حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگاه IFA 2020 با یک مفهوم نوآورانه جدید برگزار می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA

انتشار ویروس کرونا تا کنون مراسم های حضوری فناوری و نمایشگاه‌های مهمی را لغو کرده است. لغو کنگره جهانی موبایل قطعا ناراحتی بزرگی برای ما بود چرا که تنها یک نمایشگاه فناورانه متمرکز بر موبایل و مسائل مربوط به آن وجود دارد و آن هم در سال ۲۰۲۰ داغ کرونا بر پیشانی‌اش نشست! به نظر می رسد که آلمانی‌ها نمی خواهند همانند اسپانیایی‌ها کاملا غافلگیر شوند و حداقل تلاش دارند تا نام نمایشگاه فناورانه خود را قوی نگاه دارند. به همین دلیل گفته می شود که نمایشگاه IFA 2020 با یک مفهوم نوآورانه جدید برگزار می شود.

نمایشگاه IFA 2020

نمایشگاه تجاری محبوب IFA برلین امسال به طور عادی پیش نمی رود، بلکه در عوض مفهومی جدید و خلاقانه را اتخاذ می کند که هنوز کاملا مشخص نیست.

برگزارکنندگان این رویداد را طبق قانون جدید آلمان که هرگونه رویدادهای عمومی با بیش از 5000 شرکت کننده را تا تا ۳ آبان ۹۹ ممنوع کرده است، به طور رسمی لغو کردند.

در عوض این نمایشگاه تجاری “مفهومی نوآورانه” را اتخاذ می کند که به احتمال زیاد شاهد جایگزینی بخش های زیادی از رویدادهای آنلاین خواهیم بود. سازمان دهندگان نمایشگاه IFA برلین پیش بینی کرده اند که کنسل شدن قریب الوقوع به دلیل بیماری همه گیر فعلی وجود داشته و آن ها روی برنامه جایگزین این نماشگاه بسیار کار کرده اند. آنها در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد رویداد IFA ارائه می دهند.

نمایشگاه IFA 2020 در ابتدا قرار بود از ۱۴ تا ۱۹ شهریور در برلین برگزار شود. اگر به یاد داشته باشید در IFA 2019 محصولات مهمی از تلفن تا چیپست های جدید از جمله گلکسی A90 5G در کنار Galaxy M30s و Xperia 5 یا حتی نوکیا 7.2 و 6.2 به همراه چیپست هواوی Kirin 990 و LG G8X ThinQ معرفی شدند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید IFA 2020 چطور برگزار شود؟‌ آلمانی ها چه در سر دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

بنظرم که کنسل میشه و تو یه تاریخ دیگه برگزارش میکنن ولی به خوبیه سال های قبل نمیشه. کلا کرونا روی همه چیز تاثیر منفیشو گذاشته

Milad7

کنسل نشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)