حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | سونی، شبکه 5G، کانسپت

گاهی اوقات یک طرح مفهومی آنقدر خوب است که خیلی دوست دارید به واقعیت بپیوندد. امشب طرح مفهومی اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G منتشر شده که خیلی جذاب است و واقعا دوست دارم این را در واقعیت ببینم. در بازه زمانی از بازار هستیم که گوشی های میان رده 5G خیلی جذاب شده اند و قطعا ژاپنی ها هم از آن آگاهند. به همین دلیل حضور یک میان رده 5G سونی در بازار که طراحی به روزشده‌ای داشته باشد، می تواند خیلی حیاتی باشد. بله، دقیقا؛ ال جی ولوت که هنوز معرفی نشده هم بر اساس همین نگاه یک میان‌رده با طراحی به روزشده است.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

پیش از هر چیز باید بگویم این تصاویر رسمی نیستند و شاید محصول نهایی با این تصاویر متفاوت باشد. همچنین این را توجه داشته باشید که ما باید بین “رندرهای ارایه شده از منابع معتبر تایید شده” و “طرح‌های مفهومی” تفاوت قائل باشیم. اینجا ما طرح مفهومی یا کانسپت اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G رو به رو هستیم.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

سونی تقریباً دو ماه پیش  Xperia 1 II یا همان اکسپریا ۱ مارک ۲ را معرفی کرد، و انتظار می رود که جانشین پرچمدار دست‌کم گرفته شده سال گذشته ژاپنی ها باشد. البته ما در ترنجی خواندیم که این دستگاه با تاخیر به بازار عرضه خواهد شد.

درباره اکسپریا ۵ مارک ۲ گرچه جزئیات رسمی هنوز کمیاب هستند اما رندرهای جدید می توانند تخیل ما را قلقلک دهند. این طرح مفهومی کمی با آن چه که از سونی انتظار داریم متفاوت است اما در صورت تحقق آن می توان گفت که سونی یک میان رده بسیار جذاب را به بازار عرضه خواهد کرد.

سایت فناوری هلندی LetsGoDigital از رندرهای بصری اکسپریا ۵ مارک ۲ رونمایی کرد که دارای طراحی فوق العاده براق با علائم تجاری سونی و شامل منحنی های صاف و لبه های تیز است.

رندرها بر خلاف اکسپریا ۱ مارک ۲ و نسل اول Xperia 5 یک ماژول دوربین سه گانه در مرکز قاب پشتی را نشان می دهند. متاسفانه هنوز درباره مشخصات این دوربین سه گانه اطلاعاتی در دست نیست و نمی دانیم که آیا سونی وارد بازی مگاپیکسل ها می شوند یا نه اما لنزهای Zeiss یک حدس خوب هستند. در طراحی همچنین از همان قاب پشت صاف، لوگو سونی و ماژول فلاش Xperia 1 II استفاده شده است.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

دو طرف شیشه نمایشگر به آرامی در حاشیه تقریبا صفر ادغام می شوند. طراحی در اینجا دارای چند گمان تعجب آور است. دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر اگر تحقق یابد اولین برای سونی خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که یک اولین دیگر را بتوان حسگراثر انگشت زیر صفحه نمایش دانست که باز هم در صورت تحقق که این یک تفاوت عمده دیگر با اکسپریا ۱ مارک ۲ است، جایی که سونی حسگر اثرانگشت روی لبه نمایشگر را ارایه کرده بود.

این رندرها همچنین شامل جک هدفون 3.5 میلی متری هستند که پس از غیبت در پرچمداران سال گذشته سونی، شاید در نسل دوم اکسپریا ۵ جای داشته باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

اکسپریا ۵ مارک ۲ 5G

نظر شما درباره این رندرهای اکسپریا ۵ مارک ۲ چیست؟ فکر می کنید محقق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

فکر نمی کنم محقق شود
چون یه چیز اولیه هس

V800B

الان ی نفر میاد در مورد ی برند دیگه مطلب میزاره
و ما باید خیال کنیم خیلی داناس
چون ما نمیدونیم
بلد نیستیم
اونقدرم برند مورد علاقش اصالت داره ک تحریمه😅

Atta_h

واقعا زدی تو خال .. فن هواوی بودن با این وضع هواوی اصلا خنده داره و عجیب غریب

baran

هیچوقت نتونستم با طراحیای سونی ارتباط برقرار کنم!
(امیدوارم مورد هجوم سهام دارای سونی قرار نگیرم🙄😂)

Farcry

اسپم: جی اس ام آرنا mi 10 pro 5G رو بررسی کرده و امتیاز ۱۰۱ ساعت شارژدهی رو بهش داده ( به ترتیب توی پخش ویدیو و وبگردی و مکالمه ۱۷:۴۴ و ۱۳:۴۴ و ۲۶:۱۹ ساعت شارژدهی میده) درکل به نظرم با توجه به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خوبه.توی شارژدهی احتمالا هم سطح P40 pro که باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی داره هست که اونم امتیاز ۹۴ ساعت رو گرفته (P40 pro به ترتیب توی پخش ویدیو و وبگردی و مکالمه ۱۸:۱۱ و ۱۵:۱۴ و ۲۲:۴۲ ساعت شارژدهی داده)

Farcry

درمورد بلندی صدا اسپیکر هم رده بندی کرده به ترتیب اس ۲۰ الترا و ریلمی ایکس ۵۰ پرو و آیفون ۱۱ پرو و می ۱۰ پرو و پی ۴۰ پرو بلند ترین صدای اسپیکر رو دارن.

m.b

کجایی حاجی… 😅 بررسیشم اومده…
امتیاز 4.4 از 5 که بهتر از s20u و هم امتیاز با s20 plus و p40 pro شده…
فکر میکنم اولین سالیه که نماینده شیائومی با نماینده سامسونگ و هوآوی هم امتیاز میشه…

m.b

جمله‌ای که راجب اسپیکر هاش نوشت:

Xiaomi Mi 10 Pro has the best speakers we’ve tested so far in our new speaker quality test. They are perfectly balanced, provide deep and clean bass, excellent vocals, and great treble reproduction

مهمترین بخش متن:
Mi 10 pro بهترین اسپیکر هایی رو داره که در تمام دوران تا حالا ما تو بررسی های اسپیکر هامون تست کردیم…

—————-
من یک توضیحی بدم… من چهار روز پیش تست اسپیکر های mi 10 pro رو دیدم…(در واقع بررسی اسپیکر mi 10 pro موقع بررسی فایند برای مقایسه با اون منتشر شد) اسپیکر هایی مثل چیزی که در اس 20 پلاس یا الترا هست یا اسپیکر های ریلمی x50 در مقایسه صدای خیلی تیز و تریبل بسیار بالایی دارن… به همین دلیل صداشون بلند تر از mi 10 pro هست… اما mi 10 pro عمیق ترین صدا به همراه باس های عمیق و با تریبل کنترل شده داره… فکر میکنم 6 تا سناریو باشه در تست های gsmarena که خصوصاً در سناریو های آخر اگر گوش بدید آهنگ ها رو با mi 10 pro و بقیه متوجه میشید که طبیعی ترین صدای خواننده موسیقی و عمیق و نرم‌ترین صدا مال mi 10 pro هست…
این در صورتی هست که miui 12 هم نیومده هنوز! چون قابلیت های ویژه صدا از جمله توناژ صدای دالبی گفتن در راهه…

smartiz

آقا مصطفی آخرش پولم به می 10 نرسید مجبور شدم می نوت 10 سفارش بدم شبیه تمرین گوشی بهش هست امیدوارم خوب باشه 😟

m.b

Mi note 10 هم خوبه… تو بررسی mi 10 pro به عنوان گزینه مشابه قرار گرفته بود… سبز گرفتی؟ 🤔

smartiz

آره اتفاقا سبز گرفتم رنگ سبز 40 تومن از سفید گرونترم بود

m.b

عالیه بهترین رنگشه… گوشی قبلیت پوکو بود؟ قبلش چی داشتی؟ چه گوشیایی داشتی داداش؟ 🤔

smartiz

نوت 8 پرو داشتم قبلش می 9 لایت قبلش کا20 پرو که پشیمونم فروختمش

m.b

آها… مبارکت باشه داداش… ❤️💐

The Destroyer

بله تو عدد می ۱۰ پرو از بقیه کمتر بود اما اینو ذکر کرده بود که می ۱۰ پرو بهترین اسپیکرها رو داره از بقیه جوانب… اصلا اگر به نمونه‌هاشم گوش بدید و با بقیه مقایسه کنید کیفیت صداش به وضوح بهتره…

smartiz

چقدر خوشگله

online_wireless

طراحیه خوب و زیبایی داره فقط ایکاش تو‌خاورمیانه فروشش رو از سر بگیره واقعا نبودش احساس میشه

online_wireless

فقط اون پایین سمت راست چیه جای قلمه؟! البته خب یه طرح مفهومی هستش و ممکنه دقیقا اینجور نباشه.

Milad7

چقدر شکل کنترل تلویزیونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)