حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپاد پرو لایت در دست توسعه است

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، شایعات

طبق جدیدترین شایعات اپل در حال همکاری با شماری از اعضای زنجیره تامین تایوانی خود برای تولید چند محصول جدید از جمله ایرپاد پرو لایت است. از دیگر محصولاتی که در گزارش دیجی‌تایمز به آن‌ها اشاره شده می‌توانیم از نسل بعدی آیپد، اپل واچ و آیمک نام ببریم. البته عده‌ای معتقدند بعید است که آیپد و اپل واچ جدید تا ماه سپتامبر معرفی شوند. موضوع جالب یا شاید خنده دار از نظر نام گذاری اما ایرپاد پرو لایت است!  اگر پرو است پس لایت‌ش چیست!؟ به هر صورت ایرپاد پرو لایت در دست توسعه است در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایرپاد پرو لایت

ایرپاد پرو لایت

ایرپاد پرو لایت

اشاره به ایرپاد پرو بدون ذکر جزئیات بیشتری صورت گرفته و صرفا در گزارشی به آن اشاره شده که مقصود آن پرداختن به افزایش همکاری اپل با زنجیره تامین تایوانی به منظور افزایش تنوع جغرافیایی تامین‌کنندگان این شرکت است. این مسئله با توجه به اپیدمی ویروس کرونا که موجب بروز مشکلات زیادی در کشور چین شده، اهمیت زیادی پیدا کرده است.

دیجی‌تایمز می‌گوید اپل همکاری‌های خود را در تایوان و چین با تامین‌کنندگان خود حفظ کرده، اما همکاران تایوانی این شرکت احتمالا سهم بزرگ‌تری در تولید محصولات جدیدی مثل آیپد، اپل واچ، ایرپاد پرو لایت و آیمک خواهند داشت، چون شیوع ویروس کرونا نگرانی‌هایی را در زمینه کمبود مواد خام و در نتیجه اخلال در فرآیند تولید به وجود آورده است.

در حال حاضر نمی‌دانیم که منظور دیجی‌تایمز از ایرپاد پرو لایت چیست. اپل در ماه اکتبر از ایرپاد پرو رونمایی کرد و نسل دوم ایرپاد معمولی را هم در ماه مارس سال ۲۰۱۹ معرفی کرده بود. ایرپاد پرو ۵۰ دلار گران‌تر از ایرپاد دارای کیس مجهز به شارژ بیسیم است. با این حساب مشخص نیست که نسخه لایت ایرپاد پرو چه ویژگی‌ها و قیمتی خواهد داشت.

اگرچه دیجی‌تایمز گاها اطلاعات درستی را درباره زنجیره تامین محصولات اپل منتشر کرده، اما این خبرگزاری در زمینه جزئیات مربوط به نام‌گذاری محصولات یا تاریخ عرضه آن‌ها به اندازه کافی دقیق نیست. بنابراین این دستگاه ممکن است نسل سوم ایرپاد معمولی باشد، اما تا زمانی که گزارش‌های بیشتری در این زمینه منتشر نشود نمی‌توانیم به طور قطع در این مورد اظهارنظر کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

جونمی 🌹😋

Amir galaxy

پرو لایت😐
یه چیزی مثل nova 5i pro

Farcry

حالا کاری به قیمت زیاد آیفون ها ندارم ولی خدایی هرچه قدر اپل از ایرپاد و اپل واچ پول بجیب میزنه واقعا نوش جونش.کیفیتشون فوق العادست.توی ساعت های هوشمند که هیچ ساعتی از نظر تعداد برنامه ها و سیستم عامل و کارایی به گرد پای اپل واچ هم نمیرسه.انقدر برنامه براش زیاده که نگو.حتی برنامه همراه کارت آینده هم براش اومده! که میشه رحت کارت به کارت کرد!به جز بازی تقریبا تمام کار یک گوشی رو انجام میده.ایر پادش هم که کیفیت صداش خیلی خوبه و شاید بهترین توی هدفون های بیسیم از مظر صدا نباشه ولی جزو بهترین هاست و از همه مهمتر نسخه ۱ و ۲ اون فوق العاده توی گوش راحت هستن که یه مزیت بزرگه.

Aпɢεʟ

درسته کیفیت ایرپاد پرو اپل با هدست های ریزر مقایسه میشه …

CAT

🍉🍊🍋🍌🥥🥝🥑🍆🥔🥕🌽 ترباره بیا اینور بازار

Amir galaxy

هلو نداری که🙄

CAT

ایشالله قردا بار هلو و دراگون فروت میرسه امیر خان😂😅

CAT

Edit: فردا

Amir galaxy

ولی من امشب دوسش داشتم

Mahdi

منظورش از لایت فکر کنم ۲۰۰ دلاره

K-Ehsani

ههههههه پرو ، لایت (پیشرفته ای ضعیف)
بالأخره پیشرفته است ، یا ضعیف؟.
😀😀

Milad7

لایت دیگه چه داستانیه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)