حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد ایر ۲۰۲۰ با Touch ID زیر نمایشگر شهریور ۹۹ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تبلت

آیپد ایر به عنوان یک آیپد میان‌رده‌تر نسبت به آیپد پرو برای کاربران زیادی مناسب است و خیلی از کاربران منتظر نسل جدید آن هستند. در حالی که یک ماه پیش آیپد پرو ۲۰۲۰ با چیپست اپل A12Z و دوربین سه گانه مجهز به دوربین ToF رسما معرفی شد، حالا شایعات آیپد ایر ۲۰۲۰ را نشانه گرفته اند. جدیدترین شایعه که کمی باور آن سخت است می گوید آیپد ایر ۲۰۲۰ با Touch ID زیر نمایشگر شهریور ۹۹ ارایه می شود.

آیپد ایر ۲۰۲۰ با Touch ID زیر نمایشگر

اپل اوایل سال ۲۰۱۹ تبلت iPad Air را دوباره به عنوان یک تبلت قدرتمند که به منظور ایجاد شکاف بین آیپد ارزان و سری فوق العاده iPad Pro طراحی شده بود، معرفی کرد. با بررسی های مثبتی روبرو شد و اکنون یک منبع ناشناس معتقد است که نسخه جدید در راه است.

شاید فکر کنید که این منبع ناشناس قابل اعتماد است یا نه، خب باید بگوییم که پیش از این هیچگاه خبررسانی از سوی او وجود نداشته است، اما به نظر می رسد که هنگام لو دادن اطلاعات اپل، رکورد کاملا دقیقی دارد. نگاهی گذرا از حساب توییتر او نشان می دهد که وی برنامه های اپل را برای معرفی سری جدید iPad Pro 2020 و MacBook Air در هفته سوم مارس به طور صحیح پیش بینی کرده است.

او همچنین در مورد ارایه قریب الوقوع Magic Keyboard درست قبل از معرفی رسمی توییت کرد. توییت های دیگر تاخیرهای AirTags و iPhone SE 2020 را ذکر کرده اند، دو مورد که از آن ها صحت داشتند و همچنین چندین مشخصات کلیدی iPhone SE و حتی جدول زمانی شروع به کار ارایه شده بود.

مهمتر از همه، با این وجود بیشتر این اطلاعات قبل از هر کس دیگری منتشر شده است. این نشان می دهد که ناشر ناشناس به چندین منبع دقیق دسترسی داشته و ما را به این باور سوق می دهد که سایر اطلاعاتی که قبلاً به اشتراک گذاشته است می تواند دقیق باشد. بسیار خوب، پس اجازه بدهید درباره آیپد ایر ۲۰۲۰ صحبت کنیم.

یکی از منابع معتبر دیگر اخیرا گفته است كه اپل قصد دارد نسخه 5G تبلت iPad Pro را با نسل بعدی چیپست A14X Bionic در اواخر سال جاری عرضه كند اما به طور بالقوه در كنار آیفون ۱۲ در شهریور ۹۹ قصد دارد از iPad Air جدید رونمایی کند.

آیپد ایر ۲۰۲۰ با Touch ID زیر نمایشگر

آیپد ایر ۲۰۲۰ با Touch ID زیر نمایشگر

طبق گفته ها آیپد ایر نسل چهارم دارای صفحه نمایش Mini-LED است که اندازه آن ۱۱ اینچ خواهد بود. این با یک طراحی تمام صفحه و حاشیه کم نمایشگر جفت شده است، به این معنی که می تواند به آیپد پرو ۱۱ اینچی موجود کاملا شبیه باشد.

عامل اصلی تمایز بین iPad Air و iPad Pro جدید جدا از سیستم دوربین به روز شده و اسکنر LiDAR، سیستم تشخیص بیومتریک اپل خواهد بود. در حالی که iPad Pro به Face ID متکی است، ظاهرا iPad Air جدید از Touch ID جدید در زیر صفحه نمایش استفاده می کند.

اپل سالهاست که با هدف ادغام آن در مدل های آتی اپل واچ و آیفون، روی این فناوری کار می کند. گزارش امروز حاکی از آن است که کمپانی به رهبری تیم کوک قبل از گسترش حضور این فناوری جدید، اولین بار آن را بر روی آیپد ایر آزمایش کرده است.

هنوز هیچ صحبتی در مورد چیپست موجود وجود ندارد، اما iPad Air موجود A12 Bionic را ارایه می کند. این جدیدترین گزینه در زمان عرضه بود، به این معنی که تبلت نسل بعدی می تواند A14 Bionic بعدی را که قرار است در آیفون ۱۲ پرو استفاده شود، را داشته باشد.

یک آیپد ارزان قوی تر هم در راه است

همانطور که قبلا توسط بلومبرگ گزارش شده بود در کنار iPad Air جدید اپل می تواند یک آیپد ارزان جدید را هم داشته باشد که جایگزین نمونه معرفی شده در سپتامبر گذشته می شود. Ming-Chi Kuo می گوید که صفحه نمایش Mini-LED نیز در این محصول انتظار می رود و اکنون در بخش سخت افزار نیز شاهد افزایش قابل توجه باشیم.

اگر اطلاعات به اشتراک گذاشته شده اخیر درست باشد، اپل قصد دارد A10 Fusion را با A12 Bionic جایگزین کند که بسیار جدیدتر و سریعتر کند. همانطور که گفته شد ، این چیپست مورد استفاده در داخل iPad Air موجود است. همچنین می توان آن را در داخل iPhone XS و iPhone XR یافت.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپدهای جدید اپل هستید؟ فکر می کنید که Touch ID زیر نمایشگر بتواند موفق باشد و ما را از این کابوس‌های موجود رهایی بخشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

خبر خیلی خوبیه، پس به احتمال زیاد مشکلات تاچ آیدی زیر نمایشگر رو برطرف کرده و تو آیفون های 2021 هم ازش استفاده میکنه.

Milad7

اگر قیمتش فضایی نباشه خوبه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)