حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش خانواده گلکسی اس ۲۰ متاثر از کرونا بین ۶۰ تا ۸۰ درصد فروش خانواده گلکسی اس ۱۰ است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

ویروس کرونا روی خیلی از کسب و کارها تاثیرات منفی داشته است و اصلا نمی توان منکر آن شد. اویل عرضه جدیدترین پرچمدار سامسونگ در ترنجی خواندیم که فروش گلکسی اس ۲۰ نصف گلکسی اس ۱۰ بوده است و بین کرونا یا قیمت نابخردانه باید یک گزینه را انتخاب کنیم. این کار سخت است چون مخلوطی از هر دو را تاثیرگذار می دانیم اما قطعا کرونا تاثیر بیشتری داشته است. با گذشت زمان گفته می شود که اکنون فروش خانواده گلکسی اس ۲۰ متاثر از کرونا بین ۶۰ تا ۸۰ درصد فروش خانواده گلکسی اس ۱۰ است.

فروش خانواده گلکسی اس ۲۰

فروش خانواده گلکسی اس ۲۰

فروش خانواده گلکسی اس ۲۰

خانواده Galaxy S20 بهمن ماه ۹۸ معرفی شد و این دستگاه ها در اکثر بازارها تا پایان اسفند ۹۸ به بازار عرضه شدند. ظاهرا میزان فروش این دستگاه ها حتی نمی تواند به پیش بینی فروش خود سامسونگ در کره هم برسد. همچنین این خانواده رکورد فروش سری گلکسی اس ۱۰ را هم به چشم ندیده اند.

طبق گزارش جدیدی از Yonhap News فروش سری Galaxy S20 پایین تر از فروش سری Galaxy S10 است. گفته می شود دلیل اصلی فروش ناامیدکننده، تقاضای کمتر برای محصولات مصرفی در میان همه گیری های COVID-19 است. اپراتورهای موبایل کره جنوبی ادعا می کنند که فروش مجموع گلکسی S20 ، گلکسی S20 + و گلکسی S20 اولترا فقط ۶۰ درصد از فروش سری Galaxy S10 است.

سامسونگ در حال حاضر تعداد فروش رسمی خانواده گلکسی S20 را گزارش نکرده است، اما ادعا کرده است که فروش آخرین سری گوشی های پرچمدار این شرکت حدود 80 درصد از فروش Galaxy S10 بوده است. با توجه به اعداد پیش‌بینی ها ضعیف تر شده و بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایل سامسونگ سود عملیاتی 2.5 تریلیون KRW (حدود 2 میلیارد دلار) یا پایین تر را در طی Q1 2020 به ثبت رسانده است. این شرکت اعداد نهایی خود را در اواخر این ماه منتشر می کند.

این فقط سامسونگ نیست. تخمین زده می شود که بیشتر برندهای گوشی های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی در مقایسه با فروش‌های سال گذشته خود تعداد کمتری را در سال جاری اریه دهند. شرکت تحقیقات بازار Strategy Analytics تخمین های فروش جهانی تلفن های هوشمند خود را برای سال 2020 از 1.3 میلیارد واحد به 1 میلیارد واحد مورد تجدید نظر قرار داد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که با توجه به این موضوع، فروش خانواده گلکسی نوت ۲۰ بتواند بهتر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

افت فروش خانواده s20 بخاطر تعطیلیه بازار ایران بوده تو هفته های اتی با بازگشایی بازار حل خواهد شد😁

The Destroyer

😂😂😂😂😂⁦🤦‍♂️⁩

afsoon

و شاید هم بخاطر اگزینوس بودنش و فاصله اش با نسخه اسنپ

arsham xia

گرون بودن آن هم یکی از دلایل هست

Milad7

تا حدودی طبیعی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)