حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری وان پلاس ۸ پرو با هواوی پی ۴۰ پرو و دیگر رقبا

مقایسه دستگاه های مطرح بازار همیشه جذاب است. عمر باتری نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در خرید موبایل می توانیم به آن بپردازیم. وان پلاس ۸ پرو و هواوی پی ۴۰ پرو دستگاه هایی هستند که به تازگی وارد بازار شده اند و دیدن عملکرد آن ها در کنار یکدیگر و البته مقایسه آن با گلکسی اس ۲۰ اولترا و آیفون ۱۱ پرو مکس می تواند جذاب باشد. در این مطلب با هم مقایسه عمر باتری وان پلاس ۸ پرو با هواوی پی ۴۰ پرو و دیگر رقبا را خواهیم داشت.

مقایسه عمر باتری وان پلاس ۸ پرو

مقایسه عمر باتری وان پلاس ۸ پرو

مقایسه عمر باتری وان پلاس ۸ پرو

همانطور که در تصویر بالا می بینید، همه دستگاه ها با مشخصاتی متفاوت ارایه شده اند. برخی کمی به یکدیگر نزدیکند و برخی خیر. در این جمع دو دستگاه با رفرش ریت ۱۲۰ هزتر و دو دستگاه با انتخاب ۹۰ هرتز برای این موضوع حضور دارند. نماینده اپل اینجا خجل است و با رفرش‌ریت ۶۰ هرتز در دست، به زمین نگاه می کند!

اندازه نمایشگر و رزلوشن نیز کاملا متفاوت است. به صورت کلی می توان گفت که وان پلاس ۸ و هواوی پی ۴۰ پرو به یکدیگر نزدیکترند و البته گلکسی اس ۲۰ اولترا با وان پلاس ۸ پرو می تواند مقایسه شود.

چیپست شاید بخشی باشد که بیشترین اشتراک وجود دارد اما با وجود این در بین ۵ دستگاه حاضر شاهد استفاده از ۳ چیپست مختلف هستیم.

از نظر حجم باتری اما مشخصا سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری پرچمدراش در صدر ایستاده و پس از آن نماینده‌های وان پلاس، هواوی و اپل قرار می گیرند. بسیار خوب، اجازه بدهید ببینیم مقایسه عمر باتری وان پلاس ۸ پرو با هواوی پی ۴۰ پرو و دیگر رقبا چطور پیش می رود؟

 

همانطور که می بینید، نماینده اپل و سامسونگ در رقابت نزدیکی که باهم داشتند در نهایت این نماینده اپل بود که با نمایشگر کم‌مصرف تر و باتری کم‌حجم‌تر این بازی را برد. گلکسی اس ۲۰ اولترا با دارا بودن بزرگترین نمایشگر و حداکثر رفرش‌ریت در این جمع عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. البته توجه داشته باشید که این نسخه اسنپدراگون این دستگاه بود.

نماینده هواوی و وان پلاس یعنی P40  پرو و وان پلاس ۸ پرو همانند رقابت نماینده های سامسونگ و اپل، در رقابت نزدیک با یکدیگر به رتبه های سوم و چهارم رسیدند. جایی که وان پلاس ۸ پرو توانست با عملکرد بهتر رتبه سوم را داشته باشد.

در نهایت وان پلاس ۸ که کمترین عمر باتری را در این بین داشت آخر می شود. اینجا شاید بد نباشد دو نمونه ۱۲۰ هرتز را با هم مقایسه کنیم. وان پلاس ۸ پرو با حدود ۱۰٪ باتری کمتر و البته نمایشگر مقداری کوچکتر، در مقایسه با گلکسی اس ۲۰ اولترا بازی را واگذار می کند. البته اختلاف عملکرد آن ها واقعا بیشتر از ۱۰٪ بود که این عملکرد بهتر سامسونگ را در S20 اولترا نشان می دهد.

نظر شما درباره عملکرد عمر باتری وان پلاس ۸ پرو در مقابل رقبا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
43 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

چرا الجی وی ۶۰ تو این مقایسه نیست

mehrdad_ma

اپل برد چون رفرش ریت ۶۰ هرتز داره

کاش بقیه هم رو ۶۰ میبودن

ahmad

باتریشم ظرفیتش کم بود اینم در نظر بگیر

Milad7

اگه باتریش کم ظرفیت تره در عوض صفحه اش هم کوچیک تره! تا اینجا یر به یر اما رفرش ریت هم نصف اولتراس! پس عملکرد اولترا بهتره

Farcry

خب از این طرف هم همون طور که یکی از دوستان گفت آیفون 11 پرو مکس رزولوشن بیش تری نسبت به اس 20 الترا روی حالت فول اچ دی داره.باتری اس 20 الترا 30 درصد بیش تر از آیفون 11 پرو مکس ظرفیت داره.

Mahdi.L

طبق بررسی کانال های یوتیوب، مثل Phone Buff ، تفاوتی در مصرف باتری بین دو حالت FH+ و QHD+ نیست (۱دقیقه فرق در تست اس۱۰)

اون ۶۰ هرتزه +FHD+ , WQHD بود
این ۶۰ هرتزه +WQHD+ , FHD هست
تازه اگه قرار باشه سامسونگ آپدیت ۱۲۰ هرتز +WQHD رو ارائه کنه دیگه اختلافشون بیشتر به چشم میاد…

Farcry

مطمئن باش اگر‌ رفرش ریت همه این گوشی ها روی ۶۰ هرتز تنظیم میشد باز آیفون ۱۱ پرو مکس بهترین شارژدهی رو میداد.ویدیو هایی که با ۶۰ هرتز همه مقایسه شدن توی یوتوب هست.

m.b

برگرفته از کتاب بلبل ها نعره‌زنان به سوی بیابان میدوند و انسان ها چه‌چه‌زنان به سوی اورشلیم پرواز میکنند…👌😅
عزیز من اینکه شما ادعا میکنی چون فَنِش هستی با اینکه در واقعیت همچین چیزی باشه فاصله‌ش فقط و فقط همون منبعی هست که باید میدادی و ندادی…
پس قبل اینکه ادعای واقعیت داشتن کنی، واقعیت رو با منبعت نشون بده تا نیازی به ادعا نباشه… 👌
ممنون🌷

Farcry

با S20 ultra که روی‌۶۰ هرتز تنظیم شده منبع بدم کافیه؟!

m.b

نه نیازی نیست عزیز من…
همه منابع نوشتن که حدود 10 تا 20 درصد در 120 هرتز و 60 هرتز اختلاف هست که رو همین تست اعمال بشه مشخصه نسخه اسنپدراگون اس 20 اولترا دوام بیشتری میاره… کلا 7 دقیقه فقط اختلاف داشتن که حتی اگر شاید تست های این فیلم هم عوض میشد اولترا رو 120 هرتز بیشتر از آیفون روی 60 هرتز دوام میاورد…

Farcry

یه ویدیو رو تقریبا ۱ ماه پیش دیدم که S20 ultra روی ۶۰ هرتز با آیفون ۱۱ پرو مکس مقایسه شده بود ولی خب الان نتونستم پیداش کنم . مقایسه ریز نمرات تست باتری S20 ultra نسخه اسنپدراگون در حالت ۶۰ هرتز و آیفون ۱۱ پرو مکس هم میتونه نشون بده کدوم شارژدهی بهتری دارن.

m.b

عزیزم گفتم که… همین تست وقتی بین اینو دو گوشی فقط 7 دقیقه اختلافه کاملاً مشخص و مشهوده که حتی شاید اگر چنینش و زمان برنامه ها عوض میشد الان الترا اول بود اونم با همین 120 هرتز… روی 8 ساعت کارکرد بین 120 و 60 هرتز سامسونگ اگر نتونه فقط 7 دقیقه ذخیره کنه فقط باید تخته کنه… حرف نامفهوم داری میزنی… مگه میشه 120 هرتز با 60 هرتز توی 8 ساعت کارکرد کمتر از هفت دقیقه اختلاف داشته باشن؟!
بفهمید دیگه الله وکیلی… اون از اون آقا که میاد میگه وانپلاس سرعت اندروید خامو داره و میگم فیلم بده میره دیگه نمیاد اینم از شما که میگی یه ماه پیش دیدی و نمیفرستی…
یه ماه پیش کدوم نسخه؟ اسنپ یا اگزینوس؟ یه ماه پیش کدوم ورژن؟ اونی که آپدیت نگرفته بود و هم با اگزینوس و هم اسنپدراگون مشکل داشت به حدی که بنچمارک های اسنپدراگون از اگزینوس هم کمتر بود؟! جدا متأسفام…
قربونت برم من اگر نتونم با اطمینان بگم 120 هرتز و 60 هرتز لااقل 10 درصد رو بهترین گوشی های مجهز به هر دو حالت با صفحه آمولد، اختلاف دارن لااقل با قاطعیت میتونم بگم همون اولترای توی این تست اگر روی 60 هرتز بود لااقل ده دقیقه بیشتر دوام میاورد که از آیفون جلو بزنه…👌
تعصب خوبه اما بیجاش نکنید لطفاً… 🙏🌺

Farcry

نه خب فقط یه ویدیو که مرجع نیست که بگیم اختلافش ۷ دقیقه هست و حتما نسخه اسنپ اون اختلاف رو پر میکنه.خودم میگم توی یوتوب نتایج تست های مختلف (چه تست باتری و چه تست سرعت) با ویدیو های دیگه یوتوب فرق میکنه که خب با توجه به برنامه هایی که اجرا میشه و یا ورژن سیستم عاملل و عوامل دیگه طبیعیه.(مثلا توی این تست کانال فون باف‌، که ترنجی هم پوشش داد اختلاف نزدیک دوساعته https://www.youtube.com/watch?v=1srQxv1mXbw یا توی این ویدیو https://www.youtube.com/watch?v=F1ARTncez-s اختلافشون ۱ ساعت و نیمه(توی هردو ویدیو نسخه اسنپدراگون مقایسه شده) .یا حتی تست باتری gsmarena رو مقایسه کنید در حالت ۶۰ هرتز اس ۲۰ الترا توی بخش ویدیو و وبگردی و مکالمه به ترتیب « ۱۶:۳۵ و ۱۲:۰۸ و ۲۴:۲۰ » ساعت و آیفون ۱۱ پرو مکس توی بخش ویدیو و وبگردی و مکالمه به ترتیب « ۱۹:۳۰ و ۱۵:۰۵ و ۲۱:۳۰ » ساعت اسکرین داده که نشون میدن توی پخش ویدیو و وبگردی آیفون ۱۱ پرو مکس توی هرکدوم ۲ ساعت بیش تر اسکرین میده و اس ۲۰ الترا هم توی مکالمه نزدیک ۳ ساعت بیش تر اسکرین داده درحالت ۶۰ هرتز.منظور من از همه این گفته ها اینه که بنا بر شرایط تست ها نتیجه ها متفاوت بوده ولی اگر کلی همه رو باهم نگاه کنیم آیفون ۱۱ پرو مکس در مقایسه با حالت ۱۲۰ هرتز اس ۲۰ الترا نسخه اسنپدراگون یه چند ساعتی شارژدهی بهتری داره و اگر هم فقط gsmarena رو مرجع بگیریم توی حالت ۶۰ هرتز هم آیفون ۱۱ پرو مکس شارژدهی بیش تری میده که خب شاید تنها مرجع قرار دادن جی اس ام آرنا درست نباشه (توی یوتوب خیلی حالت ۶۰ هرتز اس ۲۰ الترا با آیفون ۱۱ پرو مکس مقایسه نشده ولی خب میشه توقع داشت در حالت ۶۰ هرتز چند ساعتی بیش تر از حالت ۱۲۰ هرتز اسکرین بده.البته بگم توی این تست ها باید روشنایی و بلندی اسپیکر هر دو دستگاه یکسان باشه و اگر یه تستی مثلا روشنایی دستی آیفون ۱۱ پرو مکس و اس ۲۰ الترا رو تا ته بالا ببره ، مقایسه درستی نیست چون یکی ۵۰۰ نیت روشنایی و یکی دیگه ۱۲۰۰ نیت روشنایی در حالت دستی داده)

“اون از اون آقا که میاد میگه وانپلاس سرعت اندروید خامو داره و میگم فیلم بده میره دیگه نمیاد”
نه عزیزم زود قضاوت نکن
تو همون پستی که لینک ویدئو رو فرستادی قبل از اون کامنتت من در انتهای آخرین کامنتم گفتم « به نظرم صحبت های من هم در همین حد کفایت می‌کنه و بیشتر از این فکر نکنم نیاز باشه جلوتر بریم.»
اما با این حال ۲-۳ ساعت بعدش تصمیم گرفتی بحث ادامه پیدا کنه …
لینکی که فرستادی با اینکه منبع معتبری نیست اما من قبول میکنم ازت . اون ویدئو رو چندبار با دقت دیدم ؛ اگه فقط بحث سرعت رو مبنا قرار بدیم ، بنچمارک هایی که از هردو رام اکسیژن او اس و پیکسل او اس گرفته بود ، رام وان پلاس امتیازاتش بیشتر بود(امتیاز گیک بنچ تک هسته ای و چند هسته ای ، امتیاز رندر اسکریپت و همینطور امتیاز کلی در آنتوتو که به صورت دقیق , بخش CPU, GPU , UX رام وان پلاس امتیاز بیشتری اورد و رام پیکسل فقط تو قسمت مموری امتیازش بیشتر شد) .
تو خوده اسپید تستی هم که انجام داد، راند اول رام وان پلاس زودتر اجرای برنامه هارو خاتمه داد اما در دور دوم منوط به اینکه امتیاز آنتوتوی بخش مموریه رام پیکسل امتیاز بالاتری داشت باعث شد مدیریت رم و فراخوانی بهتری داشته باشه و تونست راند دوم رو جبران کنه .
اینارو از خودم نگفتم ، دقیقاً نتایج همون ویدئوییه که خودت فرستادی .
منم راستش تو یوتیوب زیاد گشتم که اسپید تست در شرایط سخت افزاری یکسان بین وان پلاس و پیکسل پیدا کنم اما متأسفانه یا ظرفیت رم ها متفاوت بود یا ورژن اندروید گوگل پیکسل جدیدتر بود…
به همین خاطر به اونا استناد نکردم اما باید یه واقعیتی رو گفت ؛تقریباً در تمام ویدئوهایی که دیدم سرعت بوت اندروید خام بیشتر بود. ویدئوهایی هم که مثل چیزی که فرستادی؛ دو تا رام رو پورت کرده باشه رو دو تا گوشی یکسان جز اونی که فرستادی پیدا نکردم که تو اونم اختلاف فاحش نیست و هیچ کدوم برتری مطلق ندارن .
این از بحث ویدئوهای یوتیوب.
اما می‌پردازم به رنکینگ بهترین رابط های کاربری از نگاه وبسایتی که اگه عبارت best interface Android رو سرچ کنی اولین سایتی که لود میشه همین سایته ؛
https://techmybrain.com/top-5-best-android-user-interface-skins-of-2019/
لینکو باز کن ببین چجوری و بر چه معیارهایی رده بندی کرده …
برای توصیف Oxygen OS از عبارت fast and smooth استفاده کرده حتی برای اینکه تأکید داشته باشه رو این موضوع این قسمت رو بولدش کرده یعنی سریع و با پوسته ی صاف و یکدست و همچنین گفته شده رابط کاربری زیبا و بهینه ای هستش . اما در رده ی بعدی که Android One/Stock Android رو قرار داره ، اصلی ترین مبحثی که روش مانور داده و خلاصه اش میشه این : پوسته ی سبکیه و سریع ترین آپدیت دهی هم داره، همین . البته که می‌دونم نتیجه گیریه یه سایت که شاید برگرفته از نظرات چندین نفر نویسنده و کارشناس آگاه هم باشه ولی تعبیره نظرات عموم مردم نمیشه اما با توضیحات این کامنت و کامنت های قبلی، نظر شخصیمو میگم و Oxygen OS رو تاپ تر از اندروید خام می‌دونم.
فقط خواستم جواب بدم که نگی رفت دیگه پیداش نشد🙂

m.b

کوتاه میگم… راجب پرخواهان ترین حرفمو زدم و گفتم کافی بوده پس ادامه‌ش ندادم اون روز… اما تو همون نظر گفتم همونجا که اگر اشتباهی در حرفم بوده میام تا پاسخگو باشم نه اینکه برم… برای همین دیدم گفتی من اشتباه میکنم و سرعت وانپلاس به اندروید خام میرسه و با اون ویدئو اتمام حجت کردم که مزخرفه این حرفت که سرعت اکسیژن os به وانپلاس میرسه و گفتم اگر باز اشتباه میکنم شما یه ویدئو از این حرف غیر قابل امکان وقوعت بفرستی که وانپلاس سرعت اندروید خام رو داشته باشه که گویا خودتم پی بردی که اشتباه کردی چون من ویدئویی در پاسخ نمیبینم و فقط حرف های طولانی برای تعصب و توجیه میبینم…
هنوزم میگم… امیدوارم با مدرک بیای نشون بدی در یک ویدئو وان‌پلاس به پای سرعت اندروید خام در دو گوشی از یک مدل که تفاوت سخت‌افزاری نداشته باشند، برسه…در مبحث پرخواهان ترین حرفمو همون پست گفتم که کافی بوده برات…ادعا های بدون اثبات شد دو تا…منتظر ویدئو هستم… اما چشمم آب نمیخوره ویدئو رو دوباره نپیچونی… چون مشخصه ادعای واهی کردی…

m.b

اصلاح: “…سرعت اکسیژن os به اندروید خام میرسه… “

با لحن تند صحبت کردنو همه ی ما از بدو تولد بلدیم پس حواست باشه هموطن 🙂
احترام احترام میاره بی احترامی بی احترامی
چون باهات خوب برخورد کردم هوا ورت نداره
این یه تلنگر بود با کسی هم تعارف ندارم
دیگه خوددانی

Dr.Nazer

هیجان‌انگیز بود
راستی میدونی مار تو آستین پرورش دادن یعنی چی؟…

ببخشید اشتباه شد

m.b

ویدئویی نبود نه؟
میدونستم از این حرفای بی پایه کم نمیزنی…
موفق باشی… من به کسی بی احترامی نکردم… هوچی گری برای لایی رفتن جواب نمیده… ویدئو داری بفرست نداری همون بری بهتره برا سابقه‌ت… چون همونطور که دفعات پیش گفتم کاربرا تو ذهنشون میمونه اینا هموطن… 👌
لااقل به چند تا نوجوون که خوشی‌شون شوخی با این سایته نگفتم بوقلمون!
مؤید باشی… 🌷

online_wireless

اگه تو این مقایسه از نسخه اگزینوس استفاده میکردن یه فاجعه دیگه رقم میخورد

ramin123

اتفاقا یه تست بین همین گوشی ها داخل یه کانال دیگه تو یوتیوب دیدم که فقط نسخه اگزینوس s20 ultra بود. نتایجش تقریبا همین بود منتها s20 ultra آخر شد اونم تو شرایطی که وقتی خاموش شد، گوشی ای که بعدش خاموش میشد حدود 20 درصد شارژ داشت!!!

Mahdi

شاهین۲ چی شد

m.b

😅 آشغالا میدونستن برنده میشه برای همین تو تست نذاشتنش… 👌😂

Dr.Nazer

.b
می‌یو‌آی میخوام😂

Amin

ناشر چه پررو شده همین جوری پیش بره فردا میگه عکس یهویی بده 😂

Amin

ناظر ببخشید بازم جنس ناخالص بهم داده 🤦😂

m.b

فیلم دیروز رو دیدی؟
فعلاً همون برات بسته…

Dr.Nazer

نه اون کم بود…
ایشالا درآینده باید گوشیتو کلاً تقدیمم کنی😂🤦‍♂️

m.b

گوشی چیه جانم؟ قلب من تقدیم تو…
یه اشانتیون هم همراهش تقدیمت میکنم که سرت گرم بشه انقدر نیای بگی فیلم بفرست…
من حافظه گوشیم خطرناکه… انقدر میگی فیلم فیلم یهو دیدی یکی از فیلمای کلاسامو فرستادم سایت… 🤦‍♂️🙆‍♂️

Dr.Nazer

😂😂😂🤦‍♂️

The Destroyer

😂😂😂⁦🤦‍♂️⁩
ناظر بیا بهت میوآی بدم… البته دارک‌مود داره…

Mahdi

اونم با اختلاف زیاد😂

V800B

ب گمونم وانپلاس ۸ پرو خوب عمل کرد
با ۵۰۰ میلی امپر کمتر از اس ۲۰ الترا
بازم خب بود
در مورد سامسونگ هم ب گمونم نتیجش انصافا عالی بود و ب لطف اسنپ بود بیشتر
ب نظرم مصرف انرژی تو اسنپ ۸۶۵ امسال خیلی خبع البته اگه شرکتی بتونه نهایت استفاده ببره

موضوعی که در نگاه اول و در تمام تایم مقایسه نظرمو جلب کرد ، کیفیت و رنگ های بسیار نزدیک به همه نمایشگرهای این ۵ گوشی بود که مشخصه صفحه نمایش های واقعاً با کیفیتی دارن …
اعتدال در این ویدئو به طور کامل بین سامسونگ و اپل برقرار شد، چرا؟ چون اگه اس ۲۰ اولترا نمایشگر ۱۲۰ هرتز داره عوضش آیفون ۱۱ پرو مکس ۱۰۳۹ میلی آمپر ظرفیت باتری کمتری داره/اگه اس ۲۰ اولترا نمایشگر بزرگتری داره عوضش آیفون ۱۱ پرو مکس رزولوشن بیشتری داره و در واقع بیشترین رزولوشن در این ویدئو رو اول نماینده ی اپل داره بعد هواوی/اگه ظرفیت باتری اس ۲۰ اولترا ۵۰۰۰ میلی آمپره عوضش نرخ نوسازی نمایشگر آیفون ۶۰ هرتزه . پس میشه به راحتی نتیجه گیری کرد؛ بازم شاهد بهینگی فوق العاده ی ios و یکپارچگی بی نظیر سخت افزار با نرم افزار اپل هستیم👌.درمورد اگزینوس هم بهتره حرفی زده نشه…
و اما هواوی و وان پلاس ؛
شبه نظرم اینجا هواوی بهینگی کایرین رو به رخ کشید ، چطور؟ چون با اینکه رزولوشن بیشتری از وان پلاس ۸ داره و ۱۰۰ میلی آمپر هم ظرفیت باتریش کمتره اما پی ۴۰ پرو باتری لایف بهتری داشت.
درمورد اختلاف پی ۴۰ پرو با وان پلاس ۸ پرو هم همون توضیحاتی که در خصوص آیفون و گلکسی دادم درمورد اینا هم صدق می‌کنه اما با شدت کمتر …
یه نکته برام خیلی عجیب بود اونم اینکه پی ۴۰ پرو وقتی ۳ درصد شارژ داشت ، وان پلاس ۸ پرو شده بود ۱ درصد اما بعدش پی ۴۰ پرو زودتر خاموش شد و وان پلاس بعد از خاموش شدن هواوی ، ۱۰ دقیقه رو همون ۱ درصد موند که با احتساب تایم قبل از خاموش شدن هواوی میشه حدوداً ۱۵ دقیقه وان پلاس ۸ پرو ، رو ۱ درصد مونده بود!!!
(اصلی ترین دلیل اینکه پی ۴۰ پرو زودتر از وان پلاس ۸ پرو خاموش شد در اینه که کلاً شارژ گوشی های هواوی وقتی به ۲ درصد میرسه خاموش میشن یعنی به ازای تایمی که اولش رو ۱۰۰ درصد باقی میمونه ، از اونور رو ۲ درصد خاموش میشه).
فکر کنم دلیل این کار کاهش آسیب رسیدن به راندمان و بهره وری و افزایش طول عمر باتریه…

البته وان‌پلاس معیار خوبی برای سنجش بهینگی کایرین نیست چون هیچ وقت رابط بهینه‌ای نداشته… حتی پارسال تو ۹۰ هرتز از می ۹ هم کمتر اسکرین میداد… باید مثلا با می ۱۰ پرو مقایسه کرد… هرچند اون ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر بیشتر داره…

مهم نیست
همین رویه در اکثر پرچمدار های هواوی به خصوص زمان پی ۳۰ پرو و میت ۳۰ پرو هم بود…
اون چه که واضحه پرچمدارهای هواوی تو بحث باتری لایف نسبت به پرچمدارهای هم رده ی زمانی همواره جزو ۳ تای برتر بودن.

آهان اینم یادم رفت بگم
پارسال صفحه نمایش وان پلاس بین رقبای هم رده اش تک بود چون هم بزرگترین دیسپلی رو داشت و هم بیشترین رزولوشن به همراه رفرش ریت ۹۰ هرتز در مقابل ۶۰ هرتز رقبا اما با وجود باتری لایف کمترش ، تجربه ی کاربری فوق العاده و متفاوتی که به ارمغان میاورد باعث میشد اون ضعفشو تا حد زیادی پوشش بده چون بهترین دیسپلی رو بین رقبا داشت و داره …

ramin123

تست خوبی بود فقط k30 Pro و mi 10 رو کم داشت.

خب و اما در رابطه با بحث چند روز پیشه ما سینا جان
تعصب رو چه چیز دقیقاً؟
آدم رو چیزی تعصب داره که براش منفعتی در پی داشته باشه یا براش از اهمیت خاصی برخوردار باشه نه رو موضوعی که جهت آگاهی و شفاف سازی ایجاد میشه!
بله بزرگوار منم اگه نویسنده و مدیره سایت بودم شاید بحث رو به گونه ای پیش می‌بردم که در آخر به نفع خودم تموم شه چون خلافش وجهه ی خوشایندی در نظر عموم کاربران و بازدیدکنندگان سایت به دنبال نداره و این مسائل رو بنده خوب درک میکنم…
من توضیحات لازم رو دادم ، دیگه اینکه بخوای قبول کنی یا نه مسئله ی دیگه ایه.
شما از اول مسیرو اشتباه رفتی و فکر کردی هدف من از ارسال اون کامنت(معرفی ردمی نوت ۹s در لهستان)این بود که ازت خواستم اخبارشو پوشش بدی در صورتیکه همونطور که یکبارم بهت گفتم؛ اون کامنت جنبه ی اطلاع رسانی داشت وگرنه بله خودم متوجه هستم که صرفاً از روی چند خط کامنت نمیشه اقدام به نگارش یه مطلب و آماده کردن پست مربوطه کرد . کمااینکه شما خودت بارها پیش اومده؛ مطالبی رو پوشش دادی که واقعاً ارزش کار کردن نداشته مثلاً چه اهمیتی داره از الان با حدس و گمان و از روی شائبه بدونیم که نام گذاری احتمالی سری گلکسی s سال آینده s21 هست یا s۳۰ …؟!!
در مورد ترجمه هم فکر میکنم اونقدری کامل و گیرا توضیح دادم که جاییش مبهم نبوده باشه.
موفق باشی

Milad7

عملکرد اولترا نسخه اسنپ عالیه… پی 40 پرو هم افتضاح بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)