حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ال جی وی ۶۰ مشخص شد: تا ۵۰٪ بیشتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | ال‌جی، عمر باتری

نمی دانم چقدر دقیق دستگاه‌های ال جی را دنبال می کنید اما حدود دو ماه پیش بود که ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد. مشخصا حجم باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری می تواند انتظارات زیادی را ایجاد کند. بدون شک وقتی این حجم باتری شنیده می شود ناخودآگاه به یاد گلکسی S20 اولترا با همین حجم باتری می افتید. اگر دوست دارید عملکرد آن را بدانید باید بگویم که عمر باتری ال جی وی ۶۰ مشخص شده و شاهد یک ۵۰۰۰ میل آمپری خوب هستیم.

عمر باتری ال جی وی ۶۰

ال جی V60 در جلو از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 20.5:9 بهره می برد. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ این دستگاه توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود و از کارت حافظه پشتیبانی می کند. گوشی ال جی وی 60 تینکیو 5G از استاندارد IP68 و MIL-STD 810G پشتیبانی می کند.

همانطور که گفتیم انرژی جدیدترین پرچمدار ال جی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 پشتیبانی می کند. شارژر درون جعبه این دستگاه یک شارژر ۲۵ واتی است که می تواند جالب توجه باشد.

عمر باتری ال جی وی ۶۰

عمر باتری ال جی وی ۶۰

بسیار خوب، همانطور که در تست عمر باتری ال جی وی ۶۰ شاهد هستید، مدت زمان پخش ویدیو ۲۳ ساعت و نیم به شما اجازه می دهد که تقریبا یک شبانه روز را بدون توقف به تماشای فیلم بگذرانید. مشخصا در کسب این امتیاز نمایشگر ۶۰ هرتز FHD+ بی تاثیر نبوده است.

در زمینه وبگردی نیز با ۱۵ ساعت و نیم شاهد یک عملکرد خیلی خوب هستیم. برای مکالمه شما کمی بیش از ۲۸ ساعت می توانید مکالمه داشته باشید.

در مجموع با امتیاز ۱۰۳ این دستگاه در جایگاه خوبی در وب سایت Gsmarena قرار می گیرد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم مثلا گلکسی اس ۲۰ اولترا را با این حجم باتری داریم که با نمایشگری تقریبا هم اندازه (۶.۹ برای سامسونگ ۶.۸ برای ال جی) اما رزلوشن بیشتر و رفرش ریت بالاتر، امتیازهای به مراتب کمتری ثبت کرده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم دقیقا در وبگردی و تماشای وب با تقریبا خوبی می توان گفت که ال جی V60 تا ۵۰٪ بهتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا عمل کرده و این یک اختلاف بسیار بزرگ است.

ال جی وی ۶۰

ال جی وی ۶۰

شارژر ۲۵ وات ال جی وی ۶۰ می تواند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۴۲٪ شارژ کند. هر چند این با ادعای ۵۰٪ درصدی ال جی در تناقض است اما با توجه به حجم باتری می توان ال جی را بخشید.

اینجا جا دارد بگوییم اعداد و ارقام عنوان شده برای استفاده از دستگاه در حالت یک نمایشگره است. اگر بخواهید از لوازم جانبی محبوب آن یعنی نمایشگر دوم استفاده کنید، عمر باتری حدودا ۲۰٪ می تواند کمتر باشد. شاید بد نبود که ال جی از این لوازم جانبی برای افزایش نسبی باتری هم استفاده می کرد ولی این تصمیم گرفته نشده است که کمی برای من عجیب است.

نظر شما چیست؟ عملکرد باتری ال جی وی ۶۰ را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

طبق گفته الجی این گوشی ۲۵٪ باتری بهتری نسبت به G8X داره ولی اون امتیازش شد بالای ۱۱۰ ساعت و این ممکنه یه ذره به مذاق کاربران خوش نیاد

دقت کنید الجی تراشه بهتری رو به کار گرفته و صفحه پر نور ترو بزرگ تر و اینترنت 5G

در ضمن الجی موبایل یه پرچمدار جذاب رو امسال به بازار عرضه خواهد کرد

online_wireless

احسنت به الجی، امیدوارم این گوشی فوق العاده رو برای فروش به داخل کشور بیارن

SAWAN

یعنی این گوشی حدود 15 ساعت اسکرین روشن داشته؟ اونم با روشنایی 200 نیت.

V800B

باریکلا الجی
امیدوارم گوشی اینده شما((سامسونگ طور))
ب روند زو ب رشد کمک کنه و روند ضرر دهی تموم بشه

mehrdad_ma

اخه چه نیاری به دوتا نمایشگر هست

بعد چرا نمایشگر دومش هم ناچ داره
این گوشی با این قیافه چرا باید مشتری داشته باشه
یه پنل میزد و قیمتشو کمتر میذاشت بعدشم اینا رو حالت کشویی میساخت از لولا بهتر بود

1234567890

اون نمایشگر دوم نیست اصلا اون قابه گوشیه که یه نمایشگر اضافه هم همراهش داره برا کسایی که دوستدارن مثل من و نامش هم به خاطر رعایت قرینگی با صفحه نمایش اصلیه

ramin123

S20 ultra نسخه اگزینوس باتریش جالب نیست، تو تستی که کانال Mrwhosetheboss گذاشته بود، نسخه اسنپ با رفرش ریت 120 تقریبا اندازه‌ی آیفون 11 Pro max ( یه چند دقیقه کمتر) بود!!

Milad7

درسته.اگزینوس990 امسال فاجعه رقم زد….

Soheil Rezayi

الجی امسال V60 و سری K 2020 رو میاره

Mahdi

عاشقتم الجی

Milad7

50 درصد بیشتر؟ وات د فاز؟ اولترا روی 60 هرتز 97 گرفته و این 103

گوشیه توانمند و با ارزشیه
از همه مهمتر اینکه مثل اس ۲۰ اوترا در دو نسخه ی اگزینوس و اسنپدراگون عرضه نمیشه و کلاً با اسنپدراگون ارائه میشه…
به نسبت ابعادش ارگونومی مینیمالیستی هم داره

MohammadFarhaadi

ببینیم الجی با این گوشی چه میکنه.بالاخره فروشش خوب میشه؟البته تو آمریکا خوب میفروشه و برند سوم هست ولی بازار جهانی ببینیم چه میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)