حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ال جی وی ۶۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 26 دیدگاه | ال‌جی، رندر

پرچمدار ال جی وی ۶۰ به زودی معرفی خواهد شد و امروز اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر ال جی وی ۶۰ را ببینید.

رندر ال جی وی ۶۰

ال جی وی ۶۰

ال جی وی ۶۰

با توجه به اخبار و گزارش‌ها زمان زیادی تا رونمایی از پرچمدار بعدی ال جی باقی نمانده و به‌تازگی مطلبی افشا شده که رندری از LG V60 را به ما نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش وب‌سایت Android Headlines، ال جی آماده است تا برخلاف گذشته که در بهار موبایلی از سری G و در پاییز موبایلی از سری V را معرفی می‌کرد، این بار در فصل بهار دست به رونمایی از پرچمدار تازه‌ای از سری V بزند.

این وب‌سایت در مطلبی تازه تصویری از ال جی وی ۶۰ را منتشر کرده که احتمالا در بالای نمایشگر آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است. این گوشی طراحی لبه-به-لبه دارد و از این حیث شبیه G8X ThinQ است که پارسال به بازار آمد.

از جمله مشخصات قابل توجه این دستگاه می‌توانیم به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از 5G و دوربین عقب چهارگانه اشاره کنیم. اگرچه در حال حاضر برخی از مشخصات این دستگاه مثل اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن معلوم نیست، اما گفته می‌شود که باید منتظر چهار میکروفن، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام، ۸ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، جک هدفون و شکاف کارت حافظه باشیم. این تلفن هوشمند همچنین دکمه ویژه‌ای برای استفاده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت دارد.

در رندری که از LG V60 ThinQ منتشر شده تاریخ ۵ اسفند ۹۸ دیده می‌شود که احتمالا به زمان رونمایی این دستگاه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ اشاره داشت. اما از آن‌جایی که این مراسم لغو شد، احتمالا در هفته‌های آتی باید منتظر این تلفن هوشمند قدرتمند باشیم.

نظر شما چیست؟ منتظر ال جی وی ۶۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

والا آنچنان چیز خاصی مشخص نیست که برای بیننده تازگی داشته باشه و بگه woow ولی به شخصه خیلی بهش خوشبینم .
الجی اگه سری جی با وی رو ادغام کنه و سیاست وان پلاس رو در پیش بگیره قطعاً نتیجه های متفاوت و بسیار بهتری کسب می‌کنه ، یعنی هر ۶ ماه دو پرچمدار معرفی کنه و نیمه ی اول سال چیپست اسنپدراگون اصلی رو داشته باشه و نیمه ی دوم سال چیپست پلاس اسنپدراگون دقیقاً عین اکثر برندهای چینی .

Mortazavi

الان چرا باید چنین کاری بکنه؟؟؟

Mahdi

عشق منی الجی

نیما عرفانی

عشق منی مهدی 😄⁦🕶️⁩

κıɔκвαхεя

مهدی عشق من بود ای بابا🤯🌹

Amir galaxy

نیما یواش یواش داری رو همه کراش میزنی هاااا…
#نیما_طوسی

نیما عرفانی

دوستان به دلایلی من در برخی تایم های به خصوص وارد ترنجی میشم و فعالیتم رو آغاز میکنم ، گاهی اوقات به عنوان نویسنده هستم اما در مواقعی هم پیش اومده که فقط اقدام میکنم به مشاهده ی مطالب و کامنت ها .
شاید شما دوستان از تغییر گویش و لحن کامنت های من در این چند هفته ی اخیر تعجب کرده باشین که بیشتر از سایر اوقات شوخی میکنم ، حالا چه بامزه چه بی مزه اما خواستم بدونین این تغییرات در رفتارهای بنده بی دلیل نیست و منوط بر اون اهداف خاصی دارم که یکی از اون هدف ها باعث شده رویکرد متفاوتی در قبال ترنجی و کاربرانش در پیش بگیرم و تا جایی که در توانم هست بستر مناسب رو در جهت ایجاد فضای گرم و صمیمی در کنار مباحث و گفتمان علمی و فرهنگی و در چارچوب ادب و احترام فراهم کنم که بازدیدکنندگانی که برای لاگین کردن اکانت نساختن ، حداقل بتونن از مطالب گفته شده در کامنت ها بهره ببرن و بار علمی رو با همکاری همدیگه ببریم بالا.
اگه در رسیدن به این هدف هرنوع مانع و یا مزاحمتی ایجاد شد از مدیریت سایت خواهشمندم که نهایت دقت و جدیت در برخورد با رفتارهایی که به دور از شأن و شخصیت کاربران شخیص و فهمیده ی سایت هست به خرج بدن.
فعلاً این هدف رو دنبال میکنم تا یه مدت بگذره و ببینم چه فیدبک و بازخوردهایی میگیرم ، اگه مثبت ارزیابی بشه میرم سراغ اهداف بزرگتر و مهم تره دیگه .
ببخشید طولانی شد دوستان
موفق و مؤید باشید

κıɔκвαхεя

شبیه هدف والا جومونگ شد🤭
دستت درد نکنه آقای عرفانی که بفکر بهتر شدن سایتی واقعا مرسی 🌹
من هم در این راه اگه کمکی از دستم بر بیاد بهتون میکنم🌹

Dr.Nazer

#امپراطور_عرفانی

Mahdi

آیلاویوتو

Mani

خداحافظ ترنجی🥺🥺

Amir galaxy

کجا؟!
مشکل خاصی هست یا سرت شلوغه نمیتونی بیای؟!

Mani

والا هم یه مشکلی با ناظر پیش اومده هم سرم شلوغه دوشنبه دارم نامزد میکنم

نیما عرفانی

مشکل ؟؟؟ حلش میکنم 😅
به سلامتی 😊 إن شاء اللّه خوش بخت بشین 📸🌹

Mani

تو فقط مشکل حل کن🕵️🕵️

نیما عرفانی

میگم دکتر، نکنه اون اقداماتی که ص.درا ازش میگه ، جنابعالی صورت دادی؟؟!🤨

Mani

بله مسئول کمیته افسون یابی منم

با ناظر برنامه داشتیم جفت افسونا رو خفت کنیم

#اسیدپاشی

نیما عرفانی

خب حالا به چه نتایجی رسیدین؟
اگه من.شوریه و اینجا نمیتونی بگی ، به همون آدرسی که فرستادم mail بده

Amir galaxy

ای جان مبارکه

V800B

ب امید موفقیعت الجی

هادی

امیدوارم سونی و الجی به دوران اوجشون برگردن

online_wireless

چیزی مشخص نیست، حتی ناچ هم غیر واضحه.

Milad7

حس خوبی بهش داریم

Milad7

ال جی جان برگرد 🙁

Amir galaxy

#منتظر

Amir galaxy

علاقه زیادی به تجربه کردن گوشی های ال‌جی دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)