حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت پایداری سیستم گلکسی تب اس ۶ به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

اوایل این ماه، سامسونگ سرانجام به روزرسانی تبلت پرچمدار خود یعنی Galaxy Tab S6 به اندروید ۱۰ شروع کرد. امروز اما می شنویم که آپدیت پایداری سیستم گلکسی تب اس ۶ به زودی ارایه می شود.

آپدیت پایداری سیستم گلکسی تب اس ۶

تبلت 5G سامسونگ گلکسی تب اس ۶ 5G

تبلت 5G سامسونگ گلکسی تب اس ۶ 5G

برای جبران انتظارهای صاحبان Tab S6 سامسونگ رابط کاربری One UI 2.1 را در به روزرسانی قرار داد. حالا و پس از دو هفته این دستگاه با نسخه نرم افزار T860XXU1BTD1  مبتنی بر اندروید ۱۰ آپدیت شده است.

این بروزرسانی که در حال حاضر برای نسخه وای فای دستگاه در آلمان در دسترس است و ثبات کلی عملکردها را بهبود می بخشد. این احتمالا چند ایراد موجود در نسخه Android 10 و One UI 2.1 را برطرف می کند، هر چند سامسونگ جزئیات دیگری ارائه نمی دهد. به طرز عجیبی، این به روزرسانی جدید به عنوان سیستم عامل اولیه اندروید 10 و One UI 2.1 در چین منتشر شد و همراه با امنیتی آوریل عرضه شد، اما سیستم عامل این شرکت در آلمان هنوز هم حاوی پچ امنیتی مارس است.

در حال حاضر بروزرسانی فقط از طریق OTA قابل دسترسی است. پس از آماده شدن برای دانلود، به طور خودکار شما مطلع می شوید. اگرچه می توانید با رفتن به فهرست تنظیمات تبلت خود، آن را به صورت دستی دریافت کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، فقط مدل Wi-Fi این بروزرسانی جدید را دریافت می کند، هر چند مدل LTE بدون شک طی چند روز از آن بهره خواهد برد.

شما گلکسی تب اس ۶ دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تنوع مدل گوشی های سامسونگ بسیار زیاد شده برای همین درست نمیتونه آپدیت دهی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)