حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ شارژر ۱۵ واتی خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ

اطلاعات جدیدی از تبلت گلکسی تب اس ۶ سامسونگ لو رفته که می گوید انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۶۸۴۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود. همچنین گفته می شود که تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ شارژر ۱۵ واتی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.


تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی تب اس ۶ سامسونگ، اطلاعات بیشتری از آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. جدیدترین اطلاعات منتشر شده مربوط به باتری این تبلت است. بر اساس تاییدیه NCC که توسط این تبلت در کشور تایوان دریافت شده است، تبلت آینده این شرکت کره ای به باتری 6840 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی است.

این دستگاه دارای شماره مدل SM-T860 بوده و در جعبه آن شارژر EP-TA200 قرار می گیرد. این آداپتور از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از تبلت آینده سامسونگ بودیم و دیروز نیز رندرهای رسمی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت

انتظار می رود گلکسی تب اس ۶ سامسونگ به یک نمایشگر 10.5 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز شود. وظیفه تامین قدرت این محصول بر عهده چیپست اسنپدراگون 855 خواهد بود. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به دوربین اصلی دوگانه، چهار اسپیکر و قلم S Pen اشاره کرد. در پایین دوربین اصلی سامسونگ گلکسی Tab S6، حفره بزرگی برای قرارگیری قلم تعبیه شده است.

سامسونگ در تاریخ ۱۶ مرداد مراسمی را برای رونمایی از پرچمداران آینده خود، گوشی های سری گلکسی نوت 10 برگزار می کند. انتظار می رود در این مراسم با تبلت جدید آن نیز ملاقات کنیم، البته نمی توان شانس رونمایی از گلکسی تب S6 در نمایشگاه IFA 2019 را نیز کم دانست.

شما منتظر گلکسی تب اس ۶ هستید؟ فکر می کنید که شارژر ۱۵ واتی برای آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

کاش داینامیک امولد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)