حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۷.۳ با دوربین ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، نوکیا

پنج روز پیش درباره اولین شایعات نوکیا ۷.۳ اخباری به گوش رسید. گفته می شود که نوکیا ۷.۳ به همراه نوکیا ۹.۳ معرفی خواهد شد. HMD در حال تست کردن چندین نمونه اولیه این دستگاه است. براساس جدیدترین اطلاعات، این گوشی در پشت خود یک ماژول دوربین چهارگانه با کیفیت تصویر بهبودیافته و حالت شب بهتر خواهد داشت. حال جالب اینکه گفته می شود نوکیا ۷.۳ با دوربین ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد.

نوکیا ۷.۳

یکی از نمونه‌ها دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است و می دانیم که نوکیا 7.2 هم یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد، اما ظاهرا یک نمونه ۶۴ مگاپیکسلی هم تحت بررسی است. هر سنسوری که انتخاب شود، درنهایت پشت لنزهای ZEISS قرار خواهد گرفت.

Nokia 7.3 علاوه بر دوربین اولتراواید با رزولوشن نامعلوم و یک سنسور تشخیص عمق، دوربین جدیدی نیز خواهد داشت که از نوع ماکرو است. این ترکیب دوربین‌ها، مشابه ماژول دوربین چهارگانه نوکیا 5G 8.3 است که از چیدمان ۶۴+۱۲+۲+۲ مگاپیکسل بهره می‌برد.

دوربین سلفی نوکیا 7.3 هم بهبود خواهد داشت و از ۲۰ مگاپیکسل در مدل ۲۰۱۹ به ۲۴ مگاپیکسل یا حتی ۳۲ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت.

یک گزارش قبلا ادعا کرده بود که HMD در حال تست دو نمونه اولیه برای این دستگاه است: یکی با قابلیت 5G و دیگری بدون آن. احتمال داده می‌شود که نمونه 5G از چیپست اسنپدراگون 765 استفاده کند که ارتقا کاملی نسبت به تراشه اسنپدراگون 660 نوکیا 7.2 محسوب می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۷.۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

خبل خب بچه ها بخاطر اختلتف بوجود اکمده سه میلیونی بین s10 p و p30 p در اهخر p30 p رو میگیرم (10 در برابر 13 ) البته چون من میخوام قسطی بگیرم قیمت s10 p یه تومن بالاست

Amir galaxy

بسلامتی

Milad7

مبارکت باشه….
رنگ کریستالیش را بگیر 🙂

Mahdi

هز چقدر میخوام نوکیا رو دوست داشته باشم ولی این لوگو نوکیا پایین صفحه اذیتم میکنه😂

bh974

مث اینکه نوکیا داره جدی رو کیفیت دوربیناش کار میکنه باید نتیجرو دید

Milad7

چیدمان دوربین گوشی های نوکیا خیلی زشته

Finch

««««نمونه 5G از چیپست اسنپدراگون 765 استفاده کند که ارتقا کاملی نسبت به تراشه اسنپدراگون 660 نوکیا 7.2 محسوب می‌شود.»»»
.
.
.
یه برندی هم ۷۳۰g رو ول کرده و 720g استفاده میکنه ….
آفرین بهش 😆😆😆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)