حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه رم و حجم باتری آیفون SE 2020 مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

اپل نحوه معرفی خاص خود را دارد و در اکثر موارد یک وجه مشترک وجود دارد، کوپرتینویی‌ها جزئیاتی که فکر می‌کنند نباید برای کاربر مهم باشد را منتشر نمی کنند. در حقیقت این غیر قابل انکار است که آن ها می دانند روی کاغذ در خیلی زمینه‌ها عقب‌تر از حتی پایین‌رده‌ترین اندرویدی ها هستند اما چون عملکرد دستگاه آن ها حتی با این مشخصات از خیلی از حتی پرچمدارهای اندرویدی بهتر است؛ ترجیح می‌دهند پس وارد جزئیات نشوند. به هر حال اما برای برخی کاربران مهم است که مشخصات چیست و اگر شما از این دسته کاربران هستید، خبر خوب این است که حافظه رم و حجم باتری آیفون SE 2020 مشخص شد.

حجم باتری آیفون SE 2020

آیفون SE 2020 مانند آیفون ۸ نه نمایشگر بزرگ و پررزلوشن دارد که نگران باتری باشد و همزمان کنترل بیشتر اپل روی توسعه‌دهنده‌ها و سیستم عامل سبب بهینه‌بودن مصرف انرژی می شود. به همین دلیل آن ها باتری خیلی بزرگی را برای این دستگاه در نظر نگرفته اند. در حقیقت آن ها دقیقا همان باتری آیفون ۸ را روی iPhone SE 2020 قرار داده اند که حجمی برابر ۱۸۲۱ میلی آمپر دارد.

این باتری با شارژر ۵ واتی درون جعبه آیفون اس ای ۲۰۲۰ شارژ خواهد شد که انتظار داریم عملکردش شبیه به همان آیفون ۸ باشد. طبق تست های آیفون ۸ شاید انتظار مدت زمانی کمی بیش از ۲ ساعت برای شارژ کامل دور از ذهن نباشد. با توجه به چیپست بهینه تر می توان انتظار عمر باتری بهتر را داشت.

حافظه رم آیفون SE 2020

حافظه رم آیفون SE 2020

حافظه رم آیفون SE 2020

همانطور که در مطلب معرفی آیفون SE 2020 گفتیم، این دستگاه به نوعی آیفون ۸ با چیست اپل A13 است. برخلاف بخش باتری که دقیقا همانند آیفون ۸ ظاهر شده است اما در بخش حافظه رم می بینیم مانند بخش SoC شاهد ارتقا هستیم.

حافظه رم آیفون SE 2020 برابر ۳ گیگابایت است و این یعنی ۱ گیگابایت بیشتر از آیفون ۸ و ۱ گیگابایت کمتر از آیفون ۱۱ پرو که انتخاب خوبی به نظر می رسد.

نظر شما درباره حافظه رم و حجم باتری آیفون SE 2020 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

باتریش کمه
ولی نسبت ب ایفون ۸ با توجه ب حجم یکسان احتمال میدم بهتر باشه با توجه ب سخت افزار با صرفه جویی بهتر
ب نظرم میطلبید باتری بین ۲۲۰۰ تا ۲۴۰۰ بزاره
در مورد رم هم توقع بیشتر نداشتم
((اگر دلار رو همون ۳۷۰۰ بود نهایت این گوشی ۱۴۵۰ بود ))🤨

bh974

ای او اس خیلی بهینس بعید نیس با همین حجم کم باتری نتایج خوبی بگیره

online_wireless

بنظرم باتریش از آیفون ۸ بهتره چون پردازنده جدید با این که فوق العاده قدرتمنده ولی همون اندازم کم مصرف شده و بهینه سازی های خوبی روش اعمال کردن.

Milad7

پردازنده ی فوق العاده ای داره…

Milad7

ولی میتونست از دوربین 2گانه استفاده بکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)