حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکستن رکورد سرعت 5G توسط سامسونگ با سرعت ۸.۵ گیگابیت روی شبکه mmWave

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شبکه 5G

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ یکی از برندهای با تحقیق و توسعه زیاد روی شبکه 5G دارد. این شرکت تا کنون رکودرهای مختلفی در این زمینه ثبت کرده است اما امشب شاهد شکستن رکورد سرعت 5G توسط سامسونگ با سرعت ۸.۵ گیگابیت روی شبکه mmWave هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شکستن رکورد سرعت 5G توسط سامسونگ

شکستن رکورد سرعت 5G توسط سامسونگ

شکستن رکورد سرعت 5G توسط سامسونگ

سامسونگ اعلام كرده است كه شركت در یک تست آزمايشگاهی به سريع ترين سرعت 5G در صنعت دست يافته است. آن ها 800MHz طيف mmWave را با تكنولوژي MU-MIMO تركيب كرده و در واحد دسترسي 5G mmWW سامسونگ را اجرا مي كند.

این شرکت گفت که در شرایط آزمایشگاهی که از 800 مگاهرتز طیف موج میلی متر (mmWave) و تجمع حامل استفاده کرده است، در مجموع 8.5 گیگابیت بر ثانیه به یک جفت تلفن همراه ارایه داده است تا تقریبا 4.3 گیگابیت بر ثانیه به هر یک از دستگاهها منتقل شود.

سامسونگ گفت این آزمایش نشان داد كه mmWave قادر به ارائه سرعتهای چند گیگابیتی است كه باندهای طیف پائین از آن ناتوان بودند. امواج رادیویی میلی متری در حال حاضر رکورد سرعت 5G را شکسته است و اکنون سامسونگ نشان می دهد که سلولهای کوچک جدید چگونه می توانند سرعت دستگاه در چندین دستگاه را تسریع کنند.

این شرکت می گوید که پهنای باند پهن از طیف mmWave به اپراتورهای تلفن همراه امکان ارائه سرعتهای چند گیگابیتی را می دهد که طیف های باند پایین تر را برای خدمات موبایل تحول 5G فراهم می کند. این شرکت می افزاید:

اپراتورهای تلفن همراه قادر به ارائه خدمات جدید و غنی از جمله پخش ویدئو 8K، یادگیری از راه دور AR و ارتباط تلفنی جامع VR و همچنین موارد استفاده جدید هستند.

شکستن رکورد سرعت 5G توسط سامسونگ

شکستن رکورد سرعت 5G توسط سامسونگ

چندین کشور از جمله ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا قبلا طیف 5G mmWave را توسعه داده اند و دو کشور از قبل با استفاده از طیف خدمات 5G تجاری خود را راه اندازی کرده اند. سامسونگ می گوید بیش از 15 کشور در سال های آینده به باشگاه 5G mmWave ملحق می شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شبکه 5G چقدر سرعت اینترنت موبایل را متحول کند؟ نظر شما درباره سرمایه گذاری های سامسونگ در این زمینه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

آفرین

Mahdi

ولی یه مورد جالب وقتی قراره هواوی جديد معرفی شه قبل gsmrena ترنجی پست معرفیش رو میزاره ولی آیفون جدید ۲ ساعته معرفی شده اینجا هنوز پست قابلیت های رابط بی روح emui رو میزارن

Farcry

آره دیگه همه سایت ها خیلی وقته پوشش دادن.

Milad7

کاربردی هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)