حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 2020 با قیمت ۳۹۹ دلار رسما معرفی شد: آیفون ۸ با چیپست جدیدتر

نوشته

4 سال قبل | 55 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

آیفون SE 2020 بالاخره رسما معرفی شد. این آیفون را می توان آیفون ۸ با چیپست جدیدتر دانست. به هر صورت آیفون SE 2020 با قیمت ۳۹۹ دلار رسما معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آیفون SE 2020

آیفون SE 2020

آیفون SE 2020

اپل خیلی ساکت‌تر از چیزی که انتظار داریم جانشین آیفون SE را معرفی کرد، دستگاهی سال 2016 ارایه شده بود. این گوشی جدید و مقرون به صرفه با نام iPhone SE 2020 شناخته می شود و مطمئنا به دلیل قیمت ۳۹۹ دلاری می تواند محبوب باشد.

دقیقا همانند شایعه ای که چند روز پیش از آن پیش بینی شده بود، اپل در وب ساتی رسمی خود خبر معرفی آیفون اس ای ۲۰۲۰ را منتشر کرد که این گوشی را از تمام زوایای خود نشان داد. سری آیفون های SE به مصرف کنندگان رده اقتصادی اختصاص داده شده است و این یکی در حال حاضر مقرون به صرفه ترین موجود در سبد فعلی اپل است.

بسیار جذاب است که آیفون SE 2020 همان چیپستی را دارد آیفون ۱۱ پرو مکس دارد. پردازنده پرچمدار A13 اپل را که دارای یک موتور عصبی 8 هسته ای برای محاسبات سریعتر 5 تریلیون عملیات در ثانیه است، در قلب خود دارد. زبان طراحی مشابه آیفون ۸ است زیرا اپل میراث خود را از طراحی فشرده ۲۰۱۶ ادامه می دهد.

آیفون SE 2020 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی HD با وضوح بالاتر از 720p است، اما اپل گفته که هم از دید Dolby و هم HDR10 پشتیبانی می کند. دکمه اصلی با Touch ID یکپارچه است و با لمس کردن تصاویر زنده، پیش نمایش پیام ها و موارد دیگر نشان داده می شود.

آیفون SE 2020

آیفون SE 2020

اپتیک دوربین آیفون SE تقریبا شبیه به آیفون ۸ با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به f/1.8 است که قابلیت ضبط فیلم ها با رزولوشن 4K با 60 فریم در ثانیه را دارد. اپل ادعا می کند موتور عصبی این پردازنده می تواند عکاسی محاسباتی بهتری از جمله حالت پرتره (فوکوس اشیا) و کنترل عمق را مدیریت کند.

در مورد دوربین سلفی آیفون SE 2020 آن نیز دوربین ۷ مگاپیکسلی وجود دارد که می تواند حالت پرتره با فوکوس موضوعی ثابت را انجام دهد. کیفین اینها مواردی است که فقط باید در حین تست ما دیده شود. در مورد اتصالات این دستگاه از Wifi 6 و سرعت گیگابیتی LTE پشتیبانی می کند و دارای قابلیت دو سیم کارت است که به نظر می رسد سیم دوم یک eSIM است.

حافظه داخلی iPhone SE 2020 حداقل 64 گیگابایت و در انتخاب های 128 گیگابایت و یک مدل 256 گیگابایتی ارایه می شود. جزئیات حافظه رم اما طبق معمول توسط اپل نمی شود اما با این فرض حدس می زنند که نباید بیش از 2 یا 3 گیگابایت باشد.

آیفون SE 2020 از یک شارژر ۵ وات در جعبه استفاده و حتی از شارژ بی سیم ۱۰ وات پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای گواهینامه IP67 است. iPhone SE با قیمت ۳۹۹ دلار به خرده فروشی می رسد و پیش فروش از جمعه در وب سایت Apple.com آغاز می شود و از هفته بعد آوریل آماده ارسال است. احتمالا در 40 کشور منتخب از جمله هند در دسترس است. با این حال ، قیمت گذاری هند هنوز افشا نشده است.

آیفون SE 2020

آیفون SE 2020

نظر شما درباره آیفون اس ای ۲۰۲۰ چیست؟ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
55 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

خیلی عالیه برا طرفدارای ایفون و ای او اس!

Farcry

به نظرم با ارزشه.بدنه شیشه و آلومینیومی ، اسپیکر استریو ، پشتیبانی از شارژ وایرلس ، همون دوربین اصلی و پردازنده آیفون 11 و استاندارد IP67 در نهایت پشتیبانی 5 ساله.درمورد شارژر هم چون صفحه نمایش گوشی کوچیکه و باتری ظرفیت بالایی هم نمیخواد با همون شارژ ۵ وات احتمالا ۲ ساعت یا کمتر از صفر تا صد شارژ میشه و خب برخلاف گوشی های چینی با شارژر های قوی که توی جعبه هندزفزی ندارن هندزفری با کیفیتی هم داره.

bh974

بله و یه نکته مهم تو کشورایی مثل ایران یا کشورای فقیر که توانایی خرید گوشی 1000 دلاری ندارن گزینه ی خیلی خوبیه برا کسایی ک اپل دوس دارن

چندتا نکته لازمه عرض کنم که میدونم منفی بارون میشم ولی حقیقتن
صفحه نمایشش ips هست دقیقا همونی که توی ایفون 8 بوده که به گرد پای هیچ میان رده ای نمیتونه حتی k30که lcd هست برسه
نکته بعدی استفاده از سنسوری با ابعاد 1/2.8 اینچی هست که حتی از سلفی اس 20 الترا کوچیک تره سنسورش و 1.22 میکرون سایز پیکسلشه
حالا بیاین اینو با میان رده های برندای دیگه که عادیه سنسور 1/1.7 اینچی توشون که حدود 3 برابر بزرگترن درسته الگوریتم مهم تره ولی عکاسی شب و ثبت جزییات والا تو بهترین حالتش نمیتونم در حد بقیه هم قیمتاش تصورش کنم
خصوصا اینکه با 420 دلار گوشی خیلی کامل تریم پیدا میشه
خیلی کمتر کسیو از عموم میشناسم به خاطر ip67 بیان این گوشیو بخرن اینجوری بود سونی بازار میان رده هارو تو دستش داشت
مردم چشمشون به اعداد و ظاهره
نه رزلوشن بالایی داره صفحش
نه رفرش ریت بالا
نه باتری حجیم
نه سنسور پرمگاپیکسل غول
نه چند دوربینه بودن
نه بی حاشیه بودن
نه شارژ سریع
نگران نباش هم قیمتاش اکثرشون گوریلا گلس 6 و با فریم فلزی دارن
من خودم ترجیح میدم چیپ گوشیم اسنپ 765g باشه دوسالم ساپورت بشه عوضش رفرش بالا و 5g و صفحه اولد حسگر تو صفحه و شارژسریع و… داشته باشه ولی اینقدر داغون نباشه ظاهرش و مشخصاتش که فقط یه a13 روش باشه و ip67
اون زمان که میان رده ها جلو نسل اول se مثل جوک بودن نتونست خوب بفروشه حالا الانو نمیدونم
تازه پوکو f2 هم مونده بیادش
خودم ترجیح میدم تو این رنج می نوت10 بخرم

تازه نگم تو این ایران در اصل با گلکسی اس 10 پلاس و نوت 10 و می 10 شیائومی رقابت میکنه تا با میان رده های سامسونگ و شیا!

همه رو حتی نتیجه گیریتون رو قبول دارم به جز توضیحاتتون درمورد دوربین و صفحه نمایش و شارژدهی باتری.

منبع داری که صفحه نمایش این گوشی دقیقاً همونیه که تو آیفون ۸ بوده؟؟
این واقعیت هارو همه میدونن ، افرادی که چندین سال فقط اندروید باز بودن کوچکترین چشم داشتی به این گوشی ندارن چون کلاً نمیتونن با سیستم عامل ios کنار بیان . در نقطه ی مقابل همه اونایی که میرن سمت این گوشی ، کمترین اهمیتی به برتری های همرده های اندرویدیش نمیدن و دلیلشم واضحه؛ “عاشق اپلن” و از طرفی هم این گوشی حس نوستالژی داره و قدرتمند ترین گوشی کامپکته…

صفحه نمایش طبق ادعای gsm که 625 نیته روشناییش
K30 عادی خیلی بهتره تو این مورد چه برسه پروش که داینامیک اولد سامی روشه
باتریم باید تستاش بیاد که قضاوت کنیم
دوربینم روی کاغذ چشمم آب نمیخوره بهتر از هم قیمتاش باشه
چون سنسورش مال زمان ایفون 8 هست
نه سنسور 1.4 میکرونی ایفون 11 و xs
بازم باید دید چیکار میکنه
ولی روی کاغذ قشنگ تر میزنه

الان مثلاً خودتو زدی به اون راه؟؟
من چی میگم تو چی میگی
خوبه فعلاً همینطور از شیا بالا برو…
هرچقدر تر بزنه ، مثل تر زدنه اگزینوس ۹۹۰ و باتری لایف اس ۲۰ اولترا رو رفرش ریت ۱۲۰ ه‍رتز نیست که مثل بمب همه جا صدا داد …! آهان الان میخوای بگی چه ربطی داشت؟؟ ربطش همونیه که اومدی تو این پست ، اپلو با شیا میکوبی .
الحق که فن سامی👌

نیما جان دلبندم خود من گند اس 20 الترا رو بالا اوردم و بولدش کردم همه جا و اولین نفری بودم اگزی 990 رو با منابع خارجی از روش رد شدم
باور کن من نبودم اینقدر تو چش منابع ایرانی نمیرفت این خبرا به خاطر خورده حسابایی که با سامسونگ دارم که قضیش خیلی طولانیه میتونی از ناظر بپرسی ولی یخ چیزو بهت میخوام بگم
اس 20 ها هر چه قدرم چیپشون اشغال باشه بازم توجیح نمیکنن اینو بخوای نسخه 256 گیگ این گوشیو به جای اس 20 عادی و یا پی 30 پرو و می10 بخری 👍

در رابطه با سنسور دوربین نمیدونم منبعتون کجا بوده که این اعداد سایز سنسور رو بدست آوردین چون اگر همون دوربین اصلی آیفون ۱۱ پرو باشه که قطعا سایز سنسورش از اونی که شما گفتید بیش تره کیفیت تصویر عکس هاش بهتر از S10 plus خواهد بود.(به خاطر وجود همون دوربین و پردازنده آیفون ۱۱ هم قابلیت های نایت مود و دپ فیوژن رو هم داره. https://www.youtube.com/watch?v=V40l25LUoEc این ویدیو از یه کانال ۴ میلیونی رو ببینید.مقایسه دوربین s20 ultra و وان پلاس ۸ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس.جدا از برتری دوربین فیلم برداری آیفون و دوربین اصلی اون در روز و جزئیات دوربین سلفیش و البته قدرت زوم S20 ultra فقط از تایم 5/50 به بعد ببینید که نایت مود اپل چه برتری محسوسی داره(البته بعضی صحنه ها که نور زد زیاد باشه هر سه تاشون خراب کردن) در رابطه با باتری هم تقریبا همه آیفون های امسال شارژدهی فوق العده ای داشتن که با چشم خودم نمیدیدم باور نمیکردم (آیفون ۱۱ که دارم دوی شرایط یکسان مثل وبگردی و بازی آنلاین دو برابر mi 9t که باتری خوبی هم داشت اسکرین میده) و خیلی بعید این گوشی توی شارژدهی ضعیف عمل کنه.

بله با حرفت موافقم بهینگی اپل فوق العادس ولی گوشیایی که اسنپ 865 هم دارن دست کمی ازش ندارن مقایسه باتریا رو حتما ببین تو رفرش 120 هرتز مخصوصا وانپلاس 8 پرو چه قدر عالی بود
در مورد دوربین حق باهاته ولی سایز سنسور این گوشی گویا کوچیک تر از ایفون 11 هست
بازم وای میستم مقایسه هاشون و بررسی های دقیق ترشم بیاد

@The real…
چه‌خبر آقای نیما عرفانی؟ بوقلمون‌های محترمِتون خوبن؟! اتفاقا ً ذکر خیرتون بود داشتیم با بقیه‌ی کاربرای ترنجی تو گروه‌هامون بهتون فحش می‌دادیم گفتم زشته در جریان نباشید…🙃
فقط خواهشاً با همون اکانت قبلیت کامنت بذار ما به اون عادت کردیم، اینم اسمش طولانیه ریپلای کردن بهش سخته… البته ببخشید اینو یادم رفت که “ارزش‌های من به خودمو تفکرمه نه ترنجام…”
ولی متاسفانه پی بردیم که مث اینکه همون ترنج‌ها ارزش بیشتری داشتن…!!

@نیما عرفانی
هر روز این جمله بیشتر برای من واضح میشه
.
.
.
” من فن هیچ برتری نیستم”
.
.
این جمله هم زیبا بود👇
.
“بدترین و زشتترین ویژگی یه انسان دو رو بودنه”

موفق باشی😉

روی اعصاب یکدیگر پیاده نرویم…
اکانتی که عوض شده شاید نشانه انسانی که عوض شده باشد…
زود قضاوت نکنیم…
از ناظر به هیچ وجه جنس نخریم…
به ترول ها غذا ندهیم…
به سلیقه دیگران احترام بگذاریم…
اعمال گذشته دیگرانی که تغییر کرده‌اند فراموش کنیم تا اعمال گذشته ما را فراموش کنند…

عاشقتم افسون…😍🥰❤️ اوه گند زدم عاشتقتم شیائمی…😍🥰❤️ 😂

باید حواست به افسون باشه ها چون احتمال فراوان اندازه من سبیل داشته باشه

lovenokia

عالیه . اما با توجه به اینکه بیشتر افراد به صفحه نمایش های بزرگ تمایل دارند .
تنها نکته منفی این گوشی صفحه کوچک هستش .

#Dxomark#Galaxy S20 ultra
هفته ی دیگه بررسی و نمره ی دگزومارک دوربین اس ۲۰ اولترا اعلام میشه …
✓http://uupload.ir/files/ve20_img_20200415_222410.jpg
بعدشم وان پلاس ۸ پرو
✓http://uupload.ir/files/eia6_screenshot_20200415_223248.jpg

mbazzaz81

اوه چقدر حاشیه
Mi9t رو به این آشغال ترجیح میدم
اپل نمیدونه باتری و فست شارژ چیه
هنوز تو پاکت آیفون ۱۱ شارژر ۵ وات میذاره🤣🤣🤣

Farcry

#ترول بی عقل . مطمئن باش همین گوشی با شارژر ۵ واتی زیر ۲ ساعت شارژ میشه.الان اون طرف یکی هم ترول بازی دربیاره بگه گوشی ۱۰۰۰ دلاری هدفون نداره خوبه؟

Farcry

حتی با گوشی های شیائومی هم قیمت هم مقایسه کنی باز یه برتری های محسوسی داره.پردازنده A13 ، بدنه آلومینیوم و شیشه به جای فریم پلاستیکی و شیشه (توی بعضی از مدل ها) ، پشتیبانی از شارژ وایرلس و استاندارد IP67 و درنهایت اسپیکر استریو و‌ پشتیبانی بلند مدت.پس اونقدر ها هم گوشی بدی نیست.

گوشی هم قیمت با نسخه 128 گیگ ( چون اونام 128 گیگن)
K30 pro
فول شارژ شدن تو یک ساعت
صفحه نمایش اولد ساخت سامسونگ با روشنایی 800 نیتی و hdr 10plus ساپورت
باتری 4700 میلی آمپر ساعتی
سلفی 20 مگاپیکسلی
دوربین اصلی 64 مگی سونی imx686
دوربین تله ماکرو
دوربین الترا واید
و دوربین عمق سنج
قابلبت فیلم برداری 8k
بلوتوث 5.1 مقابل 5
به پردازندم باشه اسنپ 865 پا به پای a13 میاد تازه گاهی اوقاتم بهتره توی سرعت و کارای روز مره
طراحی خیلی مدرن تر و به روز تر
اونوقت اپل جانت چی داره؟
یه استاندارد ip67 و اسپیکر استریو
یه وقت از ذوق زدگی سکته نکنی

تازه نگم ورژن گوریلا گلسشو هنوز اعلام نکردن
کی 30 پرو جلو و پشت ورژن 5 هست
راستی! اینجا ایرانه با می 10 مقایسش کن چون هم قیمت در میان

عه چه جالب !
از سام پریدی رو شیا؟
یعنی در این حد فشار اورده؟؟
حربه ی هوشمندانه ایه اما مشکل اینجاست مقابل هرکسی جواب نمیده …
جوابتم بالا دادم

اوخی عمویی نازی…
نیما تموم کن این بچه بازیاتو نیمام نباشی که هستی رفتارت عین اونه
اتفاقا غیبتت بود تو گروهای تکنولوژیمون تو چرا اینقدر دکل نوردیشو میکنی وقتی به عنوان فن جان بر کف هواوی میشناسنت
معلومه حرفام خیلی بهت فشار اورده که بهم زور میگی از سامسونگ مایه بزارم
که کمبودای این گوشیو یه جوری! بشه توجی کرد
من فقط از دروغ گفتن و ترول بازی بدم میاد
مثل اون دوستی که دروغ میگفت 7 پرو داره ولی حتی یه سوال سادم ازش پرسیدن راجب گوشیس نتونست جواب بده که 7 پرو داری میتونه جواب بده که حذف شد کامنتم

Farcry

یه مقدار جوک زیاد میگی! من میتونم تا صبح باهات بحث کنم که A13 از اسنپ ۸۶۵ قوی تره و کلی دلیل منطقی هم بیارم.فقط شما نبودی توی خیلی از سایت ها اونایی که آنتوتو رو میدیدن (خود آنتوتو زده به خاطر متفاوت بودن بنچمارک گیری vulkan مقایسه امتیاز دو سیستم عامل ios و اندروید اشتباهه و به خاطر همین توی لیست ماهانه بهترین گوشی ها هیچ اسمی از آیفون ها نیست) این یکی بحثش جدا.اما درمورد روشنایی به نظرم بهتره k30 pro بررسی بشه که روشنایی اون دربیاد وگرنه سرکت ها حرف زیاد میزنن همین سامسونگ میگفت اس ۲۰ الترا ۱۵۰۰ نیت روشنایی درحالت خودکار داره ولی در عمل هیچ سایتی نتونست توی بهترین شرایط بیش تر از ۱۲۰۰ نیت ازش روشنایی بگیره و توی حالت دستی هم ۵۰۰ نیت بیش تر نمیداد.شما که روشنایی رو دیدی دقت رنگ LCD آیفون ها مثل آیفون ۱۱ رو هم میدیدی که اگر بهترین نباشه جز ۴-۳ تای برتره.درمورد تست سرعت هم به ازای هر گوشی ۱۰ تا ویدیو تست سرعت ازش بیرون میاد و توی هرکدوم بنا بر تعداد و نوع برنامه ها یا بازی هایی که باز میشن نتیجه هرکدوم ممکنه متفاوت باشه جالبه یه ویدیو توی یوتوب میبینید چند هزار تا بازدید داشته همونو میاد مرجع میگیرید که فلان گوشی سریع تره و ….. من انقدر تست سرعت دیدم که میتونم جزئیات هرکدوم رو بگم.مثلا باز خود برنامه دوربین توی آیفون باعث ریلود برنامه ها میشه ولی وقتی تا ۱۶ تا بازی متوسط هم باز کنید همه رو میتونه نگه داره یا sybway surf اگر توی ios به نسخه جدیدش آپدیت نشه سرعتش پایین تر از اون ها توی اندرویدی هاست و ……. تست قدرت خام پردازنده بنچمارک های مولتی پلتفرمی مثل geek bench و gdxbench هستن یا قدرت واقعی پردازنده گوشی توی speed test G و تبدیل ویدیو مشخص میشه نه چیز دیگه.

Farcry

Mi 10 نسخه پایه و رام چینش با رجیستری ۱۲ تومن میشه.این گوشی نهایتا نسخه پایه اون با حفقط قیمت فعلی دلار ۸/۵-۸ تومنه.تازه نسخه گلوبال mi 10 قیمتش خیلی بالاتر از این حرفاست.

m.b

“Mi 10 نسخه پایه و رام چینش با رجیستری ۱۲ تومن میشه.این گوشی نهایتا نسخه پایه اون با حفقط قیمت فعلی دلار ۸/۵-۸ تومنه.تازه نسخه گلوبال mi 10 قیمتش خیلی بالاتر از این حرفاست.”

“یه مقدار جوک زیاد میگی!”

هه با جمله خودت جواب دادم…
قیمت نساز هموطن…

البته جایی ندیدم سامسونگ بگه روشنایی 1500 نیتی دارن گوشیاش! ولی اینکه گفته فول اسکرین 800 نیت میده درست گفته طبق بررسی خیلی سایتا و صفحه k30 pro هم جنس مشابه اس 10 داره
پس ازش انتظاره میره

Farcry

داداش mb قیمت بهتر سراغ داری بگو من با کله برم بخرم.الان حتما میگی امارات ولی من جایی ندیدم که توی این اوضاع mi 10 از امارات وارد کنه.قیمت سایت های چینی نسخه پایه mi10 همش روی ۱۰ تومن میچرخه.رام گلوبال و پک گلوبالش هم که هنوز نیومده

می نوت ۱۰ پرو همین الان ۸.۵۹۹ قیمتشه و نسخه ی پایه ی آیفون ۱۱ هم ۱۶.۴۵۰ .
در شرایط فعلی که واردات فعلاً منتفیه بدون احتساب رجیستری ، نسخه ی پایه ی می ۱۰ رام گلوبال کمتر از ۱۰.۵۰۰ نیست و نسخه ی پایه ی آیفون se ۲۰۲۰ هم کمتر از ۹ تومن نیست .

m.b


داداش واردات بسته‌ست اونوقت تو قیمت خوب میخوای؟!
بعد کرونا که آیفون هم اومد ببین اگر این دو هم قیمت نبودن بعد بیا بگو گرونتره…

دوستان تمایل دارین دو تا ویدئو از فیلم برداری سوپر اسلوموشن ۱۹20 فریم بر ثانیه(یه نمونه قبلاً فرستاده بودم ، این یکی فرق می‌کنه) و عملکرد لرزشگیر آنر ۳۰ پرو ‌‌‌‌پلاس بفرستم؟؟
البته داخل این پست نه ، پست خوده آنر ۳۰ پرو پلاس

Mahdi

عاشقتم آیفن
#دکتر_ناظر_ببخشید_اشتب_شد

Mani

الان ناظر شش تا سکته ناقص کرده

yasin.kh

فقط برای طرفداراش خوبه

K30 پرو نسخه پایه خیلی گزینه بهتریه

V800B

خوب ب عنوان طرفدار اپل
با معرفی این محصول خوشحال نشدم
این گوشی عیب های داره ک زیر خوبی هاش گم شده
اول از همه طراحیش
اصلا خوب نیس
کاری ب ارگونومی ندارم چون یقین دارم عالیه
ولی طراحیش ب روز نیس و حاشیه بالا و‌‌ایین بالاس
ترجیح میدادم حاشیه بالا و دایین در حد اکسپریا ۱ و سنسور اثر انگشت بغل گوشی میزاشت
صفحه نمایش قطعا تو ال سی دی ها حرفای زیادی برای گفتن داره ولی ۷۲۰p ی جوریه نمیدونم اسمشو چی بزارم
ایراد بعدیش دوربین سلفی ۷ مگاپیکسل
راستش میدونیم و میدونم اپل با اعداد زیاد بازی نمیکنه ولی قطعا ۱۲ بود تاثیز بسزای داشت
مورد بعدی باتری چشم ای نمیخوره باتریش عالی باشه و شاید خوشبیانه ترین حالت متوسط
باشه
دلیل واضح داره چون ابعاد گوشی جوری ک نمیشه باتری خیلی بزرگی استفاده کرد
و رم
قطعا رمش ۳ هست ولی اگر ۴ گذاشته باشه ک نمیشه ازش ایراد گرف ولی ۳ خوب نیس
و عیب بعدی طراحی کلی ک هیچ شباهتی ب ایفون se قبلی نداره
و اینو نمیشه گفت اس ای بهتر بگیم ۸ نیو
موارد خوبم داره
پردازنده
دوربین خوب
و قیمت خوب نسبت ب پردازنده و کلیت سیستم عامل و سرعت و کیفیت
در کل من خیلی خوشم نیومد ازش

Faraz

این همه حاشیه و صفحه نمایش چهار و هفت اینچ و چهارصد دلار قیمت پایه واقعا باید به اپل تبریک گفت که همچین مشتری های خوبی داره…

Farcry

نسبت به گوشی های تمام پلاستیکی سامسونگ مثل A71 که دوربینش هم با فوکوس ضعیف و فیلم بردازی ضعیف تر توی دکزو گند زد خیلی بیش تر میارزه. با پول این میشه یه A71 تمام پلاستیکی با پردازنده خیلی ضعیفتر و پشتیبانی ۲ ساله و کند و اسپیکر مونو خرید.به نظرم این خیلی با ارزش تره.تازه پشتیبانی از شارژر وایرلس و IP67 هم داره. تازه بحث حافظه هم باشه با اینکه اون مدل پایه ۱۲۸ گیگی داره ولی اصلا سرعتش حافظش با سرعت حافظه این گوشی که nvme هست قابل قیاس نیست.تازه بحث افت قیمتش توی ایران یا حتی خارج هم بماند.خود سامسونگ همین الان بعد یکی دوماه ۲۰۰ دلار قیمت S20 رو کاهش داده تا فروش بیش تری کنه.یعنی اونی که روز اول خربد کم کم ۲۰۰ دلار اونم با قیمت نو گوشی ضرر کرده

Yusef

با یه جاهایی از حرفتون موافقم و با عمده ش مخالف. برای افرادی مثل من که صفحه نمایش گوشی جزو الویت هاشون هست دیگه این گوشی اپل به چشمشون نمیاد. منی که فیلم زیاد می بینیم توی رنج قیمت a71 چند گوشی با کیفیت صفحه نمایش و با اندازه ۶.۷ اینچی پیدا میشه برام؟ در خصوص دوربین هم بهتر این هست که بذاریم سامسونگ براش آپدیت بده و اگر باز بد بود حق با شماست البته دوربینش افتضاح نیست ولی انتظار بیشتری ازش میره ولی من که مقایسه ش کردم از a70 و مخصوصا a50 خیلی بهتر بود. مزایای دیگه ش هم سرعت شارژ و باتری حجیمشه. در خصوص قیمت هم باید بهتون بگم اختلاف قیمت a71 و این مدل آیفون در ایران بین۲.۵ تا ۳ میلیون خواهد بود . این رو هم بهتون بگم که خود بنده ۳ نسل گوشی آیفون و یه آیپد داشتم ، اینو گفتم که فکر نکنید تعصبی نظر میدم

Farcry

هیچی به اندازه من گوشی های سامسونگ رو تجربه نکرده و همیشه هم همون ضعف های همیشگی رو داره.از S2 و S3 و S5 و S6 و جدیدا هم S10 سامسونگ رو توی زمان های مختلف داشتم.مشکلاتش همون همیشگیه.S6 داشتم دقیقا یادمه بعد از اینکه آپدیت اندروید ۶ شروع شد خوش حال شاد هر روز توی ستینگ دنبال آپدیت گوشی بودم.انقدر لفت داد که برای منطقه خاورمیانه منتشر کنه،آخرش مجبور شدم رام روسیه بزنم که اونم باز مشکلات خودش رو داشت.

Dr.Nazer

#باشه

Farcry

ناظر الان فکر کردی چاخان کردم؟!! Sammobile که اخبار بروز رسانی منطقه ای گوشی های سامسونگ رو میگه و آخرین رام های منتشر شده رو میزاره پاتوقم بود.

Saeed Mohammadipouya

عجب طراحی داره خدایی
الان سونی این طراحیو میزد با این همه حاشیه پدر مادر طراحا و روساش رو میاوردن جلوش
ولی اپل زده هیشکی انتقاد نمیکنه اونم تو سال 2020 میلادی
الان ی عده میان میگن میانردس مام قبول میکنیم میانردس ولی الان میانرده ها هم کم حاشیه و بی حاشیه شدن
بهرحال چیزی ک مشخصه اینه ک اپل خیلی خوب تونسته کاری کنه ک هرچی زد مردم بگن وایعجب چیزیه

Mahdi

خب سونی اگه همچین چیزی میساخت چیپست میانرده میزاشت و قیمت ۵۰۰ دلار میفروخت من خودم سونی رو خیلی دوست دارم و پرچمدار امسالش رو هم خیلی پسندیدم ، ایفون فرق داره با اندروید همینکه چیپست ۱۱پرومکس رو روی یه گوشی ۴۰۰ دلاری گذاشته و پشتیبانی ۵ ساله و ip67 داره بنظرت ارزشش رو نداره؟

Farcry

به نظرم از این دوتا مهمتره وجود ایپیکر استریو هست.باید خودتون رو در رو اسپیکر استریو رو با اسپیکر مونو مقایسه کنید فرقش خیلی زیاده!

Mahdi

من که اندرویدی هستم ولی از این گوشی خوشم اومده فقط اینکه جلوی همشون مشکیه رنگ های دیگه رو زشت میکنه

Amin

همون پردازنده a13 و ip67 خودش کلی ارزش داره فقط بهتر بود رزولوشن بالاتری برای صفحه نمایش در نظر میگرفت در کل خوبه 🙂

hamid reza

یه سوال به اونایی که زیر پست های تر.نجی بحث و کامنت و دعوا راه میندازن پول میدن!
آخه بعیده تو ای.ران تو چیزی که پول نباشه مردم انقدر جوش بزنن!
به هر حال سن همتون رفته بالا ولی هنوزم مثل بچه های تازه به بلوغ رسیده کامنت میذارید!
به امید روزی که به کامنت مفید و خوب پیدا کنم اونم کجا؟!زیر پست های تر.نجی

afsoon

گوشی خوبیه قیمتش هم خوبه .بشخصه گوشی کوچلو رو مد نظر واسه خرید ندارم اما خب احتمالا بتونه کاربران آی او اس قدیمی رو جذب کنه با این قیمت .

Milad7

یا حضرت حاشیه… دوربینش هم جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)