حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهره مندی از خرید سرور مجازی برای کسب و کارهای مختلف

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه کسب و کارها گذشته نیست و شما می توانید با بهره گیری از علم نوین و وجود تکنولوژی ها و فناوری های جدید به کسب و کارهای خویش رونق بخشید. یکی از همین قابلیت ها خرید سرور مجازی می باشد که شما می توانید با خرید یک سرور ایمن با سرعت عمل بالا و کیفیت و کارایی بی نظیر از وجود آن در کسب و کارهای خویش لذت ببرید.

کسب و کارهای نوین

کسب و کارهای نوین

کسب و کارهای نوین امروزی

امروزه کسب و کارها به مانند گذشته نیستند. پیشرفت تکنولوژی و فناوری به سمت هایی رفته است که بستری برای افراد مختلف و صاحبان کسب و کارها و شرکت های بزرگ مهیا گردیده است تا بتوانند به لطف فناوری های جدید، به مدیریت کسب و کارهای خود به صورت مجازی بپردازند. خرید سرور مجازی به شما امکانی می بخشد که بتوانید به واسطه آن با هزینه ای مقرون به صرفه تر و با صرف نمودن بازه زمانی کمتر از کسب و کارهای خود لذت ببرید و به صورت مجازی دست به سودآوری های بسیار زیادی بزنید تا به این منظور بتوانید در بستر اینترنت کسب و کارهای خود را رونق چشمگیری ببخشید. بنابراین خرید یک سرور مجازی می توانند تضمین کننده رشد و بالندگی در شرکت شما و نیز سودآوری کمتر در یک بازه زمانی کوتاهی برای شما تلقی گردد. حال این که سرور مجازی چیست و چه مزایای دربردارد؟ از جمله سوالاتی است که در بخش های بعدی سعی در پاسخگویی آن ها شده است تا بتوانید علاوه بر شناختی که نسبت به سرور مجازی کسب می کنید، بتوانید با خرید بهترین سرور مجازی ایران ممکن رنگ و لعابی نوین به کسب و کارهای خویش ببخشید. پس در صورتی که دارای شرکت یا کسب و کارهای مختلفی هستید و می خواهید همسو و همگام با پیشرفت های نوین و فناوری های جدید به پیش روید، با ما همراه شوید.

سرور مجازی

سرور مجازی

سرور مجازی چیست و به چه کاری می آید؟

سرور مجازی که نام انگلیسی آن  Virtual Private Server می باشد، یک سرور اختصاصی مجازی به شمار می آید که به صورت اختصار به صورت VPS نگاشته می شود که بیانگر همان سرور مجازی می باشد. این سرور به همراه کرنل و تنظیمات اختصاصی و هارد دیسک و سخت افزاری به صورت مجزا در دسترس کاربران مختلف واقع می گردد که با نرم افزارها و سخت افزارهای مجازی سر و کار دارند. سرور مجازی به طور کلی امکانی را برای کاربران مختلف فراهم نموده است تا از طریق آن کاربران مختلف بتوانند از امکانات اختصاصی و نیز مجموعه های بسیار زیادی بهره مند شوند. این امکان کمک شایان توجهی به جامعه برنامه نویسان و نیز توسعه دهندگان اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف و وب سازان نموده است تا با بهره مندی از وجود آن بتوانند به راه اندازی و نیز تست برنامه و سرویس دهی خود روی آورند. بنابراین در سرور مجازی منابع یک سرور فیزیکی که شامل رم، سی پی یو؛ دیسک و پهنای باند بود را شما می توانید به چند سرور مجازی و با بهره مندی از برنامه های مجازی ساز اختصاص دهید و از وجود این قابلیت حظ وافری ببرید. ضمن اینکه هزینه سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی به مراتب خیلی پایین تر می باشد.

خرید سرور مجازی

حال که با سرور مجازی آشنا شدید؛ بهتر درک می کنید که چرا اکثر کسب و کارهای مختلف به منظور تضمین رشد و بالندگی کسب و کارهای خویش و سودآوری بیشتر دست به خرید سرور مجازی می زنند. به واقع مدیران کسب و کارهای مختلف در شرکت های کوچک و بزرگ و نیز استارتاپ ها به منظور میزبانی وب سایت و سرویس دهی خود دست به این اقدام می زنند تا با خرید سرور مجازی رونقی چشمگیر به کسب و کارهای خود ببخشند. آن ها می توانند پس از خرید سرور مجازی با استفاده از یک ماشین مجازی با منابعی کاملا اختصاصی از قدرت پردازش یک سرور به بهترین نحو ممکن استفاده به عمل آورده و از سایر منابع دیگر از جمله رم و هارد و مواردی از این دست به میزان مورد نظر خویش سفارش داده و از وجود آن استفاده بهینه ای به عمل آورند. بنابراین سرور مجازی در طی سال های اخیر به یک میزبان وب بسیار محبوب در نزد کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است تا به این منظور آن ها بتوانند با خرید سرور مجازی از سطح دانش و اطلاعات وسیع مالکین کسب و کار نسبت به نیازهای ضروری خویش و نیز صرفه جویی از هزینه های بیهوده به خوبی بهره مند شوند. به هنگام خرید سرور مجازی این نکته را می بایست در نظر داشت که شما می بایست به دنبال یک سرویس بسیار مطمئن و معتبری باشید که تضمین کننده امنیت بسیار بالا و کیفیت به مراتب زیادی است. این مسئله پیش از خرید سرور مجازی بسیار حائز اهمیت می باشد.

مزیت های چشمگیر سرور مجازی

مزیت های چشمگیر سرور مجازی

مزیت های چشمگیر سرور مجازی

به طور کلی یک سرور مجازی مزایای بسیار زیادی دربردارد که در صورت انتخاب درست و به جا از سرور مجازی برای کسب و کارهای خود در دنیای مجازی شما می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. از جمله مزایایی که شما با خرید سرور مجازی و استفاده از آن در شرکت ها و کسب و کارهای خود می توانید بدان دست یازید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالا

شما با استفاده از سرور مجازی می توانید نسبت به امنیت بالای آن اطمینان حاصل نمایید تا با خیالی راحت از آن به بهترین نحو ممکن بهره مند شوید.

  • کیفیت و کارایی بسیار منحصر به فرد

کیفیت و کارایی که از سرور مجازی برمی آید، بسیار بالا و منحصر به فرد می باشد که شما می توانید با خرید آن از عملکرد فوق العاده و کارایی بی نظیر سرور مجازی در کسب و کارهای خویش لذت ببرید.

  • احاطه کامل و شامل بر سرور

با خرید سرور مجازی شما می توانید احاطه کاملی بر محیط سرور خویش داشته باشید و آن را به خوبی مدیریت کنید تا به این منظور بتوانید هر نیازی از خود را روی این سرور به راحتی تنظیم نموده و از محی آن لذت ببرید.

  • مقرون به صرفه بودن

همان طور که پیشتر یادآور گشتیم؛ خرید سرور مجازی بسیار مقرون به صرفه است و شما می توانید با صرف هزینه ای کم از مزایای زیاد آن بهره مند شوید.

  • جلوگیری از هکرها

شما می توانید با سرور مجازی روی شبکه، سخت افزار و نرم افزارهای خود به خوبی نظارت داشته باشید تا امنیت آن را نیز تضمین نموده و از هر گونه هکر و نرم افزارهای مخرب دیگر به سرویس خود جلوگیری به عمل آورید.

  • پشتیبان گیری از داده ها

سرور مجازی بستری را برای شما به همراه می آورد تا به این منظور شما بتوانید از داده های خود پشتیبان گیری نموده و به اصطلاح از آن ها به صورت اتوماتیک بکاپ بگیرید و آن ها را ذخیره کنید تا تمامی داده ها را در اختیار داشته  تا با بروز هر گونه نیاز یا مشکلی بتوانید خیلی راحت به داده های خود دسترسی داشته باشید.

وب هاستینگ دوریس

وب هاستینگ دوریس

معرفی وب هاستینگ دوریس

یکی از سرور های مجازی که شما می توانید از وجود امنیت و سرعت و کیفیت و کارایی آن بهره مند شوید، وب هاستینگ دوریس می باشد که شما می توانید با فراغ بال و با خیالی راحت این سرور را برای کسب و کارهای خویش خریداری نموده و کسب و کارهای خویش را با بهره مندی از آن رونق بخشید. بنابراین دیگر نگران ایمن نبودن سرویس های دیگر نباشید و با اطمینان خاطر به وب هاستینگ دوریس اعتماد کنید تا با خرید سرور مجازی به یک میزبان خوبی برای کسب و کارهای خویش دست یابید و از امکانات و قابلیت های بی نظیر آن به خوبی بهره مند شوید. ضمن اینکه شما می توانید با وب هاستینگ دوریس از قابلیت پشتیبانی داده های خود نیز به خوبی بهره مند شوید و هر گونه انتظاراتی که از یک سرور مجازی در نظر دارید را به طور کامل و دقیق در آن به خوبی مشاهده نموده و از وجود آن ها استفاده بهینه ای به عمل آورید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)