حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیک تاک از فیسبوک پیشی گرفت

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

امروز آن روز است که یک سرویس غیر امریکایی توانسته است از بزرگترین شبکه اجتماعی امریکایی یعنی فیسبوک پیشی بگیرد و این برای من روز جذابی است. تیک تاک از فیسبوک پیشی گرفت و در ادامه با هم درباره آن صحبت کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تیک تاک (TikTok)

تیک تاک (TikTok)

تیک تاک (TikTok)

برنامه پرطرفدار تیک‌تاک موفق شد تا از فیس بوک پیشی گرفته و پس از واتساپ، در جایگاه دوم پر دانلودترین اپلیکیشن های جهان قرار بگیرد.

اپلیکیشن چینی تیک‌تاک در سال 2019 فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرد. اما علیرغم تحریم های اعمال شده از سوی نیروی دریایی و ارتش آمریکا، بیش از 700 میلیون نفر در سراسر دنیا این اپلیکیشن پرطرفدار را دانلود کرده اند. این موضوع باعث شده تا تیک تاک از فیس بوک پیشی گرفته و رتبه دوم در فهرست پر دانلودترین اپلیکیشن های جهان را به خود اختصاص دهد. واتساپ نیز با بیش از 850 میلیون بار دانلود، در رده نخست قرار دارد.

در اینجا باید خاطر نشان کرد که واتساپ و تیک تاک عمده موفقیت خود را مدیون طرفداران هندی هستند. طبق تحقیقات انجام شده، حدود 45 درصد از افرادی که برای نخستین بار این اپلیکیشن ها را نصب کرده اند از کشور هندوستان بوده اند. برنامه سنگاپوری Likee که به نوعی رقیب TikTok به شمار می رود نیز با بیش از 330 میلیون بار دانلود در جایگاه هفتم این جدول مشاهده می شود.

تیک تاک

تیک تاک

برنامه تیک‌تاک بدون شک انقلاب بزرگی را در ویدیوهای کوتاه به وجود آورده است، به‌طوری که فیس بوک و اینستاگرام نیز برای ماندن در عرصه رقابت، به فکر اعمال یک سری تغییرات هستند.

تیک تاک در حال حاضر با مشکلات مالی بسیاری دسته و پنجه نرم می کند؛ چراکه علیرغم موفقیت چشمگیر این برنامه در سطح جهانی، عمده سود آن از کشور چین تامین می شود. همانطور که می دانید تنها حامی مالی TikTok، کمپانی Chenjin Culture در پکن است.

اپلیکیشن چینی اکنون استراتژی جدیدی را اتخاذ کرده و قصد دارد تا امکان مشاهده تبلیغات را نیز در پلتفرم خود به وجود آورد. با این حال به نظر می رسد که تبلیغ کنندگان به دلیل نگرانی از محتوای نامناسب و غیر قانونی، تمایل چندانی به پخش آگهی های خود در تیک تاک نداشته باشند.

برنامه TikTok حال نه تنها باید به فکر راهکارهای تازه برای رقابت با رقیبان جدید خود باشد، بلکه با وجود مشکلات مالی، باید رضایت قانون گذاران آمریکایی را در خصوص نقض بالقوه مسائل امنیتی را نیز به دست آورد. به همین خاطر، سازندگان تیک تاک برای ممانعت از ارسال مطالب سیاسی در اپلیکیشن خود، تغییرات بسیاری را به وجود آورده اند.

متاسفانه این سرویس در کشور ما بسته است! نظر شما درباره تیک تاک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

آقا اینستاگرام فیلتر شده با vpn باز میشه

Amir galaxy

نه برای من باز میشه

Amir galaxy

تیک تاک پر از کلیپ های مسخرس

Chalton

دانلود کردنش مهم نیست،مهم اینه مثل اینستاگرام همیشه نصب بمونه رو گوشیت،خیلی ها برای کنجکاوی تیک تاک رو نصب میکنن بعد از یکی دو روز حذف میکنن،برنامش نه بد هست نه خوب.

Dr.Nazer

تف تو این مملکت اینستاگرام فیلتر شد🤦‍♂️

Amir galaxy

عه
چرا هنوز برا من باز میشه

Milad7

نه مشکلی نداره

Aпɢεʟ

خیلی برنامه خوبیه 🌹

mostafa3

امتیاز دوربین honer v30 pro منتشر شد
امتیاز 122

Aпɢεʟ

منبع !؟

Aпɢεʟ

آهان.

نیما عرفانی

DXO

mostafa3
Mahdi

ایول به سونی

Afson

عالیههههه .من که چند ماهه نصب کردم خعلی جالبه

Afson

اینستاگرام فیلتر نشده چرا همه میگن فیلتره؟

Aпɢεʟ

منم نمی‌دونم چرا سرعتم بیشتر شده😂

Milad7

تا حالا نصبش نکردم

smartiz

من نصبش کردم زیاد جالب نبود بنظرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)