حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود ۱۰ هزار پروژه آماده پریمیر از بزرگترین سایت ایرانی

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سایت تایم کد به عنوان بزرگترین مرجع گرافیک کامپیوتری در ایران دارای بیش از ۱۰ هزار پروژه آماده پریمیر می باشد که به صورت روزانه آپدیت شده و در اختیار کاربران برای دانلود قرار می گیرد.

پروژه آماده پریمیر

آیا برای کسب و کار خود نیازمند یک تیزر تبلیغاتی هستید؟ از استوری های ساده اینستاگرام خسته شده اید و دوست دارید صفحه اینستاگرام خود را با کلیپ های چشم نواز متحول کنید؟ تدوین یک برنامه تلویزیونی را به عهده دارید و از پس طراحی وله ها و میان برنامه های آن بر نمی آیید؟ برای میکس کلیپ عروس نیاز به یک ایده فوق العاده دارید؟

همه این نیاز ها را می توانید با دانلود پروژه آماده پریمیر از سایت تایم کد برطرف سازید. در این سایت می توانید به بیش از ده هزار پروژه پریمیر دسترسی داشته باشید. تمامی پروژه ها دارای پیش نمایش هستند پس شما می توانید قبل از دانلود و تدوین کار، پیش نمایش کلی از خروجی نهایی خود را ببینید.

 

پروژه آماده پریمیر در واقع فایل هایی هستند که قبلا توسط آرتیست های موشن گرافیک و تدوین گران حرفه ای ساخته شده اند. با قابلیت های ویژه و طراحی انعطاف پذیر بطوری که شما با دانلود پروژه آماده پریمیر به یک فایل پریمیر دسترسی خواهید داشت. پس از باز کردن فایل سکانس هایی از پیش آماده وجود دارند که فقط کافی ست عکس و فیلم خود را وارد آنها کنید و سپس خروجی نهایی آماده است! تعجب نکنید به همین سرعت می توانید یک تیزر تبلیغاتی بسازید. از مزیت های پروژه پریمیر این است که ویرایش آن نیاز به تخصص بالایی ندارد و صرف داشتن دانشی اندک از این نرم افزار کار شما را راه خواهد انداخت.

دیگر نیاز نیست برای ساخت یک استوری اینستاگرام ساعت ها وقت بگذارید. کافی ست یک پروژه آماده پریمیر دانلود کنید و تنها عکس و فیلم خود را در آن جایگزین کنید. طیف متنوعی از استوری های اینستاگرام جهت نمایش محصولات شما گرد آوری شده است.

انواع کلیپ های تبلیغاتی در دسته بندی های اسلایدشو – تیزر تبلیغاتی – کلیپ کودک – کلیپ عروسی – تیزر موشن گرافیک – وله و میان برنامه تلویزیونی و … را می توانید در تایم کد در اختیار داشته باشید.

 

دانلود استوک فوتیج

 

برای تدوین یک کلیپ نیاز به تصاویر خیره کننده طبیعت دارید؟ تمام روز وقت خود را در یوتیوب گذاشته اید ولی هنوز نتوانسته اید یک تصویر با کیفیت 4K از غروب خورشید پیدا کنید! نیاز به تصاویر رفت و آمد مردم در پیاده رو و خیابان دارید اما فرصت فیلم برداری آن را ندارید؟ باید یک کلیپ یا گزارش در مورد ویروس کرونا بسازید اما بخاطر خطرات موجود امکان حضور در بیمارستان ها را ندارید.

اگر با وب سایت تایم کد آشنا باشید دیگر نگرانی نخواهید داشت. می توانید به دسته دانلود استوک فوتیج سر بزنید. استوک فوتیج ها فایل های ویدئویی آماده ای هستند که قبلا توسط یک تیم فیلم برداری تهیه شده اند. این دست فایل ها می تواند در دسته بندی های مختلفی نظیر حمل و نقل – تایم لپس – پزشکی – کودک – تصاویر ۳۶۰ درجه – طبیعت و منظره – حیوانات – مشاغل – شهر و ساختمان و … باشد.

 

اگر از تدوینگران فیلم بخصوص فیلم های مستند و تبلیغاتی بوده باشید احتمالا برایتان زیاد پیش آماده در حال تدوین فیلم به یک باره با مشکل بزرگی بر می خورید! کارگردان فراموش کرده یک پلان مهم را بگیرد. یا شرایط تولید به شکلی بوده که امکان آفیش گروه فیلم برداری برای یک روز اضافه اصلا میسر نبوده است. حال شما مانده اید و تدوین یک فیلم و نبود نمای آتش در شب! چرا به تایم کد سر نمی زنید تا براحتی به صد ها فوتیج آتش دسترسی داشته باشید.

دانلود فونت انگلیسی

بنظرتان وقت آن نرسیده برای خود یک امضا خاص و هنری داشته باشید؟ برای صفحه خود در شبکه اجتماعی نیاز به یک لوگو حرفه ای ندارید؟

در طراحی گرافیکی نظیر طراحی کارت ویزیت – طراحی بنر – تراکت و پوستر یکی از اصلی ترین مراحل انتخاب فونت مناسب می باشد. فونت ها به لحاظ فرم می توانند در دسته بندی های متنوعی نظیر فونت انگلیسی فانتزی – فونت انگلیسی دست خط – خوشنویسی – فونت شبیه امضا و… باشند.

در دنیای وب نیز فونت در خوانایی یک وب سایت نقش مهمی دارد. به همین جهت همیشه طراحان بدنبال فونت های خاص و زیبا هستند که اثر آنها را از دیگران متمایز کند. استفاده از یک فونت تکراری می تواند کل زحمت های شبانه روزی برای یک طرح را زیر سوال ببرد و در مقابل تنها با دانلود فونت انگلیسی مناسب کار طراحی یک کار ویزیت یا لوگو را متمایز و حرفه ای جلوه دهد.

تایم کد در مجموعه خود تعداد بی شماری از فونت های انگلیسی خاص و زیبا را جمع آوری کرده است.

 

آهنگ پس زمینه تیزر تبلیغاتی

تایم کد برای کاربرانی که در زمینه تولید پاکدست – صداگذاری تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک فعالیت دارند هم خبر های خوبی دارد. اگر در کار تولید پادکست هستید طبیعتا هر روز نیاز به آهنگ پس زمینه پادکست دارید پیدا کردن آرشیوی که هر روز آپدیت شود و در عین حال موزیک آن بروز و جدید باشد کم پیدا می شود.

تیزر تبلیغاتی تدوین کرده اید و حال در دانلود آهنگ بی کلام برای ساخت تیزر دنبال یک سایت مرجع می گردید؟ ما به شما تایم کد را پیشنهاد می کنیم. این سایت با هزاران موسیقی شاد و تند بهترین گزینه برای صداگذاری کلیپ های شما هست. می توانید انواع آهنگ حماسی – اکشن – ترسناک – مهیج – آهنگ مخصوص پاور پوینت و اسلایدشو – ورزشی – غمگین – راز آلود و پلیسی و … را در تایم کد دانلود نمایید.

 

امیدواریم با معرفی این سایت بخشی از نیاز های خود را مرتفع ساخته باشید. تیم تایم کد متشکل از گروهی تدوین گر و فیلم ساز می باشد که کاملا به نیاز روز تدوین گران اشراف دارد. در نتیجه گنجینه عظیمی از پروژه های آماده افتر افکت و پریمیر – موسیقی تیزر – فوتیج آماده – مدل آماده سه بعدی – فایل های لایه باز فتوشاپ – پریست حرفه ای سینمایی را گرد آوری کرده است که نیاز هر هنرمندی را برطرف می سازد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)