حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی ۴ تی با Kirin 710F و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به قیمت ۱۶۸ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

آنر پلی ۴ تی دستگاهی بود که شایعاتی درباره او و برادر حرفه‌ای‌ش (بخوانید Pro) شنیده بودیم. خب باید بگویم که آنر پلی ۴ تی با Kirin 710F و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به قیمت ۱۶۸ دلار رسما معرفی شده و در ادامه ابتدا با او و سپس در مطلب بعدی با آنی پلی ۴ تی پرو آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

آنر پلی ۴ تی

آنر پلی ۴ تی

آنر پلی ۴ تی

آنر پلی 4T از صفحه نمایش 6.39 اینچی تمام صفحه بهره برده که ۹۰ درصد از قاب جلویی را پوشش می‌دهد. این نمایشگر که دارای سوراخی برای دوربین است به قطر 4.5 میلیمتری است، توانسته گواهینامه Blu-ray TUV Rheinland را هم کسب کند.

آنر در این مدل از تراشه ۱۲ نانومتری کایرین ۷۱۰ اف به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است. آنر پلی 4T در قاب پشتی میزبان دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی واید و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق است. در سوی دیگر از سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است.

آنر پلی 4T

آنر پلی 4T

قیمت آنر پلی ۴ تی

از دیگر ویژگی‌های Honor Play 4T می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 22.5 واتی اشاره کرد. آنر پلی 4T در دو رنگ مشکی و آبی با پایه قیمت 168 دلاری از هفته آینده راهی بازار خواهد شد. البته این قیمت بازار چین است.

هواوی همچنین در سری آنر 4T از برنامه های تصویر برداری پیشرفته همچون AIS 2.0، night scene 2.0 و بهینه سازی توسط هوش مصنوعی در تصویر برداری به صورت فوق آهسته استفاده کرده است. هر دو مدل مذکور از رابط کاربری Magic UI OS و حالت بهینه سازی بازی Turbo 3.0 بهره می‌برند.

نظر شما درباره آنر پلی ۴ تی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

قیمتش هم میشه گفت تقریبا مناسبه

Milad7

گوشی خوش قیمت و خوبیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)