حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر پلی ۴ تی و مدل پرو لو رفت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

دو روز پیش در ترنجی آنر پلی ۴ تی و آنر پلی ۴ تی پرو را پیش از معرفی رسمی دیدیم. مشخصات لو رفته در آن مطلب کمی عجیب بودند، حالا اما دوباره مشخصات هواوی نوا پلی ۴ تی و مدل پرو لو رفته و این بار عقلانی تر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر پلی ۴ تی

آنر پلی ۴ تی

آنر پلی ۴ تی

هر دو گوشی این خانواده از چیپست Kirin 810 بهره می‌برند و از دوربین های اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع برخوردار هستند. این مشخصات در اطلاعات نشت کرده توسط خرده فروشی‌های چینی نیز وجود داشت.

گوشی Honor Play 4T از صفحه نمایش 6.39 اینچی HD + IPS با یک سوراخ در بالا سمت چپ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پشت گوشی نیز دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز عمیق 2 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت خازنی قرار دارند.

آنر پلی ۴ تی پرو

آنر پلی ۴ تی پرو

می‌توان انتظار داشت که بقیه مشخصات نقل شده نیز صحیح باشند و گوشی Honor Play 4T Pro بتواند از پنل 6.3 اینچی با رزولوشن +FHD، یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که در بالا سمت چپ نمایشگر گوشی قرار گرفته است، برخوردار باشد.

در پشت گوشی Play 4T Pro از سه دوربین استفاده شده است؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که دو دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی را در کنار خود دارد. این دستگاه در دسته‌های 6/128 و 8/256 گیگابایتی عرضه می شود و در رنگ‌هایی با گرادیان سیاه، سبز و آبی-بنفش فروخته خواهد شد.

شما منتظر این دستگاه های اقتصادی آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمت تقریبیش مشخص نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)