حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصویر ثبت شده با دوربین سرفیس Duo منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | مایکروسافت

با اینکه هنوز مشخصات کامل سرفیس دو مشخص نیست اما این دستگاه مدت‌هاست که معرفی شده است. مایکروسافت درباره دوربین این دستگاه تاشو اعتماد به نفس خاصی دارید و امروز اولین تصویر ثبت شده با دوربین سرفیس Duo منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اولین تصویر ثبت شده با دوربین سرفیس Duo

اولین تصویر ثبت شده با دوربین سرفیس Duo

اولین تصویر ثبت شده با دوربین سرفیس Duo

روز گذشته اما پانوس پانای، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت، اولین تصویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی را در اینستاگرام منتشر کرد. اگر ویدئوی که پیش‌تر از این محصول منتشر شد را مشاهده کرده باشید، خوب می‌دانید که هیچ دوربینی در بخش بیرونی آن وجود نداشت و این یعنی Surface Duo احتمالا از یک دوربین سلفی به منظور فعالیت‌های عکاسی بهره می‌برد.

بنا به گفته پانای، این تصویر توسط پسرش Costas به ثبت رسیده در حالی که درون منزل مشغول بکار بوده! البته اینستاگرام تغییرات زیادی روی تصویر اعمال کرده و لذا نمی‌توانیم بگوییم این دقیقا همان چیزی است که سرفیس دو به ثبت رسانده یا خیر.

با تماشای تصویر اما می‌بینیم که عملکرد این محصول بسیار خوب بوده است. نمایش رنگ‌ها و محدوده دینامیکی به خوبی در آن صورت گرفته اما باز هم برای قضاوت کامل توانایی‌های آن باید تا عرضه رسمی منتظر بمانیم. فعلا مایکروسافت قول داده که دوربینی با کیفیت و در کلاس محصولات بالارده در Surface Duo حضور خواهد داشت! اما خب مشخص نیست این ادعا تا چه حد قرار است درست از آب دربیاید!

مایکروسافت همچنان برنامه‌های خود را برای عرضه این گوشی تغییر نداده و قرار است در تعطیلات عید سال بعد از آن رونمایی کند. در ماه فوریه سال جاری نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه مایکروسافت کمی زودتر از برنامه، از گوشی جدید خود رونمایی می‌کند و در آن نیز از سخت‌افزار سال ۲۰۱۹ استفاده خواهد کرد. اما اینطور که به نظر می‌رسد این محصول قرار است اواخر سال جاری راهی بازار شود و لذا بعید به نظر می‌رسد مایکروسافت از جدیدترین سخت‌افزار موجود در آن بهره نبرد!

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس دو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

پسرش سرفیس شد!

Milad7

اونا حاشیه اس؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)