حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی مشتری مودم 5G سامسونگ می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، هواوی

سامسونگ در مرحله اول تلاش می کند تا نیاز خود را تامین کند و سپس به فکر تصاحب بازار می‌افتد. این بار بحث بازار در حال شکفتن 5G است. با توجه به محدودیت های هواوی در تامین قطعات و البته تلاش های زیاد سامسونگ در زمینه 5G باید دید که آیا هواوی مشتری مودم 5G سامسونگ می شود؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مودم 5G سامسونگ

مودم 5G سامسونگ

مودم 5G سامسونگ

با بالا رفتن محبوبیت گوشی‌های 5G، شرکت‌های سامسونگ و مدیاتک امیدوارند که بتوانند مودم های ۵G گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده هواوی را تامین کنند.

ظاهرا هواوی می‌خواهد وابستگی خود را به مودم‌های 5G کوالکام کم کند و سامسونگ هم این شرکت را به چشم یک مشتری بالقوه در نظر گرفته است. باید خاطرنشان کنیم شرکت تراشه‌سازی HiSilicon زیرمجموعه هواوی است و تا حالا دو مودم ۵G به نام Balong 5G01 و Balong 5000 تولید کرده است. مورد آخر سال گذشته رونمایی شد و در درجه اول برای گوشی‌های پرچم‌دار طراحی و ساخته شده است.

در همین رابطه، سامسونگ هم تا حالا از دو مودم ۵G مستقل به نام‌های اگزینوس ۵۱۰۰ و اگزینوس ۵۱۲۳ رونمایی کرده است. مورد اولی با تراشه‌ای رده‌بالا مانند اگزینوس ۹۸۲۰ و ۹۸۲۵ مورد استفاده قرار گرفته و مورد دوم هم همراه با تراشه پرچم‌دار اگزینوس ۹۹۰ در گوشی‌های موردنظر تعبیه شده است. اگر هواوی با سامسونگ به توافق برسد و این شرکت کره‌ای مودم ۵G جدیدی معرفی نکند، احتمالا یکی از این مودم‌ها برای گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده هواوی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چیپست کایرین ۸۲۰ 5G رسما معرفی شد

البته این فعلا در حد حدس و گمان است و اینکه آیا واقعا چنین اتفاقی روی بدهد کمی بعید است. چرا که هواوی به تازگی از کایرین ۸۲۰ 5G رونمایی کرده و در زمینه 5G یکی از شرکت های پیشرو است.

نظر شما چیست؟ هواوی مشتری مودم 5G سامسونگ می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

مصطفی برا انتقال مالکبت لازم imei دوم گوشی هم برای انتفال مالکیت انجام بدی یا همون imei اول کافیه ؟

vahid

والا هیچ بار از من imei دومو نخواسته برا انتقال مالکیت،،در هر صورت تو سامانه هر چی لازم داشته باشه خودش میخواد

m.b

نمیدونم… تو نت نوشته که… خود سامانه هم هر چی بخواد میگه…

Monarch

نه بزرگوار لازم نیست همون اولی رو ثبت کنی اتوماتیک دومی هم ثبت میشه چون تو سامانه رجیستری هر دو کد با هم برای یک دستگاه ثبت شدن

pooria

تشکر از همه دوستان

Milad7

نظر سهامداران عزیز چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)