حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی بند (Redmi Band) با نمایشگر رنگی، شارژر USB A سرخود و عمر باتری ۱۴ روزه به قیمت ۱۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | ردمی

امروز صبح بود که در ترنجی خواندیم دستبند ردمی بند با طراحی منحصر به فرد امروز معرفی می شود. خب این اتفاق رخ داد و ردمی بند (Redmi Band) با نمایشگر رنگی، شارژر USB A و عمر باتری ۱۴ روزه به قیمت ۱۴ دلار رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی بند

ردمی بند

Redmi Band

در یک مراسم خیلی خودمانی روی تلویزیون بزرگ ردمی (!) شاهد معرفی ردمی بند هستیم. بدون شک ردمی‌بند یکی از مقرن به صرفه‌ترین دستبندهای هوشمند بازار است که مشخصات خوبی هم دارد.

پیش از این دستبند آنر بند 5i با شارژر سر خود USB A ارایه شده و ما این ایده را خیلی می پسندیم. حالا ردمی این ایده را ارایه می کند آن هم روی دستبندی که فقط ۱۴ دلار قیمت دارد. این خیلی خوب است چرا که شما هرکجا که پورت USB A ببینید می توانید با آن دستبند خود را شارژ کنید و دیگر نیازی به شارژرهای عجیب و غریب نیست.

شارژر Redmi Band

شارژر Redmi Band

پس از تاثیر بسیار زیاد در صنعت تلفن های هوشمند، زیربرند شیائومی یعنی Redmi با ارایه اولین دستبند تناسب اندام خود با نام Redmi Band وارد بازار پوشیدنی‌ها شد. این دستبند از نمایشگر 1.08 اینچی رنگی مربعی، سنسور ضربان قلب و سیستم نظارت بر خواب برخوردار است. هنوز درباره نوع نمایشگر یا رزلوشن آن اطلاعی نداریم.

نمایشگر ردمی بند

نمایشگر ردمی بند

متاسفانه درباره دیگر مشخصات این دستبند هیچ اطلاعاتی ارایه نشده است و به نظر می رسد که همین موارد کافی باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که Redmi Band برای شما انتخاب خوبی برای خرید باشد؟ اصلا اهل دستبند هوشمند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

مفت 👌

Mahdi

۱۴ دلار پول تو جیبی بچه ها تو کشورهای اروپا

mega08

اروپا ! دلار ! عجب !
کدوم کشور اروپا دلار استفاده میکنه ؟!

Mahdi

خب عزیز دل اونجا درآمد زیاده تو دلار رو به یورو تبدیل کن مثلا الان پول تو جیبی من ۱ دلاره😂

ehsan1102000

آنر بند ۵ دارم و راضیم ، استفاده ورزشی، پایش خواب و ضربان قلب ازش میبرم.

ردمی بند هم چون مشخصات ش معلوم نشده نمیشه گفت خوبه یا نه ولی اگه در حد همین آنربند ۵ باشه عالیه با این قیمت

afsoon

قیمتش ده تا پانزده دلار کمتره پس قطعا از می بند ۴ یا انر۵ یه رده پایین تره هرچند نمایشگرش از همین الان مشخص شده که بزرگتره و این عالیع

#Meizu 17
You do n’t have to imagine this true full-screen with narrow bezels. Meizu 17 ca n’t look like this. I personally think that digging a screen is more realistic!
✓http://uupload.ir/files/7bpw_c25f4b4egy1gdf7yt5s02j20rn0ycagt.jpg

Familiar subway news: suspected Meizu 17 real machine exposure, although a confidential case is set, but you can see the horizontal camera. Recently, there have been more and more news. The release time of Meizu 17 should be announced soon.
✓http://uupload.ir/files/g0bk_img_20200403_155304.jpg
✓http://uupload.ir/files/qhdy_img_20200403_155302.jpg

Meizu will launch a gallium nitride charger with a power of 65W and an interface configured as a 1A1C output port. It supports mainstream fast-charging protocols on the market.

yasin.kh

مفته که👌🙂

Milad7

طراحیش را دوست ندارم ولی قیمتش عالیه

afsoon

قیمتش نسبت به می بند ۴ که خعلی پایین تره نمایشگرش هم بزرگ تر شده .اگر استاندارد ضد آب هم بالا باشه ارزش خریدش بشدت می‌ره بالا.

Amir galaxy

۱۴ دلار🥺🥺🥺🥺

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)