حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند ردمی بند با طراحی منحصر به فرد امروز معرفی می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی

حدودا دوماه پیش بود که درباره دستبند هوشمند ردمی شایعاتی شنیدیم. اگر منتظر آن هستید باید بگویم دستبند ردمی بند با طراحی منحصر به فرد امروز معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دستبند ردمی بند

دستبند ردمی بند

دستبند ردمی بند

ردمی در ویبو امروز پستی را منتشر کرد که عنوان آن «اولین پوشیدنی که به عنوان Redmi Band از راه خواهد رسید» بود. براساس پست، این محصول پوشیدنی امروز راس ساعت ۱۴ به وقت محلی چین رونمایی می‌شود. در حالی که در پست رسمی شرکت ردمی تصویری از خود محصول وجود ندارد، اما در شبکه اجتماعی Weibo تصاویری منتسب به ان وجود دارد که البته هیچ کدام تایید نشده است.

این پست که اشاره به نام این محصول ندارد فقط به ساعت ۱۴ فردا اشاره دارد. این محصول پوشیدنی دارای صفحه نمایش رنگی مستطیلی می‌باشد که در رنگ‌های نارنجی، سبز، سیاه و آبی در دسترس خواهد بود.

ردمی بند

ردمی بند

با صراحت نمی‌توان گفت که این محصول ردمی بند خواهد بود، چراکه برند سازنده در پست منتشر شده وجود ندارد. با این حال و با توجه به اطلاعاتی که از ماه ژانویه در مورد Redmi Band با نمایشگر رنگی مستطیلی به بیرون درز کرده است، به احتمال فراوان همین محصول است.

ردمی بند احتمالا با ویژگی‌هایی همچون محاسبه کالری، گام شمار و سنسور ضربان قلب همراه باشد و اگر به تلفن هوشمند متصل باشد، اعلان‌های تلفن را نیز دریافت می‌کند. در پایان باید خاطرنشان کرد که احتمال وجود NFC برای پرداخت نیز وجود دارد.

منتظر ردمی بند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ظاهرش زشته

Amir galaxy

ظاهرش قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)