حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 5G از تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، شایعات

بعضی از تحلیل‌گران در پاسخ به زمان عرضه آیفون ۵G می‌گویند این محصول در همان زمان مقرر همیشگی عرضه خواهد شد و این در حالی است که برخی دیگر از تاخیر یک یا دو ماهه سخن می‌گویند. اما امروز کمپانی فاکس‌کان که وظیفه تولید آیفون برای اپل را بر عهده دارد، به این پرسش پاسخ داد. امروز اما خبر می رسد که آیفون 5G از تعطیلات سال ۲۰۲۱ میلادی در دسترس خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون 5G

حق اختراع اپل برای عینک واقعیت افزوده

حق اختراع اپل برای عینک واقعیت افزوده

بلومبرگ در گزارش امروزش اعلام کرده است که فاکس‌کان اعتراف کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که در پی آن ایجاد شده است، مقداری زمان از دست داده است. این کمپانی در ماه فوریه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، خطوط سرهم‌بندی قطعات را متوقف کرد. با بهبود نسبی شرایط در چین، فاکس‌کان دوباره فعالیت خود را از سر گرفت و تعداد کارگران فصلی استخدام شده خود را به حالت عادی رساند تا بتواند سفارش‌های اپل را هر چه زودتر تحویل دهد. این شرکت چینی تصمیم گرفت پاداش بیشتری نسبت به حالت عادی پرداخت کند، اما در عوض بتواند تولیدات آیفون را با تاخیر حداقلی نسبت به برنامه قبلی پیش ببرد.

فاکس‌کان به دنبال راهی است تا زمان از دست رفته را جبران کند و الکس یانگ، مسئول روابط سرمایه‌گذاری این شرکت، گفته است که همچنان می‌توانند خود را به موعد مقرر شده برای عرضه آیفون 5G در پاییز برسانند. طبق برنامه زمانی چینی‌ها، اولین خط سرهم‌بندی آزمایشی این محصول در ماه ژوئن کار خود را شروع خواهد کرد و انتظار می‌رود تولید رسمی آن در ماه اوت آغاز شود.

آیفون ۱۲ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شبکه 5G ارایه خواهد شد

یانگ اعلام کرد در حالی‌که فرایند تولید در فاکس‌کان به شرایط عادی برمی‌گردد، مدت یک ماهی که به دلیل شیوع کرونا از دست رفته است همچنان می‌تواند اپل را مجبور کند زمان رونمایی و عرضه آیفون‌های جدید را به تعویق بیاندازد. طبق گفته او، اگر هیچ‌گونه تاخیری پیش نیاید، مدل‌های جدید آیفون در تعطیلات سال نو در دسترس خواهند بود. یانگ گفت:

ما و مهندسان (اپل) در تلاش هستیم تا فاصله به‌وجود آمده پس از محدودیت‌های سفر (به چین) را جبران کنیم. این فرصت و این احتمال وجود دارد که بتوانیم آن را جبران کنیم. اما اگر در هفته‌ها یا ماه‌های آینده با تاخیر دیگری مواجه شویم، باید در زمان عرضه تجدید نظر کنید. این ممکن است.

فاکس‌کان علاوه بر خط تولید خود، باید از تامین همه قطعات ضروری نیز اطمینان حاصل کند که در این مورد کاملا به زنجیره تامین اپل وابسته است. این زنجیره بزرگ از صدها شرکت تشکیل شده و این شرکت‌های تامین کننده نیز به دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی در کسب‌و‌کار خود مواجه شده‌اند.

آیفون های ۲۰۲۰

با توجه به تحلیل‌های مینگ‌چی کو، اپل در سال جاری ۴ مدل مختلف از آیفون را رونمایی خواهد کرد:

  • 1- آیفون ۱۲ با ابعاد ۵.۴ اینچ
  • 2- آیفون ۱۲ پلاس با ابعاد ۶.۱ اینچ
  • 3- آیفون ۱۲ پرو با ابعاد ۶.۱ اینچ
  • 4- آیفون ۱۲ پرو مکس با ابعاد ۶.۷ اینچ

تمامی این مدل‌ها از چیپست ۵ نانومتری A14 Bionic بهره می‌گیرند که به ۱۵ میلیارد ترانزیستور مجهز است. همچنین، هر ۴ مدل از نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند. گفته می‌شود مدل‌های پرو به رم ۶ گیگابایت مجهز خواهند شد که نسبت به خانواده آیفون ۱۱ یک پیشرفت ۵۰ درصدی خواهد بود.

چیپست ۵ نانومتری اپل A14 برای آیفون ۱۲ درنظر گرفته خواهد شد

به لطف صلح اپل و کوالکام در دادگاه و کنار گذاشتن اختلافات، اکنون کوپرتینویی‌ها می‌توانند در آیفون نیز از مودم‌های ۵G اسنپ دراگون کوالکام استفاده کنند که با هر دو شبکه زیر ۶ گیگاهرتز و امواج میلی‌متری سازگار است. با توجه به پیش‌بینی‌ها، دست‌کم یک مدل از ۴ آیفون امسال از ۵G پشتیبانی خواهد کرد.

شما منتظر آیفون های 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

درستشم همینه
الان ۹۰ درصد کشور ها هنوز ۵جی نیستن

mostafa3

dxo صدای گوشی s20 ultra بررسی کرده

#The king of Xiaomi cameras
✓http://uupload.ir/files/uoz4_5434fd39ly1gdayw2ek0wj22tc240e81.jpg
✓http://uupload.ir/files/524i_5434fd39ly1gdayw3rduyj22tc240qv5.jpg
✓http://uupload.ir/files/2051_5434fd39ly1gdayw4xatsj22tc240u0x.jpg

Farcry

باز خوبه تا دی حداقل یک آیفون 5G وارد بازار میشه.من احتمال میدادم به خاطر کرونا و اپل تا سال بعد و همراه سری آیفون 13 نتونه آیفون 5G تولید کنه.

Iphone 9 plus که خیلی بعیده بیاد.اگر میخواست معرفی بشه باید همزمان با آیفون ۹ معرفی بشه که تا الان هیچ خبری درمورد معرفیش نیومده.اما درمورد ۴ مدل آیفون سری 12 به مظر من هم میتونه درست باشه که یه مدل بدون ناچ و سه مدل دیگه همراه ناچ معرفی بشن و همه هم صفحه نمایش امولد داشته باشن.درمورد قیمت هم فعلا معلوم نیست که اپل چه قیمتی روی هر ۴ مدل میزاره.

yasin.kh

بهترین موقع بنظرم👌🙂

Amir galaxy

عجب😐

Milad7

فایو جی با طعم اپل!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)