حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون ۹ نزدیک است

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

با وجود این‌ که اپل تا به حال رسما صحبتی درباره عرضه این گوشی نکرده است اما بر اساس شایعات و رقبای بسیار قوی در رنج قیمتی زیر ۵۰۰ دلار، این برند به پتانسیل موجود در این بازه قیمتی پی برده است و قصد دارد تا جانشینی را برای آیفون SE پس از گذشت تقریبا چهار سال عرضه کند. این دستگاه آیفون SE 2 یا آیفون ۹ نام خواهد داشت که ما در این مطلب آن را با نام آیفون ۹ عنوان می کنیم. تاریخ معرفی آیفون ۹ نزدیک است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی آیفون ۹

آیفون ۹

آیفون ۹

با وجود این که تاریخ دقیقی از معرفی و عرضه این گوشی در دسترس نبوده است، اما طبق سنت گذشته اپل، این رونمایی باید در فصل بهار رخ دهد. در مدت اخیر شاهد لو رفتن تصاویر قاب‌های مربوط به آیفون ۹ بوده‌ایم اما این بار نکته جالبی در رابطه با یک تصویر لو رفته از قاب برند Urban Armor Gear به چشم می‌خورد.

بر روی بسته بندی این قاب نوشته شده است که این نسخه مخصوص آیفون ۴.۷ اینچی (هم اندازه آیفون ۶ تا آیفون ۸) سال ۲۰۲۰ است. به گزارش وب‌سایت 9to5Mac، تولیدکنندگان قاب برای گوشی‌های هوشمند نمونه‌های تولیدی خود را به وب‌سایت‌های خرده فروشی مانند BestBuy ارسال کرده‌اند اما چنین فروشندگانی اجازه فروش و نمایش قاب‌ها و لوازم جانبی را تا پیش از معرفی رسمی از گوشی مورد نظر را ندارند.

تاریخی که به فروشندگانی مثل BestBuy اعلام شده است برابر با ۱۷ فروردین یعنی یکشنبه هفته آینده است. البته این تاریخ را نمی‌توان به عنوان زمان رونمایی از آیفون ۹ در نظر گرفت؛‌ چرا که طبق روال گذشته، ابتدا طی روز‌های آینده این گوشی معرفی شده و تاریخ عرضه آن زمانی در هفته آتی محسوب می‌شود.

بر اساس شایعات موجود،‌ احتمالا آیفون ۹ با طراحی مشابه آیفون ۸ و صفحه نمایش ۴/۷ اینچی به همراه تاچ آی‌دی برای شناسایی اثر انگشت کاربران،‌ چیپست A13 Bionic، یک دوربین پشتی و قیمت ۴۰۰ دلار از راه می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که شاید نسخه بزرگ‌تر آیفون ۹ پلاس هم با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی هم معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Karen

دلار بیاد پایین بعد کرونا امیدوارم یه زره بیاد پایین دلار که بتونم بخرمش خیلی دوس دارمش 😑

Mr_asterky

توی ایران همیشه باید حسرت گذشته رو خورد…
دلار3000-5500-18000-9000-15000درعرض سه سال ولی عوضش امنیت داریم…😏

Amir galaxy

بدرد نمیخورد

Milad7

برای من که جذابیتی نداره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)