حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۱۱ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ گلکسی ام ۱۱ یکی از اقتصادی‌ترین موبایل های این شرکت کره‌ای است که از همین حالا فروش قابل توجهش در بازار هند قابل پیش‌بینی بوده و دلیل در مشخصات جذاب آن است. سامسونگ گلکسی ام ۱۱ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره Galaxy M11 صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

سامسونگ گلکسی ام ۱۱

گلکسی M11 از نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن HD+ بهره می‌برد که در سمت چپ بخش فوقانی آن یک حفره حاوی دوربین سلفی دیده می‌شود. در مشخصات این گوشی به نام تراشه اشاره‌ای نشده ولی سامسونگ اعلام کرده که این گوشی از پردازنده ۸ هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. در کنار آن باید به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش هم اشاره کنیم.

در قاب پشتی گلکسی ام ۱۱ شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که به‌صورت عمودی تعبیه شده‌اند. دوربین اصلی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه‌ای و دوربین تشخیص عمق دیده می‌شود. کاربران برای فیلمبرداری با این گوشی می‌توانند از حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه استفاده کنند. در ضمن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارد.

گلکسی ام ۱۱

گلکسی ام ۱۱

انرژی این گوشی از جانب باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و وزن کلی گوشی هم به ۱۹۷ گرم می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های گوشی نباید وجود جک هدفون و پشتیبانی از دو سیم‌کارت را از قلم بیندازیم. تاریخ دقیق عرضه و قیمت گلکسی M11 هنوز اعلام نشده است.

نظر شما درباره گلکسی M11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پابجی روی هواوی y9s
https://m.youtube.com/watch?v=eV2h6XATUPk

pooria

خب باید چیکارش کنیم‌ ؟

Mahdi

همینجوری یه آموزش واسه کسایی که y9s دارن و تازه میخوان پابجی بازی کنن و تنظیمات گرافیک هم توش هست

Milad7

اصلا خوب نیست 😐

Milad7

نمایشگر ال سی دی اچ دی 😐

Amir galaxy

جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)