حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۲۱ با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 51 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

پس از مدت ها شایعه امروز گلکسی ام ۲۱ در هند رسما معرفی شده است. سامسونگ گلکسی ام ۲۱ با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد و می تواند توجهات زیادی را به خود جلب کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Galaxy M21 صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ام ۲۱

گلکسی ام ۲۱

گلکسی ام ۲۱

گلکسی M21 به عنوان یک گوشی اقتصادی، دارای قابلیت‌های جذابی از جمله نمایشگر Super AMOLED و یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. حداقل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت بوده و یک نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی از آن نیز وجود دارد. ضمناً در دو رنگ آبی (Midnight Blue) و مشکی (Raven Black) عرضه خواهد شد.

سامسونگ Galaxy M21 از یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED به نام Infinity-U بارزلوشن FHD+ بهره می‌برد. حداکثر شفافیت آن ۴۲۰ نیت است و توسط گوریلا گلس ۳ نیز محافظت می‌شود. در اینجا پشتیبانی از فناوری صوتی Dolby Atmos نیز وجود دارد که برای یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده به نظر می‌آید. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به اندروید 10 همراه با رابط کاربری One UI 2.0، چیپست اگزینوس ۹۶۱۱، رم 4 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه‌ی UFS 2.1 اشاره کرد. در اینجا یک اسلات برای مموری کارت نیز دیده می‌شود.

در داخل بریدگی U شکل بالای نمایشگر این گوشی، یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی حضور پیدا کرده است. در پشت نیز ماژول دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که شامل حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی می‌شود. روی قاب پشتی یک حسگر اثر انگشت نیز دیده می‌شود؛ گرچه می‌توانید از سیستم تشخیص چهره‌ی نهفته در دوربین سلفی گوشی نیز بهره‌مند شوید. قابلیت‌های ارتباطی گلکسی M21 نیز شامل اتصال LTE، دو اسلات سیم کارت، جی پی اس، وای فای، بلوتوث 5.0، درگاه USB C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود.

سامسونگ برای گلکسی M21 یک قاب پلاستیکی در پشت گوشی در نظر گرفته، 8.9 میلی‌متر ضخامت دارد و 188 گرم نیز وزن دیوایس است. همچنین گوشی از یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که توسط درگاه USB C و شارژر داخل جعبه‌ی آن، با سرعت 15 وات شارژ می‌شود.

نظر شما درباره Galaxy M21 چیست؟ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
51 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

باطریش احتمالا باید عالی باشه .تقریبا مشخصات ای ۵۱ رو داره .حالا قیمت گذاری مشخص می‌کنه باارزش یا بی ارزش بودنش رو .شاید ۱۷۰ دلار واسش خوب باشه هرچند با همین قیمت هم ردمی نوت۹ پرو بجز نمایشگر همه چیزش بهتر اینه

_V_

175$

Finch

اگه بخایم بین این و نوت ۹ پرو مقایسه ای داشته باشیم
برتری های سامسونگ :
باطری بزرگتر
صفحه خیلی بهتر
دلیلی اتموس
اسلات جداگانه مموری
و احتمالا احتمالا سلفی بهتر
.
برتری های ردمی :
فست شارژ بهتر
جنس بدنه بهتر
محافظ صفحه گوریلا گلس ۵
دوربین ماکرو
پردازنده قوی تر
صفحه بزرگتر
.
.
پس در نتیجه اگه واسه وب گردی و تماشای محتوا گوشی میخاد m21 بهتره و اگه واسه گیم میخاد نوت ۹ پرو بهتره
.
.
متاسفانه اون فاصله فضایی بین نوت 8 پرو و m20 تو نوت ۹ پرو و m21 نمیبینم (اگه اشتباه میکنم تقاضا میکنم با ذکر دلیل بگید که ردمی‌تونسته فاصله نوت 8 پرو و ام ۲۰ رو‌ در نوت ۹پرو و ام۲۱ نگه داره)

Finch

دالبی اتموس

The Destroyer

مورد اول این که دالبی اتوموس لزوما برتری نیست چون ردمی هم استاندارد Hi-Res رو داره… و خب تفاوت اسپیکرها تو تست Gsmarena مشخص میشه… این جوری نمیشه مطلق نظر داد…
اسلات جداگانه رو ردمی هم داره… و سلفی هم باز فقط به خاطر ۴ مگاپیکسل بالاتر هیچ نظر قطعی نمیشه داد… باید تستا بیاد ببینیم کی به کیه…
در ضمن رقیب m20 ردمی نوت ۸ پرو نبود… ردمی نوت ۷ پرو بود که البته درست میگی… اختلافشون بیشتر از اختلاف نوت ۹ پرو و گلکسی M21 هست… به هر حال به نظر سامسونگ هم از افت فروشش در هند درس گرفته و داره برای اون بازار گوشی‌های خوبی رو تولید میکنه…

Armin.Technology

عالی ولی نوت 9 پرو گزینه بهتریه بنظرم.

نیما عرفانی

مثل اینکه مدل زوم ادیشن ردمی کی ۳۰ پرو سنسور ۱۰۸ مگ ISOCELL Bright HMX سامسونگ داره و مدل اصلی سنسور ۶۴ مگ IMX 686 سونی
https://www.gizchina.com/2020/03/18/redmi-k30-pro-zoom-edition-appears-white-variant-teased/amp/
*****
اولین گوشی هایی که چیپست کایرین ۸۲۰ دارن ، نوا ۷ و آنر 3۰ هستن.

Ali_t

نیما جان فکر کنم آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو چیپ پرچمدار داره و آنر ۳۰ اس چیپ کرین ۸۲۰
و همینطور آنر ۱۰ یکس که اونم کرین ۸۲۰ داره.

نیما عرفانی

صحیح
احتمالاً سری نوا ۷ ، ۳/۴ عضو داشته باشه که حداقل یک عضوش کایرین ۸۲۰ داره و سری آنر ۳۰ هم احتمالاً ۳ عضو داره و من هم با شما هم عقیده ام که یک مدلش از کایرین ۸۲۰ بهره میبره .
در مورد سری آنر ۱۰ ایکس که قطعاً همینطوره اما فکر نکنم اولین باشه

The Destroyer

یه حدسه ولی من الان یه چیزی به ذهنم رسیده که دوست دارم ببینم نظر بقیه دوستان هم چیه…
من حدس میزنم هواوی برای سری آنر ۱۰x پردازنده‌ای جدیدتر و به غیر از ۸۲۰ داشته باشه… چون این طور که به نظر میاد کایرین ۸۲۰ در هسته‌ها هیچ تغییری نکرده… و همون هسته‌های a76 رو داره و برای من هم عجیبه این اتفاق و جالب‌ترش اینه که کوالکام هم پردازنده‌ میانرده‌ای با هسته‌های a77 نساخته در صورتی که به زودی هسته‌های جدید آرم هم معرفی میشن… پس همون‌طور که گفتم با توجه به این که رقابت در بالارده‌ها به بالاترین سطح خودش رسیده احتمال میدم که هم هواوی و هم کوالکام برای چیپ‌های میانرده مجهز به کورتکس a77 برنامه داشته باشن… البته در مورد کوالکام هنوز مشخص نیست پردازنده جدیدی که میخواد معرفی کنه چه مشخصاتی داری…

The Destroyer

🤦‍♂️ داره

نیما عرفانی

بله اگه هواوی نخواد تاریخ معرفی سری آنر ۱۰ ایکس رو از تابستون بندازه جلوتر ، دور از ذهن نیست که همراهش چیپست متفاوتی رو ارائه بده .
لازم به ذکره ؛ به شدت جای خالیِ یه چیپست در سطحی پایین تر از سری ۸۰۰ کایرین برای دستگاه های پایین رده در رنج قیمتی ۱۰۰ الی ۲۵۰ دلار حس میشه و هواوی باید این خلأ رو پوشش بده وگرنه بازم مجبور میشه از همون پردازنده ی تقریباً منسوخ شده ی کایرین 710 , 710f استفاده کنه که خب برای سال ۲۰۲۰ اصلاً جالب نیست. البته اینجا یه فرضیه ای به وجود میاد دال بر این مسئله که با معرفی جایگزین کایرین ۸۱۰ یعنی ۸۲۰، احتمالاً هواوی تصمیم داشته باشه اون خلأ رو با ۸۱۰ پوشش بده .

نیما عرفانی

دوستان چند وقتیه به یه نکته ای توجه کردم علی الخصوص در این ۱ هفته ی اخیر ؛ کاملاً مشخصه فضا و جو کامنت ها نسبت به قبل دستخوش تغییرات مثبتی شده و به ندرت پیش اومده که شاهد رفتارهای پرخاشگرانه ای که به دنبالش توهین به همدیگه و متشنج کردن محیط دوستانه رو به همراه داره باشیم.
در واقع میخوام اینو بگم ؛ چند هفته ای هست که بار علمی کامنت ها قشنگ به چشم میاد . از همین رو اگه موافق باشین می‌خوام بحث جدیدی راه بندازم و معلومات شما عزیزان و خودم رو در خصوص اطلاعات مرتبط با مبحث دوربین های موبایل بسنجم و از همدیگه چیزای جدید یاد بگیریم .
در صورت موافقت و یا مخالفت لطفاً ریپلای بزنید
با تشکر

Ali_t

سر رشته ای ندارم تحصیل نکردم ولی محصلان را چرا ⁦😆
اگه بحث رو ببرید سمت پردازنده یا سیاست یا فلسفه یا فرهنگ یا کامپیوتر هستم😊
🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬

نیما عرفانی

اختیار دارین
همه ی ما از روی علاقمون اینجا جمع شدیم که اطلاعاتمون رو به اشتراک بذاریم ، همون اطلاعاتی که از معلومات دیگران و سرچ کردن تو گوگل به دست اوردیم .
قطعاً اطلاعات شما هم می‌تونه در مواردی مثمر ثمر واقع بشه و ما ازش استفاده کنیم 🙂.
بله حتماً در روزهای آتی ، به موضوعات مورد بحث و پیشنهادی تنوع می‌دیم که شما و امثال شما هم بتونید بیشتر در بحث و گفتگو شرکت داشته باشید .

The Destroyer

ایده فوق‌العاده‌ایه… حقیقتش آدم واقعا از بحثایی که پیش میاد چیز یاد میگیره…

نیما عرفانی

ممنونم شهداد جان
در موضوع بحث جدیدی که میخوام بگم حسابی رو شما حساب باز کردم چون به شخصه تا به حال از ۹۰ درصد کامنت های شما در پست های مختلف رضایت دارم و همیشه سعی میکنی توازن رو بین برندها رعایت کنی👏🏻⁩🙂. اون ۱۰ درصد دیگه هم میذارم به حساب اینکه به شیائومی و گوگل خیلی علاقه داری 😉.

The Destroyer

البته خودم تصورم بیشتر از ۱۰ درصد بود… به نظرم کم گفتید اما خب به هر حال… من آماده‌ام…

نیما عرفانی

ممنونم شهداد جان
در موضوع بحث جدیدی که میخوام بگم حسابی رو شما حساب باز کردم چون به شخصه تا به حال از ۹۰ درصد کامنت های شما در پست های مختلف رض.ایت دارم و همیشه سعی میکنی توازن رو بین برندها رعایت کنی👏🏻⁩🙂. اون ۱۰ درصد دیگه هم میذارم به حساب اینکه به شیائومی و گوگل خیلی علاقه داری 😉.

vahid

سلام،،بله آقا نیما ماام استفاده میکنیم،،
ولی شرایط درسته خیلی بهتر شده تو سایت ولی انقد شرایط بیرون سایت بده اصلا نمیشه متمرکز بشم رو اخبار تکنولوژی،،با اینکه پیشرفتای سال ۲۰۲۰نسبت به سال قبلش خیلی قابل توجه هستش ولی باور کنید یک دهم پارسال هم هیجان زده نمیشم،،،😔😔هر سال این موقع دنبال این بودم که کدوم گوشیو به عنوان گوشی جدید انتخاب کنم برا خرید ولی الان هیچ ذوقی ندارم،،
در ضمن آقا نیما میت ۲۰پرو رو فروختم همین امروز،

نیما عرفانی

سلام آقا وحید عزیز
خیلی مخلصیم جناب
مثل همیشه شما لطف دارین و ما داریم پیش شما درس پس میدیم استاد 🙂
بله حق با شماست و متأسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که ذوق و اشتیاق اکثر دوست داران تکونولوژی سلب شده و فقط به منظور دلخوشی و بهونه ای برای امید به زندگی و روزمرگی ، خبرهای مرتبط رو دنبال میکنن اما خرید اون چیزی که آرزوشو دارن برای ۹۹ درصد قشر جامعه تبدیل به رویا شده .
جدی؟؟ چرا فروختین؟ إس ۱۰ پلاس رو نگه داشتین ؟ فکر کنم تصمیم دارین یکی از اعضای سری پی ۴۰ رو جایگزین میت ۲۰ پرو کنیدا 😉😅.

Amir galaxy

من دلم میخواد در مورد سنسور ها لنز ها دوربین ها سر در بیارم منتهی وقتش رو نداشتم
اگه از صفر هم شروع بشه یه چیزی یاد بگیریم چه بهتر🙃

نیما عرفانی

👍
چرا که نه
حتماً بهش میپردازیم 🙂

Amir galaxy

ایول😉

Armin.Technology

من موافقم ایده ی عالیی هست.

نیما عرفانی

شما ۳ تا
امیر
آرمین
مهدی
همیشه پایه ثابت هستین و ازتون ممنونم که به بنده توجه میکنید🙂🌹🌷

Armin.Technology

خواهش میکنم عزیزی🙂‌‌.

Amir galaxy

چرا نکنیم(توجه رو میگم😁)
نه بحث الکی میکنیم
نه بچه بازی
نه جنگولک بازی
نه بی احترامی
دوشواری هم نداریم

Mahdi

موافقم

نیما عرفانی

🙂🌹🌷

ARMTIN

قیمتش 160 یورو هست 👍

✔ TVKade

در قیمت 175 دلار سه گوشی برای رقابت وجود داره:
-ردمی نوت 9 پرو که طراحی پرمیوم و پردازنده بهتر داره
-ریلمی 6 که صفحه نمایش 90 هرتز و شارژر سریع 30 واتی داره
-M21 سامسونگ که صفحه نمایش سوپر آمولد و باتری 6000 ارائه می‌کنه.
شخصا بین این سه تا، مورد سه رو انتخاب میکنم.
اگزینوس 9610 برای این رنج قیمتی عالیه اگر اهل بازی کردن نباشید. اگر بازی سنگین زیاد میکنید مورد 1 و 2 می‌تونه انتخاب بهتری باشه.

نیما عرفانی

در مورد این گوشی؛ اصلی ترین برتریش به رقبایی که در رنج قیمتیش حضور دارن ، ظرفیت باتری و نوع پنل نمایشگرش هست که بدون هیچ دغدغه ای AOD رو با تمام متعلقاتش به ارمغان میاره و همچنین میشه ازش به عنوان پاوربانک هم بهره برد!
نکته ای که کمتر مورد توجه قرار میگیره ؛ در مورد موقعیت حسگر اثر انگشت هستش که هرچند موضوع سلیقه ای به حساب میاد اما به نظرم در سطح میان رده ی سطح پایین ، حسگر جانبی روی فریم انتخاب مناسب تری نسبت به پشت گوشی می‌تونه باشه .

aliasad

دالبی اتموس در میانرده های سامسونگ هیچ عملکردی نداره الکیه من خودم امتحان کردم

Ali_t

درسته تبلیغاتی هست منم رو ای پنجاه امتحان کردم راستی فکر نکن مال اسپیکر اصلی هست فقط مخصوص هدفونه..که اونم الکیه…
ولی هواوی ۶ ایکس که منسوخ هم شده دوستم داشت تو قسمت پلیر خود هواوی وقتی می‌رفتی موزیک گوش بدی یه گزینه داشت کارآیی همون دالبی اتموس رو انجام میداد ولی بصورت واقعی 🌹

V800B

کسانی ک کارین ۷۱۰ خرده میگرفتن
کم کم باید متوجه بشن خود سام سونگ هم اینکارو داره انجام میده
در حالی ک هواوی تحریم
ولی سامسونگ نیس

Mohammadreza

مشخصات خوبی داره. کسایی که دنبال یه باتری با دوام و صفحه نمایش بهتر نسبت به اکثر میان رده هایی که از ips استفاده میکنند باشن و زیاد اهل بازی کردن نباشن این گوشی میتونه گزینه خوبی براشون باشه.

نیما عرفانی

خب دیگه موضوعی که برای بحث و گفتگو میخواستم مطرح کنم اینه ؛
نظرتون راجع به سناریو و سیاستی که پیرامون سیر صعودی افزایش رزولوشن سنسورهای دوربین سونی و سامسونگ و آمنی ویژن هست ، چیه؟؟
منظورم اینه ؛ با در نظر گرفتنِ مؤلفه های سایز/ابعاد سنسور ، فاصله‌ی کانونی لنز ، سایز/ابعاد پیکسلی ، چینش پیکسلی ، میزان گشودگی دریچه ی دیافراگم/آپارچر با مقدار کیفیت تصویر/رزولوشن چیه؟؟؟
لطفاً هرکس برداشت و استدلال خودش رو بگه

برای داغ تر شدن بحث، این کامنت رو در پست های قدیمی تر و جدیدتر هم می‌فرستم که بیشتر دیده بشه و افراد بیشتری وارد بحث بشن.

Amir galaxy

/ابعاد سنسور ، فاصله‌ی کانونی لنز ، سایز/ابعاد پیکسلی ، چینش پیکسلی ، میزان گشودگی دریچه ی دیافراگم/آپارچر با مقدار کیفیت تصویر/رزولوشن چیه؟؟؟
________
به نام خدا
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😕😕😕

Armin.Technology

یا خدا😂😅

نیما عرفانی

اوکی
سؤالمو جوره دیگه بیان میکنم شاید مفهومش بهتر بشه
چه رابطه ای بین سیر صعودی رزولوشن سنسور های ۱۲،۴۸،۶۴،۱۰۸،… سامسونگ و ۱۲،۴۰،۴۸،۶۰،۶۴،… سونی وجود داره؟؟
البته در این بین یه رزولوشن ۳۲ و ۳۸ هم داریم که چون برای سنسور اصلی استفاده نشده ازش فاکتور گرفتم.
کسی میدونه؟؟؟

Mortazavi

نیماجان کلا سوال طرح نکن😂😂
داداش گلم یعنی چی چه رابطه ای بین سیر صعودی سنسورهای سامی با سنسورهای سونی هست؟!!

Amir galaxy

با این قیمت عالیه
احتمالا بخرمش🤙

smartiz

یکی از مدیران شیائومی لو داده صفحه نمایش k30pro امولد ساخت سامسونگ و 60هرتز 😣

m.b

بله امشب میخواستم مطالبی راجبش بگم…

smartiz

لطفا ی پک کامل از اخبار جدید بزار آقا مصطفی 😅

m.b

بله قصد اینکار رو دارم… ان شاء اللّه تا امشب…

Amir galaxy

کاش ۹۰ بود🥺
بخاطر همین ۹۰ هرتز میخواستم کل تلاشم رو کنم تا بتونم عوضش کنم با گوشیم

Finch

شخصا این رو به ال سی دی ۱۲۰ هرتزی ترجیح میدم
ولی خداروشکر که ۶۰ هرتز هست اینجوری معلوم میشه قیمتش زیاد از می۹تی پرو گرون تر نیست

Finch

سلام لطفاً یکی در مورد جی‌پی‌یو توربو هواوی بهم اطلاعات میده؟
تست گیم آنر۹ایکس دیدم با توجه به گرافیک ضعیف تر نسبت به آ۵۰ ، خیلی از آ۵۰ روون تر بود
و مورد بعدی
واسه گیم نوت 8 پرو بهتره یا وای۹اس با توجه به چی‌پی‌یو توربو نسل سوم هواوی
مرسی

Armin.Technology

#همکاری،دوستی و کمک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)