حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی 6i با مدیاتک هلیو جی ۸۰ و دوربین چهارگانه به قیمت ۱۷۶ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | Realme

ریلمی 6i بالاخره معرفی شد و قرار است یک دستگاه اقتصادی جذاب باشد. ریلمی 6i با مدیاتک هلیو جی ۸۰ و دوربین چهارگانه به قیمت ۱۷۶ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ریلمی 6i

ریلمی 6i

ریلمی 6i

مدیاتک هلیو جی ۸۰ از دو هسته کورتکس A75 با کلاک 2.0 گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با کلاک 1.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند. در بخش گرافیک از تراشه Mali-G52 MC2 استفاده شده است که سرعت پردازش آن 950 مگاهرتز است.

این چیپست از 8 گیگابایت رم LPDDR4X با کلاک 1800 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین در بخش حافظه شاهد پشتیبانی از تکنولوژی eMMC 5.1 به جای UFS هستیم.

برخلاف مدل‌های Realme 6 و 6 Pro، ریلمی 6i از نمایشگری 6.5 اینچی با رزلوشن FHD+ بهره می‌برد که یک ارتقا نسبت به نمونه به کار رفته در گوشی Realme 5i محسوب می‌شود. این نمایشگر با حفره قطره‌ای، 89.8 درصد از قاب جلویی را پوشش می‌دهد.


در قاب پشتی ریلمی ۶ آی شاهد به کار گیری دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور زاویه باز با قابلیت پوشش 119 درجه‌ای، سنسور تله فتو و سنسور مایکرو با قابلیت تصویر برداری از فاصله 4 سانتی متری هستیم.

همچنین در بریدگی نمایشگر نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی با f/2.0 و فناوری زیبای سازی تصویر با استفاده از هوش مصنوعی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های ریلمی 6i که قرار است با پایه قیمت 176 دلاری برای مدلی با 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی راهی بازار شود، می‌توان به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و قدرت گرفتن از اندروید 10 اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که مدلی با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز با برچسب قیمتی 212 دلار در دو رنگ سفید و سبز قابل سفارش خواهد بود.

نظر شما درباره ریلمی 6i چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

نسبت به نوت ۹ پرو و نوت۹ پرو مکس حرفی واسه گفتن ندارع .میتونست با قیمت ۱۵۰ دلاری جای خالی نوت۹ معمولی که معرفی نشد رو پر کنه .

The Destroyer

این قیمت برای بازار میانمار هست… احتمالا در بازار هند و چین و شاید حتی گلوبال ارزون‌تر باشه…

aliasad

رنگ سبزش انگار رنگ خیار چنبره😂😂😂😂

AAAA_.reza._AAAA

طراحیش خیلی باحاله ولی با این پول رقیب نوت ۹ پرو میشه که اون پردازنده اسنپ و رم بهتر داره

اگر به جای ۳و۶۴ ، ۴ و ۶۴ میزاشت و پردازنده رو هم اسنپ ۷۲۰g میزاشت به جای هلیو جی ۸۰ بنظرم بهتر بود

Armin.Technology

بنظرم نوت 9 پرو ارزش خرید بیشتری داره.

Amir galaxy

ریلمی باید بیشتر کار کنه تا به شیا برسه
.
.
.
از طراحی خوشم نیومد

Milad7

باز هم مدیاتک 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)