حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو E6s با مدیاتک هلیو پی ۲۲ و اندروید ۹ خام رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | موتورولا

خانواده موتو E6 موتورولا امروز میزبان یک عضو جدید است. موتورولا موتو E6s با مدیاتک هلیو پی ۲۲ و اندروید ۹ خام رسما معرفی شده و در ادامه با هم در ترنجی با آن آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

موتورولا موتو E6s

موتو E6s

موتو E6s

موتو E6s به جمع موتو E6، موتو E6 پلی و موتو E6 پلاس می‌پیوندد، دستگاه هایی که چند ماه پیش معرفی شده بودند. موتو E6s نمایشگر با نسبت عریض دارد که در بالای آن ناچ قطره طور قرار گرفته است. در قاب عقب این گوشی دوربینی دوگانه قرار گرفته و سایر مشخصات سخت‌افزاری آن در حد گوشی‌های اقتصادی است.

موتو E6s نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع IPS LCD دارد و از رزولوشن +HD معادل ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. نسبت تصویر این گوشی ۱۹.۵:۹ و تراکم پیکسل آن 282ppi است. در ناچ قطره‌ای این پنل نمایش دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که میزبان لنزی با دیافراگم f/2.2 است.

موتو E6s

موتو E6s

در قاب عقب موتو E6s دوربینی دوگانه به همراه یک فلش LED به چشم می‌خورد. این دوربین شامل یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 است. جنس بدنه این گوشی از پلی‌کربنات است و زیر لوگوی موتورولا حسگر اثر انگشت قرار دارد.

چیپست هلیو P22 مدیاتک موتور محرک موتو E6s است که پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد. این دستگاه مجهز به ۲ گیگابایت رم است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته کاربران می‌توانند این ظرفیت را با کمک کارت حافظه جانبی افزایش دهند.

موتو E6s به صورت پیش‌فرض از اندروید ۹ استفاده می‌کند. این گوشی یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژر ۵ واتی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به پشتیبانی از 4G LTE، بلوتوث ۴.۲، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و درگاه microUSB اشاره کنیم. ابعاد این گوشی ۱۵۵.۶ در ۷۳ در ۸.۵ میلی متر و وزن آن ۱۶۰ گرم است.

موتو E6s شباهت بالایی به موتو E6 پلاس دارد، با این تفاوت که موتو E6 پلاس در بخش دوربین سلفی از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و با شارژر ۱۰ واتی عرضه می‌شود. موتو E6s در رنگ‌های آبی و قرمز به بازار می‌آید.

نظر شما درباره موتو E6s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

ناچ قطره ای واقعا زشته
درکل ناچ+حاشیه پایین خیلی زشته
طراحی گوشیا واقعا بد شده
سامسونگ از اس ۷ تا اس ۱۰ خوب بود الان داره ضعیفتر میشه
آیفون تو ۱۱ پرو مکس خراب کرد اما احتمالا امسال درستش میکنه هرچند کلاسشو حفظ کرده
سونی رو از xz3 من طراحیشو دوس داشتم (xz1 هم اگر حاشیه نداش خیلی خشکل بود)
باز امسال خیلی خوب بود بنظرم
بقیه برندام که کلا دنباله رو همین برندان

afsoon

پنجاه دلار باشه خوبه چون چینی ها با ۸۰ دلار هم دوربین بهتر هم سخت افزار بهتر هم باطری بهتر دارن .

The Destroyer

ردمی K30 Pro یه خنک‌کننده داره با اندازه ۳۴۳۵ میلیمتر که از مدل ۳۰۰۰ میلیمتری به کار رفته تو Mi 10 Pro هم بزرگتره!

Milad7

مدیاتک 😐

Milad7

محل اسپیکرش هم خیلی ضایع هست 😐

Amir galaxy

خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)