حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش شستن دست ها به صورت کامل برای مقابله با کرونا یا دیگر ویروس ها

یکی از مهم‌ترین راه های پیشگیری از ابتدا به ویروس کرونا شستن دست‌هاست. ما به ویدیو بسیار مفیدی درباره آموزش شستن دست ها به صورت کامل برای مقابله با کرونا یا دیگر ویروس ها برخوردیم که به عنوان مسئولیت اجتماعی خود لازم می دانیم آن را اینجا برای شما به اشتراک بگذاریم، با ترنجی همراه باشید.

آموزش شستن دست ها

آموزش شستن دست ها

آموزش شستن دست ها

برای اینکه به یک ویروس مبتلا شوید باید به صورت فیزیکی وارد بدن شما شود. این یعنی از روی پوست جذب نمی شود و درون هوا معلق نمی ماند. راه های ورودی به بدن انگشت شمار هستند و وقتی بیرون هستید بیشتر از هر چیزی سروصورت شما مستعد ورود ویروس از دهان، بینی، چشم و گوش است.

دست ها ابزار مهمی هستند و در طول روز بارها آن ها را به صورت خود، دهان، چشم ها، بینی و گوش می زنیم و این دست ها هستند که با همه عوامل خارجی تماس دارند.

به همین دلیل شستن آن ها برای حذف ویروس کرونا یا دیگر ویروس ها بسیار اهمیت دارد. امروز می خواهیم با هم ویدیو آموزش شستن دست ها به صورت کامل برای مقابله با کرونا یا دیگر ویروس ها را ببینیم که به بهترین شکل ممکن نقاط احتمالی نادیده‌گرفته‌شده در شستشو را به شما نشان می دهد:

 

همانطور که دیدید، نقاط زیادی وجود دارد باید حواسمان به شسته شدن کامل آن ها باشد. لطفا این ویدیو را از این جا یا از کانال تلگرام ترنجی برای عزیزان خود بفرستید تا این بخش بسیار مهم در پیشگیری از کرونا را صحیح انجام دهند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی 🙂

Amir galaxy

دوستان ۴۰ تا ۶۰ رو فراموش نکنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)