حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدفون های روگوشی اپل در iOS 14 دیده شدند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

کاربران زیادی نیستند که از هدفون های بزرگ روگوشی انتخاب کنند اما به هر حال همین عبارت به ما می گوید که تعداد هر چند اندک این کاربران وجود دارند. حال اگر اپل به تولید این نوع هدفون‌ها ورود کند احتمالا درصد آن ها هم افزایش یابد. امروز شاهد این هستیم که هدفون های روگوشی اپل در iOS 14 دیده شدند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هدفون های روگوشی اپل

iOS 14

iOS 14

وب‌سایت ۹To5Mac توانسته در کدهای نسخه‌های بسیار ابتدایی iOS 14 یک نشانه بسیار کوچک از هدفون روگوشی و بی‌سیم جدید اپل پیدا کند. در تصویر اصلی مطلب می‌توانید دو آیکنی که برای این هدفون اپل ساخته شده‌اند را ببینید. این آیکن‌ها برای نشان دادن میزان باتری این هدفون‌ها در رابط کاربری iOS استفاده خواهند شد و به دلیل اندازه بسیار کوچک، کیفیت بالایی در تصاویر زیر ندارند.

اما در مجموع می‌توانند جزئیات طراحی اولین هدفون روگوشی اپل را به خوبی نشان دهند. اولین نکته قابل توجه این است که این آیکن‌ها در دو رنگ تیره و سفید طراحی شده‌اند که این یعنی این هدفون، بر خلاف ایرپادز در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد. برای مقایسه باید بگوییم آیکن مربوط به ایرپادز تنها در رنگ سفید طراحی می‌شود و چه iOS در حالت دارک باشد و چه عادی، آیکن سفید رنگ آن‌ها نمایش داده می‌شود.

این اولین بار نیست که یکی از هدفون‌های اپل به این شکل لو می‌رود. پیش از این شاهد بودیم که ایرپادز پرو و پاوربیتس پرو هم پیش از معرفی، به این شکل لو رفته بودند.

از منظر طراحی نمی‌توان این هدفون‌ها را با توجه به این آیکن‌های کوچک خیلی قضاوت کرد. اما مشخصا می‌توانیم کوسن‌های گوشی‌های هدفون را ببینیم که چطور قرار گرفته‌اند و ابرهای زیر هدبند هم در بخش بالایی ضخیم‌تر از کناره‌ها هستند. جدا از این موارد، گفته می‌شود که این هدفون هم قرار است از نظر نرم‌افزاری، شباهت‌های زیادی به ایرپادزهای اپل داشته باشد. این یعنی نحوه اتصال آن‌ها به گوشی همانقدر ساده خواهد بود و با برداشتن هدفون از روی گوش، موسیقی هم متوقف خواهد شد.

این وب سایت می‌گوید نسخه‌ای از کدهای iOS 14 که به آن دسترسی پیدا کرده، مربوط به دسامبر سال گذشته میلادی می‌شده که این یعنی اپل تا همین اواخر هم در حال توسعه این هدفون بوده است. iOS 14 یا حداقل نسخه نهایی آن، قرار نیست تا پاییز عرضه شود اما اپل می‌تواند زودتر از iOS 14، این هدفون را معرفی کند و سپس با یک بروزرسانی برای iOS 13، شاهد این آیکن‌ها در این نسخه از iOS باشیم. یک هدفون رده‌بالا از طرف اپل چیزی است که از سال ۲۰۱۸ درباره آن شنیده‌ایم اما تا به امروز به دلیل چالش‌های فنی، معرفی و عرضه آن با تاخیر مواجه بوده است.

فکر می کنید که هدفون روگوشی اپل بتواند برای عموم کاربران جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برای مدت طولانی آزار دهنده هستن

Amir galaxy

هنوز هم هندزفری برای گوشیم ندارم از هندزفری های j8 استفاده میکنم😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)