حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید تشک مناسب هر شخص

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در اینکه ما یک سوم زمان خود را در رختخواب می‌گذرانیم کسی تردیدی ندارد. پس خرید تشک خوب نباید ساده گرفته شود زیرا روز خوب ما از بستر شروع می گردد.

چند المان را باید در خرید تشک در نظر بگیریم تا به بهترین گزینه خرید تشک خود برسیم و سپس آن را تهیه کنیم.چند المان را باید در خرید تشک در نظر بگیریم تا به بهترین گزینه خرید تشک خود برسیم و سپس آن را تهیه کنیم.

کمر درد خاصی دارید؟

  1. گودی کمر
  2. دیسک کمر
  3. مسائل دیگر

اگر دیسک کمر دارید ور در جای با درجه سفتی بالا (مثل زمین) راحت تر هستید به سراغ تشک‌های اسفنجی یا طبی بروید.

اگر گودی کمر دارید تشک های با درجه سفتی متوسط برای شما مناسب تر است. همینطور تشک‌های مموری فوم فوق العاده حس خوبی برای گودی کمر دارند زیرا تمام انحنای بدن را پر می‌کنند.

 

مدل تشک یا اسکلت تشک:

سه دسته تشک داریم:

  • تشک های فنری مرسوم که اسکلت آنها فنری متصل است. تمام فنرها در این نوع تشک به هم بافته شده اند و حرکت سطح تشک به حالت صفحه است. دقیقا وقتی لبه تشک می نشینید سمت دیگر حرکت می کند و در تشک های دو نفره هنگام نشست و برخاست یا غلتیدن کاملا قابل احساس است.
  • تشک های فنری منفصل که جدید بوده و فنرهای آن جدا از هم قرار دارد. این جدا بودن فنر ها باعث می شود که هر فنر براساس میزان میزان وزن و فشاری که به آن وارد میشود عمل کند. این عملکرد فنرها ۲ مزیت مهم برای تشک ایجاد می کند یکی اینکه باعث حالت گیری تشک براساس شکل بدن کسی می شود که روی آن می خوابد و ارگونومی بدن را حفظ می کند. دوم آنکه از ایجاد ارتعاش و لرزش در تشک جلوگیری می کند که در تشک های دو نفره خیلی عامل مهمی به شمار می آید.
  • تشک های اسفنجی که در  بازار به تشک طبی مشهور هستند. این تشک ها طبع بسیار سفتی دارند ( خوابیدن روی تشک طبی مثل خوابیدن روی زمین است !).

Bedsale.ir

بهترین برندها
| بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

 

0912-972-5343

021-2842-3448

 

 تشک ناژین

تشک ناژین یک تشک از مدل های تشک طبی فنری  از تشک ویستر است که درجه سفتی بیشتری از متوسط دارد و فنری بودن آن خیلی احساس نمی شود. اسکلت فنری متصل و لایه ترموفلت و اسفنج ویژه باعث این درجه سفتی بالا هستند. قیمت تشک ناژین در رده قیمت
های متوسط رو به پایین قرار دارد که ارزش خرید آن نسبتا بالاست و همتراز قیمت های دیگر شرکت ها با رده قیمت های اقتصادی هستند می باشد. اگر یک تشک با درجه سفتی بیشتر از متوسط دوست دارید که علاوه بر آن قیمت خوب و کیفیت بالا داشته باشد انتخاب ناژین هوشمندانه است.

 

کدام نوع از تشک ها برای من مناسب است:

اگر پزشک برای شما تشک طبی یا مدیکال تجویز کرده است یا اینکه برای خوابیدن جای سفت را ترجیح می دهید تشک طبی بخرید.

در ذهن عموم مردم تشک طبی یعنی تشک استاندارد، ولی این باور نادرستی است. تمام محصولات برندهای تشک استاندارد هستند. تشک طبی یا مدیکال بیشتر توسط پزشکان برای بیماران استخوانی و عضلانی و یا مسن تر ها تجویز می شود.

اگر تشک دو نفره می خواهید بخرید پیشنهاد ما خرید تشک فنر منفصل است، مهمترین دلیلش هم همانطور که در توضیحاتش گفتیم عدم ارتعاش و لرزش در سطح تشک است و شما هنگام خوابیدن، بلند شدن و غلتیدن همسرتان لرزشی در سطح تشک احساس نمی کنید.

تشک های فنری یا همان فنر منفصل ها نیز جایگاه خود را در بازار دارند. قیمت آنها مناسب تر بوده، و از لحاظ میزان سفتی بین تشک های طبی و فنر منفصل قرار می گیرند.

 

ارتفاع یا قطر تشک

امروزه با روند افزایش ارتفاع تشک ها مواجه هستیم تشک هایی تا ارتفاغ نیم متر!!! ولی الزاما با افزایش ارتفاع کیفیت افزایش نخواهد یافت.

اولین نکته ای که برای انتخاب ارتفاع تشک خود باید مد نظر قرار دهید این است که سرویس خواب شما حداقل و حداکثر چه ارتفاعی از تشک را در خود جای می دهد. خیلی ساده می توانید نسبت به تشک قبلی یا اگر سرویس خواب شما جدید است با متر اندازه گیری کنید. خیلی مهم است که این اندازه گیری نسبت به تاج تخت شما باشد که زیبایی سرویس شما را تغییر ندهد. اما اگر باکس تخت استفاده می کنید می توانید از هر ارتفاعی از تشک ها استفاده کنید.

 

به روزترین محصول تشک خوشخواب

تشک سوپر کلاسیک خوشخواب !

 

تشک خوشخواب در جدید ترین برنامه کاری خود،تشک خوشخواب مدل سوپر کلاسیک را جایگزین جدید تشک های محبوب سری سوپر کلاس هارد و سوپر کلاس سافت خواهد کرد. در حقیقت یک طرف این تشک سوپر کلاس سافت و طرف دیگر سوپر کلاس هارد خواهد بود.

ارتفاع تشک سوپر کلاسیک خوشخواب 25.5 سانتیمتر خواهد بود و در نمونه های اولیه مشاهده شده قرار است رنگ پارچه ای متفاوت و به رنگ مشکی داشته باشد. به احتمال فراوان قیمت تشک سوپر کلاسیک همانند اجداد خود یعنی تشک های سوپر کلاس سافت و هارد خواهد بود. علت این تصمیم تقاضای مشتریان از سمت شرکت خوشخواب اعلام شده است.

 

قیمت خرید | مهمترین عامل برای یک خرید موفق

از مهمترین قسمت های یک تصمیم خرید موفق مبلغ پرداختی و ارزش دریافتی است. یعنی ارزش خرید ما چقدر است وقتی ما یک میلیون تومان پرداخت میکنیم در عوض آن چه چیزی با چه کیفیتی دریافت میکنیم.

این برای هر خریدی صادق است. قیمت تشک باید به دقت بررسی شود هم از نظر میزان کیفیت هم اسکلت و پارچه و دیگر اجزایی که برای هر کسی مهم است حتی در بعضی موارد بسته بندی هم بسیار پر اهمیت می شود.

در کل قیمت تشک رویا در دسته قیمت های اقتصادی قرار میگیرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)