حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ۳ پرو با مدیاتک هلیو پی ۹۵ با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی و قیمت ۴۱۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | اوپو

میان رده لوکس Oppo Reno 3 Pro پس از مدت ها شایعه رسما معرفی شده است. البته باید بدانید که پیش از این شاهد معرفی این دستگاه ها با پشتیبانی از 5G و در بازار چین با چیپست دیگری بودیم حالا اما برای بازار بین المللی اوپو رینو ۳ پرو با مدیاتک هلیو پی ۹۵ با دوربین سلفی دوگانه ۴۴ مگاپیکسلی و قیمت ۴۱۵ دلار رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اوپو رینو ۳ پرو

اوپو رینو ۳ پرو

اوپو Reno3 Pro نخستین گوشی مبتنی بر تراشه تازه‌نفس مدیاتک هلیو پی ۹۵ محسوب می‌شود. این تراشه از ۸ هسته بهره می‌برد که دو هسته Cortex-A75 این تراشه حداکثر سرعت ۲.۲ گیگاهرتز را به ارمغان می‌آورد و در ضمن نباید ۸ گیگابایت حافظه رم را از قلم بیندازیم. کاربران برای حافظه داخلی باید از بین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت دست به انتخاب بزنند و البته باید به پشتیبانی از کارت حافظه microSD هم اشاره کنیم.

چیپست میان رده مدیاتک هلیو پی ۹۵ با APU 2.0 رسما معرفی شد

اوپو برای این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر AMOLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ استفاده کرده است که از رزولوشن Full HD+ بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هستیم و در کنار آن می‌توانیم به دوربیت تله‌فوتو ۱۳ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور سیاه‌وسفید تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

برای دوربین سلفی هم از بالاترین رزولوشن فعلی یعنی ۴۴ مگاپیکسل استفاده شده و در کنار آن یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم تعبیه شده است. این دو سنسور در حفره نمایشگر قرار دارند. گوشی‌های اوپو به پشتیبانی از شارژ پرسرعت شهرت دارند و اوپو Reno3 Pro هم از این قاعده مستثنا نیست. کاربران با خرید این گوشی می‌توانند باتری ۴۰۲۵ میلی‌آمپر ساعتی را با سرعت ۳۰ وات شارژ کنند.

مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت این گوشی با قیمت ۴۱۵ دلار از تاریخ  ۴ روز دیگر یعنی ۱۶ اسفند ۹۸ روانه‌ی بازار می‌شود و برای خرید مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت باید مبلغ ۴۵۵ دلار بپردازید.

نظر شما درباره اوپو رینو ۳ پرو نسخه بین المللی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid B

طراحی جالبی داره ولی حیف که مدیاتکه.

Mani

ناموسا فاز اوپو چیه

نیما عرفانی

There’s also a P40 high-end model that’ll feature 5 rear cameras including a Sony IMX700 series lens with f1.3 large sensor of 52MP. It’ll also have a 40MP Cine Lense, a Periscope lens with 10X optical zoom, ToF (Time of Flight) camera

Amir galaxy

مصطفی
دوستان یه کمکی کنین
چنلی سراغ دارین که از موبایل ها عکس بزاره؟!
خیلی میگردم نمی‌بینم کمک کنین

m.b

مدل خاصی مد نظر داری برات بفرستم؟
چنل ندارم…

_V_

عشقوم تو نت سرچ کن خب عکسارو میبینی /-:

Amir galaxy

اینم هست😂
اما یه جا باشن دانلود کنم عالیه😅

هادی

پیج gadgetsoft تو اینستاگرام
پیج خودمه ولی متاسفانه از دو ماه پیش که زدم به دلیل وقت کمی که دارم محتوای خیلی با کیفیتی نمیتونم قرار بدم
دوستان دیگه هم اگ امکانش هست یه سر به پیج بزنن ایراداتی که به ذهنشون میرسه رو بگن ممنون میشم
با سپاس⁦❤️⁩

Omid B

mobile.ir
این سایته گوشیای رو که میاد به ترتیب عکسشو نشون میده خودت بری تو سایتش میبینی. روی هر برندی بری عکس گوشیا روش هست تازه دوباره روشون بزنی مشخصاتشو نشون میده. یه نوارم بالاشه روی تصاویر که بزنی عکسای دیگه ای رو هم نشونت میده.

Amir galaxy

صحیح
ممنون🌷

Omid B

قربانت

Milad7

گوشی های اوپو عالی ان 🙂

Milad7

منتهی در این مدل از پردازنده خوبی استفاده نکرده ./

Mortazavi

مدیاتک خوبه فقط پردازش عکسش ضعیفه

Amir galaxy

قیمتش عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)