حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلتفرم کونوس در رقابتی سخت با بیت کوین

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تا کنون باید اسم بیت کوین به گوشتان رسیده باشد، اما امروز می خواهیم شما را با پدیده ای همچون بیت کوین، به نام کونوس کوین یکی از سکه های پلتفرم مالی کونوس آشنا کنیم تا درک بهتری نسبت به رمزارزها پیدا کنید. در سال 2012 اگر کسی حدود 1 دلار بیت کوین خریده بود و ارزش این سکه را می دانست امروزه معادل 10 میلیون دلار بیت کوین او ارزش داشت. اما در دنیای رمزارز و بلاکچین سرعت پیشرفت پروژه های بزرگ بسیار بیشتر از بیت کوین است، زیرا تجربه ای به دست اورده اند که بیت کوین آن را نداشت. مطمعن باشید ما دوره ای را تجربه می کنیم که دیگر باید با پول های فیات و کارت های عابر بانک خداحافظی کنیم و جای آن را به رمزارز ها بدهیم. آینده ای روشن در انتظار سیستم مالی جهان پیشرفته ما خواهد بود.

کونوس پلتفرم

آینده ای نه چندان دور باید با سکه های کونوس پلتفرم تراکنش های مالی خود را انجام دهید و به این نقطه تاریخی که رمزارزها وارد دنیا شده اند لبخندی خواهید زد

آینده ای نه چندان دور باید با سکه های کونوس پلتفرم تراکنش های مالی خود را انجام دهید و به این نقطه تاریخی که رمزارزها وارد دنیا شده اند لبخندی خواهید زد

یکی از قوی ترین و بهترین پلتفرم های مالی که در سال های گذشته استارت زده است را می توان به این پلتفرم اختصاص داد. فناوری بلاکچین در دهه های گذشته با سیستم سنتی مالی چالشی بحث برانگیز را طی کرده است. پلتفرم کونوس در سال 2020 روند رو به رشد صصنعت بلاک‌چین را متحول خواهد کرد و ایده این پلتفرم است که آن را از بیت کوین و تحقق رویای خود مجزا می کند.

ایده کونوس به زبان ساده چیست ؟

بیت کوین های استخراج شده در حال حاضر (هجده میلیون سکه) در دسترس 1 میلیون نفر است، حال کونوس قصد دارد با اهدا کردن سکه های خود به صورت رایگان، 16 میلیون سکه کونوس کوین را به 15 میلیون نفر اهدا کند در نتیجه قدرت شبکه کونوس 15 برابر بیت کوین خواهد شد.

این مفهموم بسیار ساده است اما هوشی عجیب و قدرتمند آن را هدایت می کند، شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا باید به کونوس پلتفرم اعتماد کرد.

پلتفرم مالی کونوس برای مخاطبین خود سرویس هایی را ارائه کرده است که به نوبه خود در تراکنش های مالی و خدمات قرارداد های هوشمند در سطح جهانی از امنیت بالایی برخوردار است و سرعت بسیار بالای آن تفاوت عمده ای با بقیه سرویس ها ایجاد کرده است که با هم به معرفی مختصری از آن ها می پردازیم:

سرویس امن  کونوس اسکرو

سیستم اسکرو یک قرارداد مالی است که در آن شخصی میانجی به عنوان وکیل بین خریدار و فروشنده میانجی گری می کند.

در سیستم هایی که قرارداد هوشمند آن را کنترل می کند، امنیت و سرعت مهم ترین فاکتور است که در سرویس امن اسکرو با آن مواجه هستیم. شما هر تبادل کالا و یا خدماتی که دارید را می توانید در این سرویس به معامله بگذارید و از کاربری آسان آن بهره مند شوید. برای توضیحات تکمیلی می توانید به سایت سکه نیوز | اخبار رمزارز و بلاکچین مراجعه نمایید.

با احراز هویت در کونوس پلتفرم می توانید سکه رایگان کونوس کوین را دریافت کنید و در لاتاری 10 هزار و 100 هزار دلاری نیز شرکت کنید

با احراز هویت در کونوس پلتفرم می توانید سکه رایگان کونوس کوین را دریافت کنید و در لاتاری 10 هزار و 100 هزار دلاری نیز شرکت کنید

صرافی غیرمتمرکز کونوس پلتفرم  DEX

در این صرافی شما می توانید رمزارز مورد نظر خود را با پول فیات خریداری نمایید و یا رمزارز خود را به رمزارز دیگری تبدیل کنید، این سیستم به صورت غیرمتمرکز معامله های شما را به سرویس امن اسکرو منتقل می کند و با قراردادی هوشمند امن ترین و پرسرعت ترین راه برای معامله را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد. شما می توانید با چند کلیک ساده در این صرافی به ریال ایران کونوس کوین خود را خریداری کنید و در کیف پول الکترونیکی کونوس پلتفرم  آن را نگه داری نمایید. برای توضیحات تکمیلی می توانید به سایت سکه نیوز | اخبار رمزارز و بلاکچین مراجعه نمایید.

کیف پول های الکترونیکی کونوس پلتفرم

کونوس پلتفرم سه نوع کیف پول پرسرعت و امن تولید کرده است که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد. برای نگه داری رمزارز های خود شما باید کیف پول الکترونیکی پرسرعت و امنی داشته باشید تا دارایی شما را به خوبی نگه داری کند، بهترین نوع این کیف پول ها نسخه اندرویدی و ای او اس مخصوص موبایل است که می توانید به راحتی آن را دانلود کنید. کونوس پلتفرم نیز برای امنیت بیشتر دارایی مخاطبین خود کیف پول الکترونیکی را ساخته است که از سیستم غیر متمرکز استفاده می کند و سرعت و امنیتی فوق العاده دارد.

کیف پول الکترونیکی نسخه 1.9.0 موبایلیMOBILE WALLET

کیف پول کاغذی کونوس پلتفرم  PAPER WALLET

کیف پول نسخه ویندوز کونوس پلتفرم CORE

مقاله های قدم به قدم سکه نیوز را دنبال کنید تا بهتر با پلتفرم کونوس آشنا شوید. در این مقاله به آموزش کیف پول الکترونیکی کونوس می پردازیم.

مقاله های قدم به قدم سکه نیوز را دنبال کنید تا بهتر با پلتفرم کونوس آشنا شوید. در این مقاله به آموزش کیف پول الکترونیکی کونوس می پردازیم.

برای آموزش قدم به قدم کیف پول الکترونیکی کونوس نسخه 1.9.0 به سایت سکه نیوز مراجعه نمایید.

سخن آخر

لازم به ذکر است که تمامی منابع حال حاضر در ایران اعم از سکه نیوز ترجمه اصلی مقالات و یا ویدئو های کونوس پلتفرم را ارائه می کند. از این لینک می توانید به تمامی شبکه های اجتماعی کونوس پلتفرم دسترسی داشته باشید و آخرین اخبار و رویداد ها را دنبال کنید.

مژده کونوس پلفترم برای شما عزیزان سکه رایگان کونوس کوین و لاتاری 6 ماهه و سه ساله است.

شما عزیزان می توانید پس از احراز هویت در کونوس پلتفرم سکه رایگان را در کیف پول خود دریافت کنید و در لاتاری 10000 هزار دلاری هر 6 ماه یکبار و 100000 هزار دلاری هر سه سال یکبار شرکت نمایید. شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید و اگر قصد خرید کونوس کوین را دارید واژه “خرید کونوس کوین” را در گوگل جستجو کنید و به سایت سکه نیوز مراجعه نمایید.

ساپورت فارسی زبان کونوس پلتفرم : support{@}sekeh.news

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Asal_ez

کونوس پروژه آینده داریه . با کمی تحقیق متوجه میشید. ممنون از سایتتون بابت اطلاعات مفیدی که در اختیارمون میزارید

سپیده دم

سلام دوستان خیلی خوشحال شدم دیدم اشخاصی نظر گذاشتن که تا حالا من نظراتشون رو نخوندم از همتون خواهش می کنم در دیگر پست ها و اخبار هم ما رو همراهی کنید و نظرات ارزشمندتون رو حتما در اشتراک بزارید روز همگی خوش

ali naseri

پلتفرم کونوس یک پلتفرم سوئیسی و چه جالب همه جا اسمشو میبینم . مرسی از اطلاعات خوبتون

hoseinta

پلتفرم کونوس یکی از بهترین پلتفرم های در حال حاضر هست که میتونه در آینده پیشرفت های زیادی کنه در کشور هایی از جمله ایران.
کافیه یه تحقیق کنید و از ویژگی هاش پی ببرید
ممنونم بابت اشتراک گذاشتن این مطلب مفید

sina mohamadi

من تو ماهواره تبلیغشو دیدم جالبه . کاش فقط تبلیغ نباش

nahid abasi

خیلی مطلب خوبی بود اما زیاد نفهمیدم

Rezasharif

تشکر از سایت بابت درج این مطلب خوب و مهم.
از پلتفرم های جدید و کاملی هست که از امکانات وسیعی برخورداره.با کوین های متنوع و نو و امکانات منحصر به فرد.به دوستانی که اهل کریپتو هستن پیشنهاد میکنم از این فرصت استفاده کنن💎

Mgolzar

به نظرمن پلتفرم کونوس همان چیزی است که دنیای رمزارزها به آن نیاز دارد یکی از ویژگی های این پلتفرم ثبات ارز هایش است مانند کونوس کوین و … که دارای ثبات هستند و مانند هر دارایی سنتی دیگری می‌توان روی آنها حساب کرد تنوعی که پلتفرم کونوس در ارائه رمزارزهای خود به کار گرفته نیز باعث به وجود آمدن حق انتخابی وسیع برای مشتریان و فعالان بازار این رمزارزها شده است به همین دلیل من آینده بسیار روشنی را برای این پلفترم میبینم .

Amir galaxy

به کسی نمیگیم که این اکانت ها مال خودتونه😂

Rezasharif

ما آشنا با این کوین هستیم و طرفدار.
اکانت هرکس برای خودش هست.
بهتر بود اول شما آشنا میشدی و اگر مشکلی بود اظهار نظر میکردی.اکانت ها برای یک نفر باشه یا نه چه ربطی به اصل قضیه داره.
با خوبه خوبه گفتن دیگران یه چیزی خوب نمیشه و برعکس.

Milad7

ممنون س ی ن ا

KingM4tin

توضیح بسیار خوبی در مورد این پروژه بود
به نظر من اگه همه چی اوکی باشه بزودی شاهد غوغای پلتفرم خواهیم بود

سپیده دم

دوستان اگر کسی در این رابطه اطلاعاتی داره ممنون می شم بهم کمک کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)