حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۱۱ با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی AX پایین رده ترین محصول تولید شده در سطح جهانی سامسونگ است و امشب درباره نسل جدید آن شایعه ای منتشر شده است. شاهد این هستیم که گلکسی ای ۱۱ با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه لو رفته و در ادامه با هم درباره Galaxy A11 صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۱۱

گلکسی ای ۱۱

گلکسی ای ۱۱

در ترنجی دیدیم که پرفروش‌ترین موبایل اندرویدی گلکسی A10 بود و به نظر می رسد که نسل بعدی آن هم سهم خوبی از بازار را کسب کند. سامسونگ می خواهد نسل بعدی این دستگاه یعنی گلکسی A11 یک پیشرفت مناسب را تجربه کند.

همانطور که در رندر لو رفته از گلکسی ای ۱۱ می بینید، از نظر ظاهری این دستگاه کاملا به روز و جذاب ارایه خواهد شد. سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی موضوعی است که سامسونگ سال گذشته با پرچمدار گلکسی اس ۱۰ ارایه کرد (البته کمی قبل‌تر با گلکسی A80s) و حالا به پایین رده‌ترین محصولش رسیده است.

همچنین دوربین سه گانه روی قاب پشتی گلکسی A11 احتمالا به خبر از اضافه شدن دوربین ماکرو می دهد. ما البته خوشحال تر می شویم اگر سامسونگ دست و دلباز باشد و دوربین زاویه دید عریض را هم در این ترکیب جای دهد. در حقیقت یک دوربین عادی با دوربین عمق سنج و دوربین زوایه دید عریض نه دوربین عادی با دوربین ماکرو و عمق سنج.

حسگر اثرانگشت موضوع مهمی است که به این دستگاه بازگشته و کاربران این دستگاه فقط به تشخیص چهره دوبعدی یا رمز عددی و این دست مسائل محدود نخواهند بود.

به صورت کلی درباره سخت افزار آن اطلاعاتی منتشر نشده است. نظر شما درباره گلکسی A11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

#آشپزخانه

ممد بمولا

به نظرم این ای21 هست

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)