حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A11 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه تجهیز خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی ای ۱۱ اقتصادی ترین دستگاه سامسونگ خواهد بود که در سال ۲۰۲۰، حداقل در نیمه اول ارایه می شود. امشب اطلاعات جالبی درباره دوربین و باتری آن منتشر شده است. گفته می شود سامسونگ گلکسی A11 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه تجهیز خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی A11

بر اساس اطلاعات ثبت شده در تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال، میان رده Galaxy A11 با شماره مدل SM-A115F مانند نسل گذشته خود یعنی Galaxy A10 به باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده است، البته گفته می‌شود که به دلیل انجام بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری میزان دوام باتری در A11 بیشتر از نسل گذشته است.

یکی از دلایل کاهش مصرف باتری در A11 استفاده از تراشه اسنپ دراگون 626 است که نسبت به تراشه Exynos 7884 گلکسی A10 مصرف کمتری دارد و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. بر اساس اطلاعات ثبت شده در FCC، ماژول دوربین گلکسی A11 تغییر کرده است. در حال حاضر میان رده گلکسی A10 سامسونگ به همراه دوربین اصلی عریض 13 مگاپیکسلی عرضه می‌شود، اما نسخه جدید A11 به ماژول دوربین سه گانه مجهز شده است.

البته فعلاً اطلاعات مربوط به سنسورهای دوربین سه گانه گلکسی A11 منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد این میان رده مانند نسخه A41 به یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. بر اساس اطلاعات ثبت شده، سنسور اثر انگشت گلکسی A11 بر روی صفحه نمایش منتقل شده است و همچنین این میان رده به حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی مجهز شده است.

میان رده اقتصادی A11 در رنگ‌ها آبی، قرمز، سفید و مشکی به همراه اندرویدی 10 و رابط کاربری One UI 2.0 به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که سامسونگ این محصول جذاب را مانند نسخه Galaxy A10 در ماه مارس سال جاری معرفی و به بازار عرضه کند.

نظر شما درباره یکی از پرفروشترین موبایل های سال ۲۰۲۰ سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

خیلی خوبه…
توی متن نوشتین حسگر اثر انگشت به روی صفحه انتقال داده شده؟!
مگه a10 حسگر اثر انگشت داشت؟!
ولی خیلی خوبه پس صفحه هم امولد هست
اگه قیمت پایین باشه خیلی خوبه

mohammad

منظور A10 s بوده

Amir galaxy

اوکی

Chalton

بسیار عالی سری A های سامسونگ واقعا میان رده های فوق‌العاده ای هستن.

Dr.Nazer

قیمتش اگه مناسب باشه خوبه…

Milad7

دوربین سری A افتضاحه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)