حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش فوری و قسطی ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) اسفند ۹۸ با اقساط ۵ ساله و تحویل دوماهه

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

شرکت مدیران خودرو فروش محصولات ام وی ام فوری آغاز نمود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش فوری و قسطی ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) اسفند ۹۸ با اقساط ۵ ساله و تحویل دوماهه را مرور کنیم.

شرایط فروش فوری و قسطی ام وی ام ایکس ۵۵

مدیران خودرو طرح جدید فروش اقساطی خودرو ام وی ام ایکس 55 را ویژه اسفندماه 98 آغاز نمود. این چندمین مرحله فروش کراس اوور جدید مدیران خودرو است. ام وی ام X55 از قوای فنی مشابه چری تیگو ۷ بهره می برد و با 4 سال گارانتی یا 100هزار کیلومتر و ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان به مشتریان عرضه می شود.

طرح فروش اقساطی خودرو جدید MVM X55 – اسفند 98:

شرایط فروش قسطی ام وی ام ایکس ۵۵

شرایط فروش قسطی ام وی ام ایکس ۵۵

آن طور که مشخص است، ام وی ام X55 با پیشرانه مشابه به چری تیگو ۷ به بازار ایران می آید. این کراس اوور نشان MVM به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلو می رساند. این کراس اوور در اصل با نام «چری تیگو ۴» یا «چری ۵X» به بازار کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین عرضه شده و حال قرار است تا با تغییر نام به جمع محصولات نشان ام وی ام بپیوندند. با توجه به ویژگی ها و قابلیت های X55 قطعا این خودرو به عنوان گران ترین محصول نشان اختصاصی مدیران خودرو عرضه می شود و از سویی برخی کارشناسان خودرو معتقد هستند که این محصول، با قیمتی مشابه به چری تیگو ۷ به بازار خواهد آمد.

ام وی ام ایکس ۵۵ قرار بود تا در سال های گذشته به بازار ایران بیاید. اما آغاز تحریم ها و تغییر برنامه های شرکت مدیران خودرو باعث شد تا پروژه حضور این کراس اوور چری در ایران به تاخیر بیافتد. از سویی با رونمایی نمونه فیس لیفت چری تیگو ۴ (یا همان ۵X)، مدیران خودرو نمونه جدیدتر این خودرو را به بازار آورد و حال شاهد هستیم که نسخه فیس لیفت این کراس اوور با نام و نشان MVM X55 به خط تولید این شرکت در منطقه تجاری ارگ جدید پیوسته است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

هر قسط 4 میلیون مگه داریم؟

Milad7

چه خبره این قیمت برای ام وی ام بنجول!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)