حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ شیشه فوق نازک و مکانیسم لولا آن را مشخص کرد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ

بحث ساخت گوشی تاشو پس از انتخاب نوع فرم فکتور آن می تواند مهم‌ترین بخش پروسه این دسته بندی جدید گجت‌ها باشد. گلکسی Z فلیپ با طراحی ویژه سامسونگ همراه شده که دو ادعای بزرگ دارد. اول شیشه فوق باریک یا UTG و سپس لولا با مکانیسم جدید و بُرِس درون آن برای جلوگیری از ورود گردوغبار. امروز کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ شیشه فوق نازک و مکانیسم لولا آن را مشخص کرده و در ادامه با هم آن را تماشا خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ

در ویدیو تست مقاومت گلکسی زد فلیپ که دو روز پیش در ترنجی دیدیم، شبهه ای درباره شیشه فوق باریک یا UTG معرفی شده برای گلکسی Z فلیپ پیش آمد. سامسونگ پس از آن به صورت رسمی بیانیه داد که آن سطح خراشیده شده در حقیقت پلاستیک محافظ روی نمایشگر است و شیشه ادعا شده توسط این شرکت زیر آن قرار دارد.

 

 

همانطور که زک در ویدیو گفت، این محافظ پلاستیکی صرفا یک محافظ نیست و دقیقا بخشی از نمایشگر است چون وقتی آن را جدا می کنیم نمایشگر از همان قسمت خاموش می شود و اصطلاحا می سوزد.

مورد دوم این است که یکی از مزایای پوشش شیشه روی نمایشگر را می توان حس لمس آن دانست که با این روکش پلاستیکی تفاوت زیادی با نمایشگر گلکسی فولد نمی کند. البته که به صورت کلی فرم نمایشگر را تخت‌تر نگاه می دارد.

اما موضوع دوم درباره لولا است. همانطور که دیدید وی به خوبی موفق شد تا لولا را کاملا برای ما نمایان کند. درون این لولا بُرِس‌هایی وجود دارد که از ورود گردوخاک به این بخش حیاتی گوشی تاشو جلوگیری می کند، البته تلاش می کند که جلوگیری کند!

به صورت کلی همانطور که زک می گوید، گلکسی زد فلیپ تاکنون مقاوم‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی تاشو ساخته شده و ارایه شده در بازار است اما همانطور که می بینید،نه! گوشی تاشو هنوز برای عموم مردم مناسب خرید نیست، آن هم با این قیمت. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

بیست اولترا کی میاد توی بازار و ایران؟

Mahdi.L

احتمالا اوایل فروردین با قیمت بالای ۲۰(تا۲۵) میلیون تومان

Milad7

تا قبل عید میاد. سامسونگ برای خاورمیانه قیمت کمتری از 1400 دلار در نظر میگیره

Faraz

گوشی تاشو معلومه خب مقاومتش کم هست نسبت به گوشیای عادی و این گوشی رو باید با خمیده ها مقایسه کرد …پیشرفتش نسبت به فولد خیلی بهتره…احتمالا فولد دو رو هم همینجوری میزنه

Aпɢεʟ

یه افتضاح تمام عیار 🤭

Mahdi

نمیدونم خودش رو زده به نفهمی چرا پول مردم بدبختو پس نمیده جنس خراب انداخته بهشون

Chalton

👏👏بسیار عالی باز هم سوءتفاهم ها برطرف شد و ترول ها در مکان های تاریک قایم شدن،
کیفیت ساخت زد فلیپ از اون اول هم قابل بحث نبود و ثابت شده بود،چه جالب روی شیشه فوق نازک یه لایه پلاستیک محافظ هم قرار داده.

Chalton

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از مثبت شدن آزمایش اولیه دو مورد مشکوک به کرونا در استان قم خبر داد. به گفته این وزارتخانه، آزمایشات بعدی برای بررسی قطعیت موضوع در حال انجام است و نتایج آن نیز به محض آماده شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.

Chalton

به سلامتی کرونا هم وارد ایران شد،مشکلات کم بود حالا کرونا هم اومد.

نیما عرفانی

بنیامین چالتون نژاد خبرنگار اعزامی خبرگزاری گلکسی واقعی
قُ ُ م

ممد بمولا

😂😂❤❤

AAAA_.reza._AAAA

#کیفیت_اتفاقی_نیست!

چالتون نامه ، با کمی تغییر

Mr_asterky

دوستان آیا میشه زبان فارسی رو به تلویزیون سری 7 سامسونگ اضافه کرد

Milad7

زیاد جالب نبود 🙂

Amir galaxy

تنها ایرادش خش پذیری زیادش هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)