حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی زد فلیپ از قسمت لولا شکست

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی زد فلیپ گوشی تاشو جدید این شرکت کره‌ای است که فعلا خبر اتمام موجود آن در بازارهای مختلف بررسی مخاطبان جالب توجه بوده است. خبر بد اما این است که نمایشگر گلکسی زد فلیپ از قسمت لولا شکسته و یک کاربر ناراضی داریم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر گلکسی زد فلیپ

نمایشگر گلکسی زد فلیپ

نمایشگر گلکسی زد فلیپ

به محض رونمایی از گلکسی زد فلیپ، اولین موج فروش این دستگاه در ایالات متحده و کره جنوبی آغاز شد و موجودی اولیه آن هم به سرعت به اتمام رسید. این گوشی تاشو در حال حاضر در وب سایت شرکت در ایالات متحده و همچنین فروشگاه Best Buy در دسترس نیست. در کره جنوبی هم تمام گلکسی زد فلیپ‌ها تنها در عرض ۳۰ دقیقه و از طریق شرکت مخابراتی بومی LG U Plus به فروش رفتند.

از آنجا که اعلام شده بود در گام اول، حدود ۲۰ هزار دستگاه گلکسی زد فلیپ تولید شده، می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی تاشو در حال حاضر به دست تعداد زیادی از خریداران رسیده است. تا اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد. مشکل این جاست که یک کاربر کم دقت با جدا کردن پوشش روی نمایشگر تاشو گلکسی زد فلیپ و تاکردن دستگاه، شاهد شکستن شیشه فوق باریک نمایشگر این دستگاه بوده است.

ماجرا از این قرار است که یکی از کاربران توییتر با نام کاربری mondoir@ با انتشار تصویر فوق گزارش داده که به محض درآوردن گوشی از جعبه و باز کردن آن شاهد شکستن صفحه نمایش از خط تا بوده است:

همین الان گلکسی زد فلیپ خود را دریافت کردم. جعبه را باز کردم. طبق دستور العمل لایه محافظ روی صفحه نمایش را جدا کردم. از آنجا که این گوشی در واقع یک گوشی تاشو است، آن را تا کردم و این اتفاق افتاد. حتی صدای ترک خوردن صفحه را هم شنیدم. یعنی به خاطر هوای سرد بوده؟

سامسونگ در پاسخ به این توییت، از کاربر خواسته اطلاعات بیشتری ارائه کند تا بتوانند موضوع را بررسی کنند. اتفاقی که کاملاً آشنا به نظر می‌رسد و ظاهراً تاریخ دوباره در حال تکرار است. حتی قبل از عرضه رسمی گلکسی فولد نیز تصاویری منتشر شده بود که نشان می‌دادند قسمت لولا و خط تای نمایشگر دارای چروک‌ها و ناهمواری‌های واضحی است؛ مشکلی که قرار بود به واسطه استفاده از “شیشه فوق العاده نازک” سامسونگ حل شود.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم که با وجود ادعای سامسونگ مبنی بر استفاده از روکش شیشه‌ای به جای پلاستیک در گلکسی زد فلیپ، کانال یوتیوبی مشهور JerryRigEverything در تست مقاومت گلکسی زد فلیپ متوجه شده که صفحه نمایش آن بسیار حساس بوده و حتی با ناخن هم خراشیده می‌شود!

تست مقاومت گلکسی زد فلیپ را ببینید: آیا پوشش نمایشگر شیشه است؟

به هر حال، این اولین مورد گزارش شده از شکستگی نمایشگر گلکسی زد فلیپ به واسطه باز و بسته کردن است. آیا واقعاً همان طور که کاربر مذکور هم در توییت خود اشاره کرده، هوای سرد باعث این اتفاق بوده است؟ احتمالا نه. باید صبر کرد و دید که بازخورد سامسونگ به این خبر منفی درباره دومین گوشی تاشو آنها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

عجب ادمایی پیدا میشه پول به این چیزا میدن 😐

afsoon

اگر مشکلات رو نداشت من ترجیح میدادمش به پرچمدار های این روزا .خب خاصه آینده زیبایی در پیش داریم .

Mahdi

خبر اندوه بخشی بود

mostafa3

من که خوشحال شدم
چارتون شما چی

Mahdi

من دارم میمیرم انقدر غمگینم

Faraz

همین یک مورد بوده اونم مال چند روز پیش هست جالب همین عکس همه جا هست باید منتظر ماند ببینیم مثل نسل اول گلگسی فولد خرابی ها به تعداد خیلی زیاد یا مثل همیشه که گوشی جدید وارد میشه و راجعبش شایعه الکی راه میندازنه… مطمئنم دشمنای سامسونگ بیکار نمیشینن و حداقل کاری که میتانن انجام بدن درست کردن ابنجور خبر ها هست برای خراب کردن گوشیای خمیده هست

Mahdi

http://uupload.ir/files/rcbj_img_۲۰۲۰۰۲۱۹_۱۱۰۲۳۰.jpg
بعضا پیدا میشن که طراحی اس۲۰ الترا رو از این خوشگلتر میدونن

ARMTIN

جالبه کاربری که این عکس منتشر کرده … با iphone 11 pro عکس گرفته 😁
.
.
.

m.b

مشخصه پس پول خریدشو داشته… 😂

Chalton

شایعه و خراب کردن برند سامسونگ
دو بار هم همچین داستان هایی رو سر سری اس ها هم درست کرده بودن که سامسونگ کاملا تکذیب کرد،حالا این سری دارن رو سری نوظهور زد فلیپ شایعه پراکنی میکنن تا مانع از فروش زیادش بشن،منشأ بیشتر این شایعه ها هم برندهای چینی هستن،چینی ها هنوز نتونستن به طور کامل گوشی منعطف بسازن برای همین با این کارها میخوان فروش گوشی های منعطف سامسونگ رو کم کنن،الان رهبر گوشی های منعطف سامسونگ هست و تنها گوشی های منعطف موجود در بازار برند سامسونگ هست برای همین اینجور دشمنی ها از طرف برندهای رقیب طبیعی هست،هوآوی هم تو باتلاقی گیر کرده که حالا حالاها نمیتونه بیاد بیرون ازش،آمریکا تحریمش کرده از اونور میت ایکس رو نتونست وارد بازار کنه چون ناقص و پر از ایراد بود برای همین طبیعی هست دست به همچین شایعه هایی بزنه.
در کیفیت ساخت فوق‌العاده زد فلیپ هیچ شکی نیست واقعا خودم به شخصه اگه پولش رو داشتم بدون هیچ شکی میخریدم البته به عنوان گوشی دوم باید فعلا ازشون استفاده کرد به خاطر نوظهور و حساس بودنشون،ولی تا چند سال دیگه گوشی های منعطف هم مثل پرچمداران الان سخت جان میشن.
این خبر هم به هیچ عنوان معتبر نیست و ترول ها دلشون رو صابون نزنن.

Aпɢεʟ

ای دلم هر وقت یاد گوشی تاشو میوفتم یاد اشغال می‌ افتم😝🤣

AAAA_.reza._AAAA

جمله بندیت نابودم کرد

Milad7

هنوز به بلوغ نرسیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)