حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل نمایشگر موتورولا ریزر و جدا شدن آن از بدنه در بخش لولا

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | مشکلات، موتورولا

بر کسی پوشیده نیست که گوشی های تاشو هنوز به یک طراحی با ثبات و کم نقص مانند موبایل های ساده لمسی ما نرسیده اند اما به هر حال هیچ پیشرفتی بدون هزینه نبوده و این مشکلات به تولیدکننده‌ها کمک می کند تا محصولات بعدی کم نقص‌تر تولید شوند. این بار شاهد مشکل نمایشگر موتورولا ریزر و جدا شدن آن از بدنه در بخش لولا هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشکل نمایشگر موتورولا ریزر

مشکل نمایشگر موتورولا ریزر

مشکل نمایشگر موتورولا ریزر

موتورولا ریزر ۲۰۱۹ یک گوشی تاشو خیلی جذاب نیست چرا که علاوه بر قیمت بسیار بالا دارای سخت‌افزار یک گوشی میان‌رده و دوربین نه‌چندان باکیفیت است. البته از این بابت که بنیان گذار این نوع گوشی تاشو است و برای تلاش اول از یک لولا کاملا منحصر به فرد و ایده خلاقانه ای رونمایی کرده است، به عقیده ما قابل احترام به نظر می رسد.

حال و بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یکی از خریداران این محصول در وب‌سایت Input، بایستی مشکل کیفیت پایین نمایشگر و به خصوص قسمت تاخوردگی را هم به فهرست نقاط ضعف موتورولا ریزر ۲۰۱۹  اضافه کنیم. بر این اساس فردی با نام  Raymond Wong پس از چند روز استفاده از موتورولا ریزر ۲۰۱۹ متوجه ایجاد برآمدگی در قسمتی از نمایشگر که محل تاخوردگی است، می‌شود.

وی کمی بعد به این موضوع پی می‌برد که لایه‎ای از قسمت محافظ نمایشگر و سپس پنل اصلی دستگاه به مرور در حال بالا آمدن است. موضوعی که به خوبی می‌توان از روی تصویر زیر به آن پی برد. نکته مأیوس کننده آنکه برآورده شدن نمایشگر علاوه تأثیر سوء بر ظاهر دستگاه، موجب اختلال در عملکرد بخش لمسی پنل هم می‌شود. به گفته Raymond Wong، قسمت بالایی نمایشگر گوشی در تصویر به خوبی کار می‌کند، اما قسمتی از آن‌که برآمده شده قادر به اجرای فرامین لمسی نیست.

شرکت سازنده هنوز به انتشار این گزارش واکنشی نشان نداده است. البته Raymond Wong مدعی است که همواره مواظب گوشی خود بوده و از خیس شدن آن جلوگیری کرده است. هرچند هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چه اتفاقی برای نمایشگر این دستگاه رخ داده، با این حال در تحلیل اولیه شاید بتوان تکرار گرم و سرد شدن پنل را دلیل اصلی ایجاد برآمدگی در قسمتی از آن دانست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که چه زمانی باید گوشی تاشو خرید؟ اصلا گوشی تاشو آینده است یا آینده را طور دیگری می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

هنوز زوده واسه این گوشی ها .بی ارزش هستن همشون

Amir galaxy

🧐🤔

Mahdi

تا جایی که من فهمیدم ۱۲۰ هرتز رو واسه کواداچ دی اضافه میکنه با اپدیت نرم افزاری درسته؟

نیما عرفانی

صحیح

Mahdi

همین که تونسته گوشی تاشو بزنه مهندسی فوق پیشرفته موترولا رو به رخ اپل میکشه و عالیه من که راضیم😎😎😎

Amir galaxy

همین حرفو منم به یه شکل دیگه زدم حمله کردی😏
حداقل میذاشتی دو روز بگذره

Mahdi

اگه شبهای برره رو دیده باشی میدونی افعال معکوس یعنی چی و منظور منو متوجه میشی حرف من دقیقا عکس حرف تو هست

Amir galaxy

یه اشاره‌ای کنی بد نیست که بفهمیم به کی میزنی😂

Mahdi

اپل کاری نمیکنه که زیر سوال بره

Amin

بابا بکشید بیرون از گوشی تاشو همش عیب و ایراده،گوشیا همین جوریش هم گرونن چه برسه به اینکه تاشو هم بشن قیمتشون دوبرابر بشه…

Milad7

عجب 😐

Milad7

از موتورولا بعید بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)