حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی فولد ۲ با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ جزو نخستین شرکت‌های عرضه‌کننده گوشی تاشو به بازار است. غول کره‌ای پس از عرضه گوشی‌های گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ قصد دارد نسخه جانشین گوشی گلکسی فولد با نام گلکسی فولد ۲ را روانه بازار نماید. جدیدترین شایعات به ما می گوید که احتمالا گلکسی فولد ۲ با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد ۲ با دوربین سلفی زیر نمایشگر

گلکسی فولد ۲ با دوربین سلفی زیر نمایشگر

اگرچه تاکنون هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون این دستگاه رسما موردتائید قرار نگرفته است؛ اما گزارش جدیدا منتشر شده توسط رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهد که گلکسی فولد ۲ با اسم رمز “Champ” از فناوری دوربین زیر نمایشگر سامسونگ استفاده خواهد کرد.
در صورت صحت چنین ادعایی، گلکسی فولد ۲ نخستین محصول سامسونگی مجهز به این فناوری محسوب می‌شود. اکنون چند سالی است که غول کره‌ای بر روی فناوری مذکور کار می‌کند. این پدیده به سامسونگ امکان خواهد داد تا از شر نمایشگرهای ناچ‌دار خلاص شده و تجربه نمایشگر تمام‌صفحه واقعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ پیش‌تر از تلاش خود در راستای پیشبرد این فناوری خبر داده بود؛ موضوعی که حقیقتا یک پیشرفت بزرگ برای این کمپانی به‌شمار خواهد رفت. برخی برندهای چینی تولیدکننده اسمارت‌فون نظیر اوپو و شیائومی پیش‌تر از فناوری دوربین زیر نمایشگری خود رونمایی کردند. با این‌حال سامسونگ هنوز از فناوری اختصاصی خود رونمایی نکرده است. شرکت‌های اوپو و شیائومی نیز هنوز نخستین دستگاه های مجهز به فناوری دوربین یکپارچه با نمایشگر را عرضه نکرده‌اند. همچنین برندهایی نظیر آنر و وان‌پلاس نیز بر روی یک فناوری مشابه کار می‌کنند.

سامسونگ اخیرا از دومین اسمارت‌فون تاشوی خود موسوم به گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد. این دستگاه برخلاف گلکسی فولد با قالب طراحی صدفی‌شکل روانه بازار می‌شود. بعلاوه گلکسی زد فلیپ از یک نمایشگر انعطاف‌پذیر ۶.۷ اینچی حفره‌دار همراه با روکشی از جنس شیشه فوق‌العاده باریک (UTG) بهره خواهد برد.

سامسونگ گوشی تاشو جدید خود را با هدف استفاده به 3 شیوه مختلف طراحی نموده است. حالت نخست زمانی است که گوشی در وضعیت بسته شده قرار دارد و کاربر با استفاده از یک نمایشگر کوچک ۱.۱ اینچی سوپر آمولد در قسمت پشتی گوشی با آن ارتباط برقرار می‌کند. حالت دوم مربوط به زمانی است که گوشی در وضعیت کاملا باز شده قرار دارد و همانند یک اسمارت‌فون معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سامسونگ

سامسونگ

سومین سناریو نیز به حالت انعطاف‌پذیر (Flex) مربوط می‌شود که در آن کاربر قادر به تنظیم زاویه قرارگیری نمایشگر به میزان دلخواه، همانند الگوی تنظیم زاویه صفحه‌نمایش در یک لپ‌تاپ است. اسمارت‌فون تاشوی جدیدا عرضه شده با برچسب قیمتی ۱۳۸۰ دلاری عرضه می‌شود و اکنون با ۲ مدل رنگی مختلف شامل بنفش براق و مشکی براق در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این در حالیست که سومین مدل رنگی موسوم به طلایی براق در برخی بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این شایعه چیست؟ تحققش هیجان انگیز خواهد بود، نه؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

عالیه امیدوارم برای سایت آینده دوربین زیر نمایشگر همه گیر بشه البته به شرطی ک کیفیت دوربین خیلی پایین نیاد

smartiz

سایت »»» سال😐

Mahdi

اس۳۰ و می۱۱

M.irani

یادمه با خودم فک میکردم نوکیا n97 دیگه تهِ پیشرفته، فک میکردم یه گوشیه همه چیز تمومه، تا اینکه اومد دستم و بعد از کمی استفاده دیدم نه انگار فقط خیلی باحاله و بیشتر این حسمو که ببینم بقیه میگن، اووووووو چه خفن! این چیه پسر! ارضا میکرد، البته گوشیه خوبی بود ولی خب خیلی زود مشخص شد یجوریه و شدنی نیست.
الان فک میکنم این فولد و ایکس فعلا فقط باحال و خفن بنظر میان و برا شرکتا هم یجورایی میدونی برا قدرت نمایی شده وگرنه چیز خاصی ندارن و برا عموم استفاده ی خاصی ندارن، مگر اینکه توی روند تکامل کم کم قابل استفاده بشن برا عموم، و دلایل زیادی از برتری نسبت به گوشیهای ۷ اینچ امروزی بهمون بدن.
نظر شما چیه دوستان؟ شاید من اشتباه میکنم.

Mahdi

باهات هم نظرم فعلا نقص دارن تا دو سال آینده پیشرفت میکنن در کل بنظرم زدفلیپ و موتورولا ریزر هیچ کاربردی ندارن چون باز میشن اندازه گوشی میشن ، گوشی تاشو باید درحالت تا شده صفحش اندازه گوشی و در حاات باز اندازه تبلت باشه

M.irani

دقیقا.
زد فلیپ و ریزر اگه کمی روی رنگ و طراحیشون کار بشه بدرد صنعتِ مُد میخورن، بیشتر برا خانما، وگرنه کار خاصی نمیکنن، فقط راحتتر تو جیب جا شدنو از انحصارِ جی ال ایکس در میارن😜

V800B

افزایش عجیب قیمت موبایل. تو این هفته ها
ب ی طرف سکوت رسانه خبری تو این مجموعه ها طرف دیگه

online_wireless

با اینکه احتمالا ارزونتر از سری قبلی باشه ولی بازم یه قیمت خیلی بالایی روش میزاره.
برندی موفقه که بتونه با کمترین قیمت بالاترین کارایی و کیفیت رو ارائه بده.

ممد بمولا

با عرض سلام و درود خدمت خوانندگان گرامی…گفته شده گلکسی زد فلیپ هم دچار مشکل شده
و من الله توفیق صلوات…
راجب اینم نظری ندارم فولد آشغال بود و پر از مشکل شاید اینم همین جوری باشه و حتی دوربین سلفی کار نکنه!

Amir galaxy

چه مشکلی داره؟!

ممد بمولا

جایی که تا میشه صفحش دچار مشکل شده

The Destroyer

قطعا برای گلکسی فولد ۲ سلفی زیر نمایشگر نمی‌ذاره…
گلکسی زد فلیپ همین الانش ۱۴۰۰ دلاره حالا وای به حال این که بخواد یه گوشی مثل گلکسی فولد ۲ رو با اسنپ ۸۶۵، صفحه بزرگ‌تر و… معرفی کنه… در اون حالت حتی بدون دوربین زیر نمایشگر هم قمیتش خیلی بالا میره حالا اگه بخواد دوربین زیر نمایشگر هم بذاره دیگه افسانه‌ای میشه… من حدس میزنم یا میزاره تو سری بعدی گلکسی اس و یا کلا یه کانسپت معرفی می‌کنه برای سلفی زیر نمایشگر… مثل کاری که احتمالا بقیه هم انجام میدن…

Amir galaxy

نظرت روی نوت ۲۰ نیست؟!

Milad7

قیمتش همچنان بالاست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)