حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

امشب گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ همراه با گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۰ در مراسم آنپکد ۲۰۲۰ رونمایی شد. سامسونگ گلکسی زد فلیپ رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

رویداد آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ نیز سرانجام امشب، ۲۲ بهمن ۹۸برگزار شد. سامسونگ در این رویداد از سه گوشی خانواده گلکسی اس ۲۰ خود شامل مدل اصلی به علاوه اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا رونمایی کرد که با مشخصات فنی بالارده و دوربین‌هایی نونوار شده می‌توانند گزینه‌های جذابی برای بازار موبایل باشند. اما سورپرایز سامسونگ در رویداد امشب، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ بود. این گوشی که یادآور گوشی‌های تاشو کلاسیک است، به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر مجهز است که برخلاف گوشی منعطف گلکسی فولد، از نظر ظاهری شباهت بسیار بیشتری به گوشی‌های معمولی بازار دارد و فقط از وسط به سمت پایین تا می‌شود.

دومین گوشی منعطف سامسونگ به جای چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ از تراشه‌ی قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس قدرت می‌گیرد؛ پس باید آن را از نظر فنی در پشت گوشی‌های سری اس 20 قرار دهیم. به نظر می‌رسد که سامسونگ به خاطر مهار هزینه‌ها، این تصمیم را گرفته است. در سمت رقیب، موتورولا نیز گوشی تاشو و منعطف موتو ریزر 2019 را با سخت افزار میان‌رده معرفی کرده بود.

وقتی گوشی کاملاً باز است، یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Dynamic AMOLED در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این نمایشگر دارای نسبت ابعاد 22:9 است و وضح 1080×2636 پیکسل را ارائه می‌کند. این 50 درصد تعداد پیکسل‌های بیشتری نسبت به نمایشگر موتو ریزر 2019 است. این نمایشگر از لولای جدید “Hideaway Hinge” استفاده می‌کند که در هنگام باز بودن دیده نمی‌شود. این مشکلیست که کاربران گوشی گلکسی فولد از آن شکایت دارند. دیگر پیشرفت شگرف این گوشی، استفاده از یک متریال جدید به نام شیشه‌ی فوق باریک (UTG) روی پنل نمایشگر است که همانند متریال پلاستیک پلی‌آمید روی نمایشگر گلکسی فولد منعطف است، اما در برابر خط و خش مقاومت به مراتب بیشتری دارد.

این گوشی مانند گلکسی فولد با یک نمایشگر ثانویه همراه نیست؛ در عوض سامسونگ یک نمایشگر کوچک 1.06 اینچی را در قاب پشتی، درست کنار لنزهای دوربین قرار داده است. این نمایشگر کوچک برای نمایش آخرین نوتیفیکیشن‌ها، ساعت و سطح باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد و با گوریلا گلس 6 نیز از آن محافظت می‌شود. با این حال سیستم دوربین این دیوایس همانند گلکسی فولد یا خانواده گلکسی اس 20 پیشرفته نیست و سامسونگ از دو دوربین 12 مگاپیکسلی (که یکی عریض و دیگری فوق عریض است) در قاب پشتی آن استفاده کرده است. اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان روی فریم کناری یافت و به زیر نمایشگر نرفته است. شما همچنین می‌توانید این دیوایس را به صورت بی‌سیم شارژ کنید.

از نظر مشخصات فنی، سامسونگ این گوشی را با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس، تراشه‌ی پرچمدار سال گذشته، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی  پرسرعت UFS 3.0 همراه کرده است. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 15 وات وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد و همچنین یک جفت اسپیکر استریو تنظیم شده توسط AKG نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در راس بخش نرم افزاری آن نیز می‌توان اندروید 10 با همراهی رابط کاربری One UI 2.0 را یافت.

نظر شما درباره گلکسی زد فلیپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

واسه صرفه جویی هزینه ها اسنپ۸۵۵ پلاس گذاشته ولی من که فکر میکنم این از خانواده اس۲۰ که به ایران میان بهتره پردازندش

smartiz

855+ به نظر من خیلی خوبه …

Chalton

شاهکاری از سامسونگ،مثل فِراری که شاهکار ماشین ها هست زد فلیپ هم شاهکار گوشی ها هست

Aпɢεʟ

فراری شاهکار ماشین ها؟؟
پس کونیگزئگ و لامبورگینی و پاگانی بوغن 🤣🙄😂😂

Aпɢεʟ

چرا رفت تایید🤦

V800B

جالبع خوشم امد ازش
باتریش کمه ک بهشم نمیشه خرده گرف چون بیشتر از این سخته بزارن

Dr.Nazer

خیلی خوشم اومده ازش، محصولاتِ امشب سامسونگ فوق‌العاده بودن…

Amir galaxy

سامسونگ🔥🔥🔥🔥🔥

Milad7

لایک ایت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)