حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G را در واقعیت ببینید

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ

فردا شب ساعت ۲۲:۳۰ مراسم معرفی خانواده گلکسی اس ۲۰ برگزار خواهد شد. امروز اما عضو میانی این خانواده لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G را در واقعیت ببینید.

گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G

سامسونگ

سامسونگ

گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ است و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن، تجربه اسکرولینگ و گیمینگ فوق‌العاده روانی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این گوشی در اکثر بازارها با چیپست جدید اسنپدراگون ۸۶۵ و در اروپا با تراشه اگزینوس 990 عرضه خواهد شد.

درباره سایر مشخصات گلکسی S20 پلاس 5G می‌توان به ترکیب حافظه ۱۲/۱۲۸ گیگابایتی، یک چیدمان دوربین چهارگانه (اصلی ۱۲ مگاپیکسلی + تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی + اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی + سنسور عمقی مدت زمان پرواز) و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. البته باید بگوییم که گلکسی S20 اولترا 5G، از نظر مشخصات، بالاتر از این گوشی خواهد بود. گلکسی S20 پلاس 5G در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری و احتمالا به قیمت ۱۰۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

همانطور که گفته شد این گوشی فردا سه‌شنبه ۲۲ بهمن رونمایی خواهد شد و پیش‌سفارش‌های آن احتمالا از همان روز آغاز خواهد گردید. براساس اطلاعات به‌دست آمده، تاریخ عرضه این دستگاه برای 20 فوریه تعیین شده است. امروز Max Weinbach، از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، تعدادی از تصاویر زنده این گوشی را منتشر کرده است.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، گلکسی S20 پلاس 5G، حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر خود دارد و یک دوربین سلفی قرار گرفته در سوراخ نمایشگر با رزلوشن ۱۰ مگاپیکسل هم در بالای آن قابل مشاهده است. همچنین باید به اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر آن هم اشاره کنیم که قفل دستگاه را باز خواهد کرد و هویت کاربر را برای انجام پرداخت‌ها تایید خواهد نمود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

شمارش معکوس برای رونمایی رسمی 😀

lovenokia

میمیرند این سوراخ نمایشگر و ناج رو حذف کنند . دوربین پاپ آپ بهترینه
نمیدونم چرا همه گیر نمیشه .

Mahdi

این فردا معرفی میشه

smartiz

چقدر حاشیه اش کمه😍

afsoon

خب به عنوان پرچمدار واقعا عالی هست اما در هر صورت واقعا چیزی خاصی ندارند که بخوای دو برابر هزینه بیشتر کنی و بخریش در صورتی که می ۱۰ پرو هست .هواوی و سامسونگ و اپل دارن همینجوری قیمت ها رو افزایش میدن .تا دو سه سال پیش پرچمدار. ها قیمتشون ششصد و پنجاه تا هفتصد دلار بود .

Mahdi.L

حرفتون درسته
ولی، گذشته ها گذشته، شرکت ها به این نتیجه رسیدن که افت فروش رو با افزایش قیمت ها جبران کنند و این استراتژی کلی شرکت هاست
البته این رو هم بهتره در نظر بگیریم که کیفیت ساخت و امکانات گوشی های امروزی واقعا خیلی بهتر از گوشی های هم سطحشون در ۳و۴سال پیشه

CAT

این دهن منو وا نکن😂😂😂

Dr.Nazer

شاهکار پرچمداران نیمه‌اول ۲۰۲۰

Milad7

احتمالا سامسونگ برای منطقه ی خاورمیانه قیمت یه مقدار پایینتری به نسبت قیمت جهانی در نظر بگیره

m.b

comment image

Shot on Samsung S20 Ultra

_V_

نکته این عکس چیه

m.b

اینکه این کراپ بخش خیلی کوچکی از تصویر اصلیه… 🌹

_V_

میشه نصویر اصلیو بدید؟

m.b

منبع نداده…

vahid

چرا حاشیه های سمت چپی بیشتره؟؟ 🤔🤔

_V_

چون راستی عکس روسن تره حاشیه ها بهترمعلومه

vahid

آآآآوو بسیار تشکر فروان واعظ جان،،
من که تا الان اونجوری نظرمو جلب نکرده واعظ جان ببینیم فردا چی میشه،، فعلا باتریش و رفرش 120 هرتزیش نکته مثبتش واسه من بوده

CAT

از اینی که میبینید شاید کم حاشیه تر هم باشه و خیلی عالیه منتظریم!

m.b

که هست…

Mahdi

جلوش خیلی خوبه ولی پشتش رو نمی پسندم

Aпɢεʟ

اووف چه خوشمله😊😋🌹

Amir galaxy

اوووف بیا لعنتی💦

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)