حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقابله هواوی با تحریم گوگل با نصب ۷۰ نرم افزار پیش فرض روی گوشی های آینده اش

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | هواوی

به‌دلیل تحریم‌ هواوی توسط امریکا این شرکت نمی‌تواند گوشی‌های جدید خود را با سرویس‌های موبایلی گوگل از جمله گوگل پلی استور که بزرگترین مارکت برنامه‌های اندرویدی است، روانه بازار کند. گفته می شود که مقابله هواوی با تحریم گوگل با نصب ۷۰ نرم افزار پیش فرض روی گوشی های آینده اش صورت خواهد گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مقابله هواوی با تحریم گوگل

هواوی

هواوی

بزرگترین تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند تصمیم دارد تا ۷۰ برنامه محبوب اندرویدی را در گوشی‌های آینده خود به‌طور پیش‌فرض نصب کند. البته این لیست برنامه‌ها بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد و مرتبا از جدول برترین‌های گوگل پلی استور آپدیت خواهد شد.

هرچند که ممکن است این راه‌حل در نگاه اول کارساز به عمل آید، اما هوآوی همچنان به دلیل تحریم‌های تجاری نمی‌تواند تعدادی از محبوب‌ترین برنامه‌های اندروید مانند فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ را برروی محصولات خود نصب کند. گزارشات جدید از کنفرانسی که توسط هوآوی برای روزنامه‌نگاران اروپای شرقی و در پشت درهای بسته برگزار شده، منتشر شده است. هوآوی قصد دارد تا ایده جدید خود را در گوشی‌های خانواده هواوی پی ۴۰ که انتظار می‌رود ۷ فروردین رونمایی شوند، عملی کند.

اصلی‌ترین دلیل هوآوی برای چنین اقدامی، اینست که کاربران بتوانند بدون مشکل و بی‌نیاز از برنامه‌های شخص ثالث و فایل‌های APK برنامه‌های داغ را در اختیار داشته باشند. این حرکت در راستای اهداف اتحادیه جهانی سرویس‌دهی (GDSA) تازه تأسیس است که قصد دارد به توسعه دهندگان کمک کند تا برنامه‌های هود را به اپ استور شرکت‌هایی مانند هوآوی، شیائومی، ویوو و اوپو بیاورند.

این اولین اقدام هوآوی در راستای بی‌نیاز کردن تولیدات خود به گوگل نیست. پیش از این در خبرها دیده بودیم که آنها قرداد همکاری با TomTom را امضا کرده‌اند و این شرکت قرار است سرویسی نقشه اختصاصی برای گوشی‌های هوآوی به عنوان جانشین گوگل مپس ارائه کند. هوآوی همچنین سخت در تلاش است تا Huawei Mobile Services را به عنوان رقیب آمریکایی خود،  یعنی پتلفرم Google Mobile Services در اختیار کاربران قرار دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی می تواند پی ۴۰ را از سرنوشت میت ۳۰ نجات دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

هه اینطوری ک گوشی همون اول کند میشه ، حساب کنید میان رده هم باشه !

Mahdi

رم گوشیاش باید ۱۲ به بالا باشه چون بیشترشون راه اندازی در پس زمینه میشن و حافظه زیادی از رم میگیرن

Aпɢεʟ

همشون که مهم نیستن .بخوای همرو با هم باز کنی 🙃

Mahdi

خب عزیز من اینا مثل برنامه هایی که بعدن نصب میکنی نیستن اجازه کار تو پس زمینه قبلا بهشون داده شده ما هم که حوصله نداریم بریم دسترسی های همشون رو محدود کنیم وگرنه فکر نکنم از این ۷۰ تا ۵ تا رو هم باز کنم الان از این چندتای پیش فرض شیائومی یه مرورگر و یه گالری و ماشین حسابش کار میکنم باهاش

Chalton

70 تا😀🙆‍♂️

afsoon

بی نیاز میشه آدم از نصب

Mr_asterky

😐😐😐😐

Dr.Nazer

تنها کلمه‌ای که می‌تونم در وصف این خبر بگم :

شکست…

Amir galaxy

زور نزن که تنهایی کاری نمیتونی کنی🙃
وضعیتش روز به روز بدتر میشه !

AAAA_.reza._AAAA

یاد کارهای مسئو.لین خودمون افتادم😐😂

AAAA_.reza._AAAA

آقای عط.ایی ترو خدا این کامنتو دیگه پاک نکن ، از ۵ تا کامنتی که فرستادم فقط یکیش رو پاک نکردی😐

V800B

ب نظرم اول ک هیچ کدوم ما نباید مسخره کنیم
چون قطعا این اتفاق میتونه برای هر برندی دوست داریم بیوفته
دوما باید از تلاش شدید هواوی لذت برد کمااینکه اگر برندهای دیگه بودن بعید بدونم تلاشی میکردن و یک شکست خورده از پیش تعیین شده بودن
من از ی نظر دوست دارم هواوی تو این زمینه موفق بشه
هرچند کلا این چینی ها مشکوک هستن

Milad7

چه ایده ی عالی دادن

Milad7

دیکتاتوری در هر زمینه ای محکومه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)