حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ارسال پیامک انبوه چطور تعیین می‌شود؟

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

همانطور که تعرفه ارسال پیامک با سیم کارت، بستگی به اپراتور های مختلف دارد و هزینه ارسال پیامک مثلا در اپراتور ایرانسل و همراه اول یکسان نیست، در ارسال پیامک انبوه هم به همین صورت است. در پنل پیامک برای ارسال اس ام اس، اپراتورهای مختلفی وجود دارند مثل اپراتورهای 1000، 2000، 3000، 5000 که هر کدام از این اپراتورها تعرفه ارسال مخصوص به خود را دارند. علاوه بر اپراتور که یکی از عوامل تعیین کننده قیمت پیامک به شمار می رود، زبان پیامک نیز عامل دوم در تعیین تعرفه پیامک است. شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامک با توجه به این 2 عامل و موضوع دلیوربیس محاسبه کردن هزینه ارسال، تعرفه های متفاوتی را برای ارسال پیامک انبوه اعلام می کنند.

هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت

تعرفه در هر خدماتی عرف مشخصی دارد که توسط قانون گذاران در آن حوزه مشخص می شود. با شنیدن قیمت های بسیار بالا و بسیار پایین در هر خدماتی باید اندکی مکث کرد و کیفیت و سابقه آن مجموعه را سنجید. تعرفه پیامک در سامانه های مختلفی که در ایران خدمات پیامکی ارائه می دهند متفاوت است که معمولا با توجه به خدمات جانبی که ارائه می شود هزینه های بالاتری تعیین می شود و گاها به دلیل دلیور بیس نبودن هزینه بسیار پایین تعیین می شود. اما باید در زمینه خرید پنل پیامک هوشیار بود و تشخیص داد کدامیک از خدمات جانبی برای کسب و کار ما لازم و ضروری است؟! در ادامه به معرفی سامانه پیامک مدیانا با بهترین تعرفه ارسال پیامک انبوه می پردازیم.

محاسبه قیمت چگونه انجام می شود؟

سامانه های پیامکی برای ارائه خدمات ارسال پیامک انبوه با اپراتورهای پیامکی همکاری می کنند. سیاست های اپراتورهای پیامکی متفاوت است، برخی هزینه پیامک بالاتری دارند اما در عوض هزینه پیامک فارسی و انگلیسی آنها یکسان است و برخی هم برعکس. قیمت پیامکی که از طریق پنل اس ام اس ارسال می شود 20 تا 80 درصد گران تر از پیامکی است که از سیم کارت ارسال می شود. طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی ، از ابتدای سال ۱۳۹۴ مبلغ ۱۰ ریال به مبلغ تعرفه پیامک ها افزوده و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز می گردد. تعداد کاراکتر هر پیامک فارسی ۷۰ کاراکتر می باشد و هر پیامک لاتین ۱۶۰ کاراکتر می باشد ، این تعداد کاراکتر در صفحه های دوم و سوم پیامک کمی متغییر و طبق استانداردهای مخابراتی می باشد. تعرفه ارسال پیامک در سامانه مدیانا بسیار رقابتی و بر أساس دلیوربیس است و برای ارسال های با حجم بالا امکان مذاکره وجود دارد. این ویژگی در کمتر سامانه ای به چشم می خورد!

دلیوربیس محاسبه شدن به چه معناییست؟

نکته بسیار مهم در تعرفه ارسال پیامک، موضوع “دلیوربیس” محاسبه شدن هزینه پیامک هاست. به شماره هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده اند، بلک لیست گفته می شود و ارسال پیامک به خطوط بلک لیست مطابق قوانین و مقررات وزارت ارتباطات ممنوع است. بنابراین در ارسال پیامک انبوه، تعداد زیادی از ارسال ها مواجه با خطوط بلک لیست می شوند و به دست مخاطب نمی رسند. در سامانه مدیانا ارسال به خطوط بلک لیست بلافاصله به صورت سیستمی به شارژ پنل اضافه میگردد و در واقع تعرفه ارسال پیامک در مدیانا به صورت دلیوربیس( پیام های رسیده به مخاطب) محاسبه می شود.

تنها سامانه پیامکی معتبر، با امکان محاسبه دلیوربیس

سامانه مدیانا اس ام اس تنها سامانه پیامکی با قدمت 7 سال در ایران است که بیش از 112000 کاربر در شهرهای مختلف دارد. این سامانه با ارائه رقابتی ترین تعرفه ارسال پیامک توانست سیستم دلیوربیس را به طور قدرتمند اجرایی کند و از صرف هزینه اضافی برای مشتریان جلوگیری کند. قیمت پنل پیامک و تعرفه ارسال پیامک های فارسی و انگلیسی در اپراتورهای مختلف در سایت مدیانا موجود است و پس از ثبت نام در سایت و خرید پنل می توانید شارژ موردنظر را انجام دهید. مبلغ شارژ بدون هیچ گونه هزینه جانبی پرداخت می شود و پس از آن امکان ارسال انواع پیامک انبوه را خواهید داشت. همانطور که هزینه پنل یکبار برای همیشه پرداخت می شود و تمدید سالیانه ندارد، اعتبار شارژ در پنل هم به صورت دائمی خواهد ماند و در صورت استفاده نکردن از بین نمی رود. در صورتی که شارژ پنل مورد نظر تمام شود و برای مدتی اعتبار نداشته باشد، پنل به صورت مادام العمر به آن کاربر اختصاص دارد.  همچنین در صورت افزایش تعرفه، کاربرانی که از قبل شارژ داشته باشند، ارسال آن ها طبق تعرفه قدیمی انجام خواهد شد. در سامانه مدیانا قابلیت ارسال و دریافت پیامک فراهم شده است که بابت دریافت پیامک هزینه ای پرداخت نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت medianasms.com مراجعه فرمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون س ی ن ا خسته نباشی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)