حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باسکول، بزرگترین بازار عمده خرما در ایران

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

دسترسی مستقیم به منابع تولید عمده و اطلاع از قیمت عمده انواع خرما، از دغدغه های اصلی خریداران عمده و صادرکنندگان حوزه خرما می باشد. به علت وجود واسطه های فراوان در فرآیند خرید و فروش خرما و واسطه گری، باعث بالا رفتن کاذب قیمت خرما و کم شدن سود خریدار و تولیدکننده می شود.

به همین دلیل بسیاری از خریداران عمده تمایل دارند تا راهی آسان و ارزان برای دسترسی به تولیدکنندگان مستقیم خرما بیابند تا با قیمت مناسب تری اقدام به خرید عمده خرما کنند.

خریداران عمده و صادرکنندگان می توانند با استفاده از خدمات بازار باسکول، به فروشندگان عمده محصولات کشاورزی دسترسی مستقیم داشته باشند و با بهترین فروشندگان ارتباط برقرار کنند.

خرید و فروش عمده و قیمت انواع خرما

خریداران و صادرکنندگان می توانند برای خرید و فروش عمده خرما از بازار باسکول استفاده کرده و با هزاران فروشنده عمده خرما به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند. دسترسی مستقیم به فروشندگان انواع خرما همچون خرمای زاهدی، مضافتی، کلوته، پیارم و کبکاب از طریق باسکول امکان پذیر است.

خرمای مضافتی بم

خرمای مضافتی بم یکی از محبوب ترین انواع خرما در کشورمان است که بیشترین میزان تولید را نیز به خود اختصاص داده است.

این خرما در دیگر کشورها نیز محبوب بوده و سالانه مقادیر بالایی به دیگر نقاط به خصوص کشورهای اروپایی صادر می شود و همه ساله خریداران عمده بسیاری برای خرید عمده خرمای مضافتی اقدام می کنند.

این خرمای مرغوب در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان تولید می شود و بیش از نیمی از خرمای تولید کشور از نوع مضافتی می باشند.

خرما مضافتی یکی از بهترین انواع خرمای تولیدی در ایران است که بیش از نیمی از تولیدات خرمای ایران را به خود اختصاص داده است. رقم مضافتی نسبت به سایر انواع خرما دارای میزان رطوبت بالاتری می باشد که همین باعث طعم و مزه منحصر به فرد آن شده است. بیشترین میزان مصرف داخلی خرما در مناطق مرکزی و شمالی کشور نیز از نوع خرمای مضافتی می باشد که دارای بازار پسندی بالایی است.

خرمای مضافتی در مناطقی همچون استان کرمان و سیستان بلوچستان تولید می شود و این مناطق سهم عمده ای در تولید خرمای کشور دارند. شهرهای بم، سراوان، بروات و جیرفت از مهم ترین مراکز تولید خرمای مضافتی هستند که در این میان خرمای مضافتی بم بسیار معروف می باشد.

بازار باسکول

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشور و گسترش استفاده از تلفن های هوشمند، این بار نوبت به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان این حوزه رسیده است تا با استفاده از ابزارهای هوشمند با خریداران و صادرکنندگان این حوزه ارتباط برقرار کنند و بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. خریداران و صادرکنندگان محترم محصولات کشاورزی با استفاده از خدمات بازار باسکول می توانند با بهترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی ایران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار کنند.

تولیدکنندگان و کشاورزان عزیز نیز می توانند با عضویت رایگان در بازار باسکول از خدمات ویژه آن استفاده و به خریداران و صادرکنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی شده و بتوانند به راحتی محصولات خود را به راحتی و بدون واسطه با قیمت بهتر به فروش برسانند.

آدرس وبسایت: www.buskool.com

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
King arshia

@دکتر مانی

منتظرم باش من اومدم……

Mani

یاخدا

اینم اومد😲😲

Dr.Nazer

سلام فرزندم به ترنجی خوش اومدی
حضرت ناظر هستم

Mani

حضرت شادمهر رو هم بهش معرفی کنیم؟؟

King arshia

چیزی مصرف نمودی؟

pooria

اینجا همه به نوعی یه چیزی میزنند ( حالا انواع مختلفی داره ) ناظر جان پیکنیکی هستند

Milad7

مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)