حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو جی استایلوس با اسنپدراگون ۶۶۵ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

پس از مدتی شایعه درباره میان رده جدید موتورولا با یک قلم استایلوس حالا موتو جی استایلوس (Moto G Stylus) با اسنپدراگون ۶۶۵ رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موتو جی استایلوس

موتو جی استایلوس

موتو جی استایلوس

موتو جی استایلوس به عنوان اولین گوشی هوشمند موتورولا از یک قلم استفاده می‌کند، البته خب اگر شما موتورولا آئورا را به یاد نداشته باشید! مشخصا نمی‌توان کیفیت قلم و کاربرد‌های بلوتوثی آن را در حد S Pen سامسونگ معرفی کرد، اما این قلم نیز در رده خود امکاناتی را در عین ارزان قیمت بودن به کاربر ارایه می‌دهد.

موتورولا اپلیکیشن Moto Note را برای ایجاد یادداشت‌ها و طرح‌ها به وسیله این قلم توسعه داده است. قلم جی استایلوس در گوشه سمت راست بخش پایینی تلفن قرار دارد. هم‌چنین، با استفاده از قلم این گوشی می‌توانید میان‌برهایی برای راحت‌تر شدن کارها برروی تلفن خود ایجاد کنید.

یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی IPS با رزولوشن FHD+ به همراه سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسل در بدنه تلفن جای داده شده است. نسبت ابعاد این نمایشگر 19:9 است.

موتو جی استایلوس

موتو جی استایلوس

یک سنسور اثرانگشت درون لوگوی موتورولا و یک دوربین سه‌گانه با لنز‌های 48 مگاپیکسل برای دوربین اصلی، یک لنز الترا‌واید 16 مگاپیکسل (همان سنسور موجود در تلفن موتو وان اکشن) و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسل برای فوکس در فاصله 2 سانتی‌متری سوژه‌ها در این گوشی تعبیه شده‌اند. نکته قابل توجه درباره لنز فوق عریض تلفن این است که لنز مذکور به منظور امور فیلمبرداری ساخته شده و توانایی عکسبرداری ندارد.

در داخل بدنه موتو جی استایلوس یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌ساز داخلی وجود دارند که میزان حافظه از طریق کارت microSD نیز قابل افزایش است. یک باتری 4000 میلی‌آمپر با شارژ 10 وات از طریق پورت USB Type C نیز برای تامین انرژی سخت‌افزار مذکور در این تلفن گنجانده شده است.

وظیفه اجرای نرم‌افزار گوشی برعهده سیستم‌عامل اندروید ۱۰ است. از سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلوتوث 5.0 و یک شکاف سیم‌کارت دوگانه ترکیبی اشاره کرد. این شیار می‌تواند دو سیم‌کارت نانو یا یک سیم‌کارت و یک کارت microSD را میزبانی کند.

موتو جی استایلوس با قیمت ۳۰۰ دلار در اواخر بهار به فروش می‌رسد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید موتو جی استایلوس دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

قلم ش جالبه

CAT

اسمش شبیه هندی ها شده😂😁 موتوجی
ماتاجی

Mahdi

موجه سه دوستی گروکی

V800B

قیمتش یکم بالاس
و قلمش نوع طراحی و شکل شمایلش منو یاد قلم گوشی های نوکیا قدیم انداخت

afsoon

۳۰۰ دلار ؟ وات د فاز

CAT

دهه 60.70 اصلا خاطره خوبی با قلم نداریم یا گوشی خراب میشد یا قلم گم میشد یا خم میشد یا سرش در میرفت خلاصه که اصلا خاطره خوبی نداریم😂😂

Milad7

جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)