حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو جی استایلوس را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | شایعات، موتورولا

پنج روز پیش بود که گوشی ناشناس موتورولا با قلم استایلوس لو رفت. امروز اما تصاویر واقعی این دستگاه منتشر شده که اطلاعاتی جالبی درباره آن ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موتورولا موتو جی استایلوس را ببینید.

موتورولا موتو جی استایلوس

موتورولا موتو جی استایلوس

موتورولا موتو جی استایلوس

رویداد آینده موتورولا قرار است در تاریخ 23 نوامبر برگزار شود و در آن شاهد رونمایی از حداقل چهار گوشی جدید خواهیم بود. اطلاعات زیادی درباره موتو جی 8، جی 8 پاور و پرچمداری به نام موتو اج پلاس (+Edge) به بیرون درز پیدا کرده، اما ما تا امروز چیز زیادی درباره گوشی مرموز استایلوس‌دار موتو G Stylus نمی‌دانستیم.

اوایل امروز، نام و مشخصات این دستگاه تایید شدند و حالا ما اولین تصاویر زنده آن را در اختیار داریم. این تصاویر که توسط یکی از کاربران توییتر به نام Gustavo Gonzalez منتشر شده‌اند، مربوط به یک دستگاه پیش‌تولید موتو G Stylus هستند. همانطور که انتظار می‌رفت گوشی دارای نمایشگر هول پانچ و یک استایلوس است.

خود استایلوس، بسیار ابتدایی به نظر می‌رسد و ظاهرا برخلاف S Pen سامسونگ، هیچ دکمه‌ای برای قابلیت‌های اضافه‌شده ندارد. یکی از تصاویر، اپلیکیشن Notes را نشان می‌دهد که در حال استفاده از مزیت قلم است، ولی معلوم نیست که آیا این، یک اپلیکیشن انحصاری موتو است یا خیر.

موتورولا موتو جی استایلوس

موتورولا موتو جی استایلوس

البته تصاویر لورفته، کمی شک‌برانگیز هستند، چراکه در یکی از تصاویر نوشته‌ای وجود دارد با این عنوان که «Finish configuring your Moto G7». البته این نوشته ممکن است به‌خاطر وجود نرم‌افزار پیش‌تولید بر روی دستگاه باشد.

موتو G Stylus که دارای اسم‌ رمز +sofia و شماره مدل XT2043-4 است، به احتمال زیاد مجهز به یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی +FHD با یک ناچ قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود. در پشت گوشی هم یک چیدمان دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

در داخل دستگاه شاهد چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ و ترکیب حافظه ۴/۶۴ گیگابایتی خواهیم بود. انتظار می‌رود که منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی باشد. سیستم‌عامل دستگاه هم اندروید ۱۰ خواهد بود.

منتظر موتورولا موتو جی استایلوس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

یه جوره پشتش

Arshia1

چقد زشته طراحیش

_V_

خوشگله

_V_

قیمت باید حدود ۲۰۰ دلار بزنه برای داشتن ارزش خرید

smartiz

جالبه…👌

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

فقط میتونم بگم خوبه ولی چرا هر دفعه اسنپ 665 ؟ 🙄😑 ال جی هم یه گوشی داشت به اسم ال جی استایلوس

Chalton

گوشی با قلم فقط سری نوت سامسونگ

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

دقیقا همینطوره فقط نوت سامسونگ 😉کمپانی دیگری هم اگر بخواد تلاش کنه 7 سال طول میکشه یا بیشتر به سامسونگ برسه

Mahdi

آپدیت اندروید ۱۰ پوکوفون رسما در ایران ارایه شد

Milad7

چیه این 😐

Amir galaxy

یه جوریه🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)