حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی تامین‌کننده باتری خودروهای تسلا شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، خودرو

می دانیم که تسلا سازنده خودروهای برقی و خودران است. این دست از خودروها نیاز به باتری دارند و امروز خبر می رسد که ال جی تامین‌کننده باتری خودروهای تسلا شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال‌جی چم

برقی‌ساز آمریکایی به‌تازگی همکاری خود با ال‌جی‌شم کره‌جنوبی و کمپانی چینی کاتل را برای تامین باتری مورد نیاز محصولات خود اعلام کرده است.

از آنجایی که قرارداد طولانی‌مدت تسلا و پاناسونیک در حجم محدودی درنظر گرفته شده بود، حالا تسلا تصمیم گرفته برای افزایش حجم تولید جدید خود از جمله کراس‌اوور مدل «Y» به‌سراغ شرکت‌های جدید در کشورهایی به غیر از ژاپن برود. ایلان‌ماسک در جلسه‌ای که روز چهارشنبه با سهام‌داران این شرکت داشت، توضیح داد که این شرکای جدید چگونه می‌توانند به‌افزایش حجم تولید تا ۴۰ درصد در سال ۲۰۲۰ کمک کنند.

این برنامه روز چهارشنبه اعلام شد و البته مشخص شد که در سال جاری میلادی قرار است تا ۵۰۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت به‌مشتری‌ها تحویل داده شود. این درحالی‌است که رکورد سال ۲۰۱۹ برابر با ۳۶۷ هزار دستگاه بود.

درسال گذشته نیز اخباری از ایجاد ارتباط بین تسلا و ال‌جی‌‌شم درخصوص تامین نیاز گیگافکتوری شانگهای به‌بیرون درز پیدا کرده بود، اما در آن زمان کمتر منبعی از احتمال همکاری کاتل و تسلا سخن گفته بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این همکاری تسلا و ال جی چقدر موفق باشد؟ تامین باتری خودروهای تسلا می تواند LG Chem را در جایگاه مورد توجه تری قرار دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

I love it 😍

Aпɢεʟ

امتیازات جدید بنچمارک اومده…
به لطف چیپ بالارده مدیاتک( دیمنسیتی ۱۰۰۰L)
فاصله بین چیپ پرچمدار kirin 990 5G و چیپ های گوشی های بالارده که از (دیمنسیتی ۱۰۰۰L)
استفاده میکنن تنها به ۷۴۰۰۰ رسیده…
بعد بازم بگین مدیاتک بده….من بهش ایمان دارم می‌تونه بین رقبا خودشو بیشتر بکشه بالا .🌹

نیما عرفانی

مرسی الجی مرسی که هستی 👍

Milad7

عالی🤩

Amir galaxy

احسنت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)