حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی ابزار تحلیل سایت به صورت آنلاین

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تحلیل سایت از نظر سئو و بهینه سازی سایت برای مدیران وب‌سایت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع برای مدیریت حرفه‌ای سایت باید یک تحلیل حرفه‌ای سایت داشته باشید تا اشکالات آن را پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

به این منظور ابزار آنلاین تحلیل سئو سایت وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. از دیگر کاربردهای ابزارهای رایگان تحلیل سئو می‌توان به آنالیز سایت رقبا اشاره کرد. به این وسیله می‌توان به تعداد بک لینک‌های سایت رقیب، تعداد لینک‌های فالو و نوفالو موجود در هر صفحه و بسیاری اطلاعات دیگر پی برد، نکات مثبت آن را در سایت خودتان پیاده کرده و از نکات منفی آن‌ها درس بگیرید.

تحلیل حرفه‌ای سایت با ابزارهای آنلاین تحلیل سئو سایت

برخی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مشهور در دنیا با هدف آنالیز سایت از نظر رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت ایجاد شده‌اند که بعضی از آن‌ها به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. برخی از عملکردهای این ابزارها تقریبا یکسان است و به کمک اسکن دقیق، گزارشی از وضعیت سایت را به شما ارائه می‌کنند. البته تمام این سرویس‌ها خارجی نیستند و به کمک نمونه‌های قدرتمند ایرانی می‌توانید گزارش خود را به زبان فارسی دریافت کنید. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرچ کنسول گوگل

گوگل کنسول از معروف‌ترین ابزارهای رایگان تحلیل سئو سایت به شمار می‌رود. به وسیله این ابزار می‌توانید کلمات کلیدی سایت خود و تعداد کلیک‌ها و بسیاری اطلاعات دیگر را در آن مشاهده کنید. به علاوه، از این نظر که گوگل کنسول محصول شرکت گوگل است، داشتن آن یک ضرورت به حساب می‌آید.

شما می توانید آموزش های مرتبط با سرچ کنسول و آنالیتیکس را در سایت جت مشاهده کنید.

افزونه Moz Bar

با نصب افزونه ماز بار بر روی کروم، فقط کافی است sign in کنید. این افزونه در بالای مرورگرتان به نمایش درمی‌آید و وارد هر سایتی که شوید، اطلاعات آن را از نظر اصول سئو به شما نمایش خواهد داد.

جت سئو

جت سئو یکی از بهترین سرویس‌های ایرانی و حاصل تلاش شبانه روزی تیم وب 24 برای آنالیز سایت است که به صورت کاملا حرفه‌ای تحلیل سایت شما را انجام می‌دهد و به کمک هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین گزارش‌های کاملی را در اختیارتان می‌گذارد.

به وسیله جت سئو می‌توانید به مدیریت حرفه‌ای سایت خود بپردازید، رتبه سایتتان را افزایش دهید و به این وسیله درآمد حاصل از وب‌سایتتان را بالا ببرید. این ابزار تمام بخش‌های مختلف سایت شما را تحلیل کرده و به صورت دسته بندی شده مشکلات آن را ارائه می‌کند. این سرویس یکی از ابزارهای آنلاین تحلیل سئو است که به راحتی می‌توانید به صورت رایگان در آن عضو شوید.

با توجه به اینکه گوگل کنسول، ماز بار و جت سئو هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند؛ اما کاربردهایشان نیز با یکدیگر متفاوت است. لذا توصیه ما به شما این است که از هر سه ابزار آنلاین تحلیل سئو سایت برای مدیریت حرفه‌ای سایت خود بهره ببرید.

با سرچ کنسول گوگل می‌توانید ارتباط خود را با گوگل که منشأ اصول سئو است حفظ کنید، با ماز بار به تحلیل حرفه‌ای سایت رقبا بپردازید و به کمک جت سئو سایت خودتان را به صورت کاملاً حرفه‌ای مدیریت کرده و به بهبود رتبه و افزایش ترافیک آن کمک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)